× Yleinen keskustelu

Huhtikuu 2018

Lisää
7 kuukautta 5 päivää sitten #47097 : Kukkanen
Tänään selvisi leikkauspäivä, aika ja muut tärkeät esitiedot. 13.4 tohtori Tarkan operoitavaksi Tampereen Mehiläiseen. Toimenpide tehdään nyt sitten puudutuksessa ja tulossa pyöreä mentor 275cc. Niin jännää ja vihdoin se tapahtuu kun vuosikaudet paininut ongelman kanssa. Muita huhtikuisia jännääjiä?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janna14

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 1 päivä sitten #47116 : Ellu-@
Täällä kans jännätään! Enää 15 päivää leikkaukseen, huhhuh. Minäkin kärsinyt vuosia näiden ”rintojen” takia. En malta odottaa että voin vihdoin kattoa peiliin ja olla tyytyväinen siihen mitä nään. Saako udella paljonko maksaa leikkaus Mehiläisessä?

8.8.2018 Nagor impleo 360cc. 163/55, lähtökohta lievästi tubulaarinen 70a.

Lisää
7 kuukautta 1 päivä sitten #47117 : Kukkanen

Ellu-@ kirjoitti: Täällä kans jännätään! Enää 15 päivää leikkaukseen, huhhuh. Minäkin kärsinyt vuosia näiden ”rintojen” takia. En malta odottaa että voin vihdoin kattoa peiliin ja olla tyytyväinen siihen mitä nään. Saako udella paljonko maksaa leikkaus Mehiläisessä?

Puudutuksessa n.5000e

Lisää
6 kuukautta 4 viikkoa sitten #47119 : Seny
Alustava varaus huhtikuun lopulle! Jee! Ensiviikolla konsultaatio kc clinicillä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina, Kukkanen

Lisää
6 kuukautta 4 viikkoa sitten #47126 : Kukkanen

Seny kirjoitti: Alustava varaus huhtikuun lopulle! Jee! Ensiviikolla konsultaatio kc clinicillä.

Tuus kirjoittelee miten meni ja mitä sanoivat? Onko siis toinen konsu?

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47136 : Joosu
Nyt rupee jo vähän jännittään, enää kaikki 11 päivää leikkaukseen joka tehdään puudutuksessa. 2.4 Clinic Estetic ja Jouni Pietilä kirurgina, tulossa 355cc-415cc pyöreä lihaksen päälle, lähtökohta tyhjiin imetyt B75 ja hei, mä saan tissit!!!!!!!!!!

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47140 : Tinde79
Miksi te haluutte että leikkaus tehdään puudutuksessa?

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47142 : Joosu

Tinde79 kirjoitti: Miksi te haluutte että leikkaus tehdään puudutuksessa?

Hinta sanoo paljon, se on 1500€ unet jos nukuttaa ja nukutuksessa on omat riskinsä. Toipuminen on muutenkin oletettavasti nopeampaa puudutuksessa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kukkanen

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47143 : Kukkanen

Joosu kirjoitti:

Tinde79 kirjoitti: Miksi te haluutte että leikkaus tehdään puudutuksessa?

Hinta sanoo paljon, se on 1500€ unet jos nukuttaa ja nukutuksessa on omat riskinsä. Toipuminen on muutenkin oletettavasti nopeampaa puudutuksessa.

Jep samoilla linjoilla ett kalliit unet ja luottavaisin mielin puudutukseen alku pohdintojen jälkeen. Turvallisuuden tunnetta lisää se että leikkaava lääkäri tehnyt monet operaatiot puuduttaen ja niinkuin edellinenkin kirjoitti, nukutuksessa toki omat riskinsä, joillain kova pahoinvointi tmv. Eikä oksentaminen varmasti mukavinta rinta operaation jälkeen. Ja omaa päätöksentekoa helpotti se että silmiin osui vain positiivisia kokemuksia puudutus leikkauksesta.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47145 : Tinde79
Mua myös kiinnostaisi rintaleikkaus puudutuksessa. Mutta ilmeisesti kaikki lääkärit eivät leikkaa puudutuksessa? Itsellä kokemus yhdestä leikkauksesta muutama vuosi sitten (ei siis rintaleikkaus) ja olin melko tokkurainen ja pahoinvoiva operaation jälkeen. On kyllä suuri hinta tuolla nukutuksella.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47147 : Kukkanen

Tinde79 kirjoitti: Mua myös kiinnostaisi rintaleikkaus puudutuksessa. Mutta ilmeisesti kaikki lääkärit eivät leikkaa puudutuksessa? Itsellä kokemus yhdestä leikkauksesta muutama vuosi sitten (ei siis rintaleikkaus) ja olin melko tokkurainen ja pahoinvoiva operaation jälkeen. On kyllä suuri hinta tuolla nukutuksella.

