× Yleinen keskustelu

Hintaero Suomi-Viro

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46782 : Tiutiu
Haluaisin saada tissit kuntoon kesäksi. Olen katsonut että Cityklinikalla maksaisi n 5000€. Onko Virossa laittaminen edullisempaa? Entä tietääkö joku voiko Cityklinikalla maksaa osan käteisenä ja ottaa osaan operaatiota rahoituksen?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46786 : lehtosa
Vertaus Helsinki Clinic - Finest
Pyöreä implantti
Helsinki Clinic, n. 4900e
Finest, n. 3700e

Implanttien vaihto suurempiin
Helsinki Clinic, n. 4900e
Finest, n. 3900e

Hintaeroa karkeasti siis noin 1000e = ei mun mielestäni vaivan arvoinen :laugh: jos leikkaus maksaa lähemmäs 4t niin eipä siinä se 1t enää missään tunnu.

Jos haluat halvalla päästä niin kannattaa katsella Liettuaan päin, joka on enemmän ruennut vetämään potilaita juurikin halvempien hintojen perässä.
Ruotsissa on myös paljon todella hyviä klinikoita ja hintataso on suomen ja viron väliltä, ehkä jopa lähemmäs viron tasoa. Varteenotettavia vaihtoehtoja mm. Proforma clinic, Bellakliniken, Akademikliniken (kurkkaa molempien ig, sekä Paolo Montemurron ig, leikkaa tosi kauniita rintoja :) "

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46789 : LiisaTu
Edelleen olen eri mieltä Lehtosan kanssa... 1000e+ on mulle ainakin iso raha, n.20-25% koko toimenpiteen hinnasta. Ite en ainakaan pysty tässä elämäntilanteessa säästämään kuin 100e/kk joten ois n. vuosi vielä menny säästellessä jos olisin välttämättä halunnu augmentaation tehtävän Suomessa. Ihan hyvin osaavat Virossakin.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Sivu luotiin ajassa: 0.405 sekuntia