× Yleinen keskustelu

Implanttien koko ja sijoitustapa hoikalle

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten - 7 kuukautta 2 viikkoa sitten #46663 : Melankolia
Tiedän, että täällä on paljon vastaavia keskusteluja ja olen käynyt ne kaikki aika pitkälti läpi.
Lyhyesti minusta: juttelin täällä joskus parin viestin verran nelisen vuotta sitten kun kävin Helsingissä Fin-Estin konsultaatiossa, mutta se tissihaave jäi siltä erää. Asun nyt Englannissa ja kävin eilen täällä konsultaatiossa ja epävarmuus iski.
Olen 27 vuotias, 163 cm ja 51 kg, vartalotyyppi on siro, rinnat on terhakat ja hyvänmuotoiset, pieni B-kuppi. Vasen on toista hieman pienempi. Ei lapsia tai imetyksiä. Voin laittaa kuvan tähän jos se auttaa.

En tarkalleen muista enää mitä ensimmäisessä konsussa sanottiin sijoitustavasta ja koosta, mutta muistelen olleen 325cc/350cc ja päädyin Nagorin implanttiin. Lähetin tänään sähköpostia heille ja pyysin voisinko saada nuo tiedot heiltä jos ne vielä on tallessa.
Eilisessä konsussa olin valmistautunut taistelemaan kirurgin kanssa, että en lähde mihinkään ennenkuin suostuu laittamaan minulle vähintään 400cc, mutta yllätyksekseni se olikin hänen ensimmäinen ehdotus. Päädyttiin sitten sinne 450cc hujakoille, isompaa en halunnut eikä olisi mahtunutkaan.
Sijoitustavaksi sanoi lihaksen alle, johon sanoin että ei. Olin vähän hassuna koska mielestäni minulla on tarpeeksi kudosta että voi hyvin laittaa päälle, haluan luonnollisen tuntuisen lopputuloksen, en halua repiä rintalihaksiani auki enkä halua että tissit liikkuu lihasten mukana. Mutta sitten kuitenkin vähän pelkään ryppyilyä tai implantin reunojen tuntumista.

Ensimmäinen kysymys: onko muilla suht samamkokoisille laitettu lihaksen päälle yhtä suurta implanttia? Jos niin haluaisin kuulla kokemuksia.

Toinen kysymys: Luin että lihaskalvon alle laitettuna pehmeämpi tuntuma säilyy, mutta saattaa vähän suojella ryppyilyltä yms. Onko tästä muilla kokemuksia?

Kolmas kysymys: miten teillä on vastaavaa kokoeroa tasoiteltu, ja jos ei, niin miltä lopputulos näyttää?

Neljäs kysymys: onko todella niin ettei Nagor Impleolla ole tuossa high profilessa muita kokoja välillä tuossa kuin 425cc, 460cc ja 505cc katalogin mukaan? Saako pienempään rintaan edes survottua tuota 505cc vai täytyykö minun ottaa 425cc suurempaan ja tuo 460cc pienempään?
Ja sitten. Kuten sanoin, vasen rinta on toista hieman pienempi, ei mitenkään hirveästi, mutta omaan silmään paistaa helposti. Luin täältäkin, että implanttien kanssa tuo kokoero vain korostuu, joten kysyin kirurgilta voiko vasempaan laittaa hieman suuremman implantin. Hän oli vähän niin ja näin, lupasi perehtyä asiaan ja sanoi että implanttia asettelemalla voi kokoeroa häivyttää vaikka olisi samankokoiset implantit? Mutta vähän epäilyttää.

Huh, toivottavasti joku jaksoi tämän lukea ja arvostaisin kovasti jos joku voisi auttaa!

163/51, lähtotilanne terhakka 70B-kuppi.

16.2.2018: Natrelle Inspira Soft Touch 450cc oikeassa, 485cc vasemmassa lihaksen päällä lihaskalvon alla. Kuppikoko 70F.
Viimeksi muokattu: 7 kuukautta 2 viikkoa sitten : Melankolia. Syy: Poistin kuvan.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten #46666 : lehtosa
Ei sulla mun mielestäni mitenkään kauhean eripariset rinnat ole. Mulla itselläni oli vasen rinta hiukan isompi kuin oikea, päädytiin kirurgin kanssa siihen ettei laiteta erikokoisia implantteja koska eroa oli max. 1 kupin verran ja se pieni eroavaisuus tosiaan lähti leikkauksessa implanttien myötä pois. Implantit ei siis mulla ainakaan korostaneet koko eroa vaan päinvastoin.

Mulla on pituutta 172cm ja painoa 54kg, itsellä nyt tällä hetkellä vaan 365cc lihaksen päällä, mutta mulla on uusinta leikkaus tulossa 23.2. ja näiltä näkymin laitetaan Motivan corse 650cc implantit ja edelleen lihaksen päälle (ja jos se 650cc ei menekään niin sit 550cc)....joten voin sillon vielä postailla vaikka tännekin että miltä ne näyttää. Ellet nyt ihan heti oo leikkaukseen menossa :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten #46668 : Melankolia
Mukava kuulla että sinulta eriparisuus hävisi! Laitoin hetki sitten kirurgille meiliä ja mulle lyödään ilmeisesti leikkauspäivä täällä lukkoon 16.2. joten vähän pikemmin kuin sinulla. :) Mutta ilmoitin tosiaan että lihaksen päälle haluan niiden tulevan ja kysyin myös tuosta eri kokoisten implanttien laitosta. Jospa sieltä huomenna kuuluu ja tiedän taas vähän enemmän.

163/51, lähtotilanne terhakka 70B-kuppi.

16.2.2018: Natrelle Inspira Soft Touch 450cc oikeassa, 485cc vasemmassa lihaksen päällä lihaskalvon alla. Kuppikoko 70F.

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten #46672 : Susanne
Sääntö lienee (ei rikkomaton), että implantit korostaa kokoeroa. Minulla oli ennen leikkausta vähemmän kokoeroa kuin sinulla, ja nyt implanttien kanssa epäsymmetrian huomaa hiukkasen eli jos nyt saisin valita vasen olisi 330cc ja oikea 300cc.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Sivu luotiin ajassa: 0.404 sekuntia