Mitä paikkaa ja ketä lääkäriä olet ajatellut? Ymmärtääkseni (tai mitä oon lukenu niin meren toisella puolella nukutetaan, korjatkaa Simmon ja kumppaneiden tuntemat jos oon väärässä.) Yleistynyt hirveesti viime vuosina ja pian varmaan ihan kaikki leikkaukset hoidetaan jossain nukutuksen ja sedaation muodossa. Siihen sedaatioon mäkin turvaudun koska en voi väittää ettei pelottais tuo hereillä olo...

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47154 : Tinde79
Mulla on jo varattuna leikkausaika finestille toukokuussa ja Kullamaa leikkaa. Kysyinkin sieltä että onko mahdollista tehdä puudutuksessa niin vastasivat ettei ole. No se siitä sitten. Eli sit täytyy tyytyä siihen että nukutetaan ja toivoa ettei tulis pahoinvointia.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #47155 : Nagorboobs
Hei! Onko kukaan menossa 5.4 leikkaukseen Fin-Estin kautta?
Itse menossa kapselinpoistoleikkaukseen. Yksin reissussa, niin olisi kiva jännittää jonkun kanssa yhdessä. :)

21.4.2015 Nagor 390cc pyöreä, Moderade, lihaksen päälle, Jyri Kullamaa, Fin-Est
5.4.2018 Oikea rinta korjattu kapseloitumisen takia, Jyri Kullamaa

Lähtötilanne: 75B ja nyt 70E/75D, näkymä paita päällä vastaa täyteläistä B-kuppia

Mitat: 168 cm ja 65 kg

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #47160 : Joosu
Vähän jännää, enää viisi yötä leikkaukseen, oikeesti mua ei vieläkään jännitä koko juttu mutta mun mies jännittää munkin puolesta. Tänään sain tietää että mulle on tulossa 360 Demi motivan.

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #47162 : Kukkanen

Joosu kirjoitti: Vähän jännää, enää viisi yötä leikkaukseen, oikeesti mua ei vieläkään jännitä koko juttu mutta mun mies jännittää munkin puolesta. Tänään sain tietää että mulle on tulossa 360 Demi motivan.

Tsemppiä Joosu, niin ne päivät vaan vähenee ja pian on homma jo ohi

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #47182 : Joosu
Moikka nyt on onnistuneesti suoritettu leikkaus puudutuksessa, vaikka muutama voima sana siinäkin tuli käytettyä ja vähän meni tunteisiin koko homma, itketti kovasti. Mutta kyllä se oli sen arvosta. Koti matka autolla sujui muuten hyvin mutta risteyksissä piti huutaa leipää kun tuntu että nyt irtoo, niistää jne. Yönkin sain nukuttua melkein hyvin. Mulle laitettiin 425cc. Nyt mulla on ne tissit jota olen aina halunnut. Ja kipuunkin kun asennoituu sillai että kun tätä on halunnut niin kyllä sen kestää.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kukkanen

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47192 : Kukkanen
Onnea uusista rinnoista =) Mikä vaihe siinä otti kipeää vai ottiko edes, jännititkö vain? Mullahan on ensi viikon perjantaina operaatio ja jännittää jo aikalailla. Meinaan kyllä pyytää kaiken mahdollisen esilääkityksen ja puoliks taju pois leikkaukseenkin. Johan siinä paineet nousee ja verenvuoto lisääntyy kun hullu jännäys päällä =/ Olitko koko toimenpiteen hereillä vai torkuitko jossain vaiheessa lääkkeen voimalla? Seuratiinko vointiasi kauan heräämön puolella ja miten nopeesti uskalsit nousta sängystä? Tsempit toipumiseen!!

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47193 : Kukkanen
MIten ihmeessä koko valikoitui lopuksi niin paljon isommaksi?? Jos oli suunniteltu 360 ja tulikin 425?... Luulen ettei itselleni ole tilattukaan kuin ne yhdet eli 275cc.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten - 6 kuukautta 1 viikko sitten #47194 : Seny
Kukkanen:

Eka konsultaatio oli. Hyvin meni. =) Harmi vaan, että päivä muuttui toukokuun puolelle. :D Mutta ehkä saan jäädä tänne jännittelee teen seuraan! Mulla on tasan 4viikoa leikkaukseen!!

Tulossa ois Motiva Ergonomix 335 Full.
Lihaksen alle tai osittain alle.? Tätä ei vielä päätettynä.
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 1 viikko sitten : Seny.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #47195 : Joosu
Kiitos! Mikään vaihe ei muistaakseni ottanut kipeää tai tuntunut, oli tosi hyvät lääkitykset ja olin ihanjossain muussa maailmassa sen ajan. Sen muistan siitä vain kun mun mieheni tuli sinne ja mä itkin ja tärisin, syytä siihen on vaikea sanoa. Kaksi hoitajaa talutti mut meille varattuun huoneeseen jossa sain levätä jonkun nelisen tuntia, varmaan oltaisiin päästy lähtemään aikaisemminkin mutta kun se koko homma meni niin tunteisiin mulla niin oli hyvä päänkin levätä. Itse leikkaus hankkia kesti joku pari tuntia.

Sivu luotiin ajassa: 0.939 sekuntia