× Yleinen keskustelu

Silikonien tuntu

Lisää
8 kuukautta 1 päivä sitten #46903 : toivoatäynnä
Olen käynyt konsultoinnissa ja olen melko innoissani leikkauksesta (vaikka sitä ei ole vielä varattu). Ainoa mikä minua kovasti mietityttää on rintojen tuntu. Haluaisin niiden olevan melko pehmeät.

Ilmeisesti tulossa Nagorin pyöreät lihaksen alle. Tuntui kädessä hyvältä, mutta olen lukenut kaikenlaista. Jonkin verran minulla on omaa rintakudosta, muttei todellakaan paljoa.

Kaikki apu olisi tarpeen!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 kuukautta 1 päivä sitten #46904 : piketsu
En tiedä mitään tuosta lihaksen alla olevista, luulis että tuntuma ois aika pehmeä kun siel alla on piilossa.. voin olla myös väärässä.. Jos haluat kuulla kaikesta niin mulla on lihaksen päällä, ja oli ihan olematon määrä omaa kudosta, siis oikeesti vain 0,5cm, niin mua kans se jännitti että millainen tulee olee tuntuma. Mutta nää on tosi pehmeät, tietysti myös kiinteät, ja käyttäytyy paljon niinkuin luomut. Vähän yli 5vk leikkauksesta ja mulle laitettiin sebbinit..

Lisää
8 kuukautta 22 tuntia sitten #46905 : mirandael
Itsellä myös laitettiin 5vkoa sitten lihaksen päälle motivat. Tuntuma kyllä omasta mielestä luonnollinen ja pehmeä. Mulla kyllä oli omaa kudosta C-kupin verran ennen leikkausta.

Mastopexia + Motiva 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #47446 : Tiutiu
Mulla 5 päivää leikkauksesta ja rinnat kivikovat. Implantti on osittain lihaksen alla. Toivottavasti pehmenee...

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #47447 : Irene
5 pv leikkauksesta osittain alla kuuluukin olla kivikovat, ei hätää! Mitkä implkantit sulle laitettiin tiutiu ja mikä oli lähtökohta? Se määrittelee pitkälti lopullisen tuntuman.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #47452 : Tiutiu
Hei kiitos vastauksesta. Todella toivon että pehmenee. Nyt viikko ja turvotus lähtenyt mahasta ja vähän rinnoista mutta kovat on herranjestas. Lähtökohta oli 75 a-b. Laitettiin Sebbin anatominen osittain lihaksen alle ja sama koko kuin sulla, eli 325.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #47453 : Liina
Mulla rupes pehmenemään siinä 4-5kk tienoilla :) Sillai tuntuvasti siis, kyllähän ne pikkuhiljaksiin muuttui sitä ennenkin.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten - 4 kuukautta 1 päivä sitten #47454 : Lina

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 1 päivä sitten : Lina.

Lisää
4 kuukautta 20 tuntia sitten #47456 : Tiutiu
Kiitos ihanat vastauksista. <3
Hyvä tietää että tän hetken tilanne ei ole vielä lähelläkään lopullista. Muuten tissit on kyllä timanttiset ja toivon ettei kauheasti tästä pienene kuitenkaan tai sitten joutuu menemään vielä uuteen leikkaukseen. :D
Alaspäin kyllä saa tulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lina

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47613 : katie
Mulla on nyt about vuoden vanhat rinnat. Mielestäni niiden tuntu on kuin normi kiinteä rinta. Gynekologikin sanoi että ei olisi implanteiksi kuvitellut jos en olisi asiasta sanonut (siis rintoja tutkiessa). Eikä tuo mieskään ole valittanut, päinvastoin :)

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Sivu luotiin ajassa: 0.503 sekuntia