× Yleinen keskustelu

Nukutteko vatsallaan enää?

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47025 : toivoatäynnä
Moikka,

leikkaus tulossa ja isoin asia mikä arveluttaa on nukkuminen. Nukutteko te leikkauksen läpikäyneet vatsallaan? Tuntuuko epämiellyttävältä? Kauanko kesti ennen kuin uskalsi nukkua vatsallaan? :)

Nukun kyljellään tai vatsallaan ja uni on niin tärkeä asia että haluan selvittää tämän.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47029 : LiisaTu
Tiedän että jotkut nukkuu mutta ite en ainakaan vielä, kohta 3kk leikkauksesta ja implantit osittain lihaksen alla. Jos yritän olla sängyssä vatsallani niin implantit alkavat heti painaa kipeästi rintalihaksiin, myöskään "syvä kylkiasento" ei onnistu samasta syystä.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47032 : Taskunöyhtä
Mä olen nukkunut kyljelläni alusta alkaen. Leikkauksen jälkeen suositeltiin nukkumaan jonkin aikaa selällään (en enää muista kauanko), ja pari päivää se onnistuikin kun tuin itseni tyynyillä selälleni. En ole yhtään selälläännukkuja joten se oli aika vaikeaa ja selkä kipeytyi nopeasti. Muutaman päivän päästä leikkauksesta vaan heräsin joka aamu kyljeltäni vaikka olin mennyt nukkumaan selälleni ja tukenut itseni miten :laugh: Yritin sitten tukea vaan yläkroppaani niin etten kierähdä mahalleni. Jossain vaiheessa aloin nukkua mahallani kun ei tisseissä ollut enää mitään ikäviä tuntemuksia, mutta ei siihenkään montaa viikkoa mennyt...

170/58, laihtuessa lässähtäneet eripariset b-kupit
Leikkaus 8.7. Cityklinikka/Riikka Veltheim, Sebbin moderate pyöreä 390/vas ja 360/oik

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47034 : Melankolia
Mä nukuin ennen melkein aina mahallani, joskus sitten taas täysin selälläni like a starfish joten ei onneksi ollut ihan vierasta nukkua tuo pari viikkoa selällään vaikka selkäsärkyä pahensikin. Eli aika tarkalleen kaksi viikkoa leikkauksesta pystyin minä kääntymään kyljelleni, mutta läpi yötä en voi vielä niin nukkua koska rintoja alkaa jomottaa.

Joku joskus sanoi ettei ole pystynyt isojen implanttien vuoksi enää ollenkaan nukkumaan mahallaan, mutta toivon todella ettei näin käy itselle. Masullaan kun on paras asento nukkua.

163/51, lähtotilanne terhakka 70B-kuppi.

16.2.2018: Natrelle Inspira Soft Touch 450cc oikeassa, 485cc vasemmassa lihaksen päällä lihaskalvon alla. Kuppikoko 70F.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47035 : Ellen
Ei ole edes implantteja, mutta en nuku enää vatsallani. Aiemmin nukuin aina. Rinnat olivat leikkauksista niin kauan kipeät, että piti opetella nukkumaan selällään. Lisäksi tuntuu jotenkin siltä, että vatsalla nukkuessa rinnat venyvät pilalle. En tiedä mitä oikeasti vaikuttaa, mutta tulee sellainen inhottava venyttävä tunne.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Sivu luotiin ajassa: 0.389 sekuntia