× Yleinen keskustelu

Millainen kuppikoko Nagorin 330 /360?

• dalie
  • dalie hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ensimmäinen rintojen suurennus 22.02.2018 FIN-EST
Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46478 : dalie
Hei!
Olin konsultoinnissa, suunitelmissa nagorin pyöreä implantti 330 /360. Olen itse 167cm / 57,4kg ja 75c koko tällä hetkellä. En vaan osaa hahmottaa paljonko kuppikoko suunilleen suurenee? Leikkaukseen menen 22.2.2018. Olisin tosi kiitollinen jos joku linkkaisi kuvaa omistaan tai kertoisi suunilleen paljonko kuppikoko muuttuu. Haluaisin muutaman kuppikoon isommat ainakin. Kropaltani olen urheilullinen.

Ensimmäinen rintojen suurennus tulossa 22.02.2018 / FIN-EST/ Kullamaa
Suuniteltu Nagor 330, rintalihaksen alle.
167cm / 57kg/ urheilullinen vartalon malli.
Lähtökohta 75c - tavoitteena pari kokoa suurempi..ei lapsia.
Muita menossa helmikuussa leikkaukseen?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janinaamanda

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten - 9 kuukautta 1 viikko sitten #46484 : Irene
Kuppikoosta ei silkkareiden kanssa kannata puhua kun luomu ja silikoni istuu liiviin eritavalla= silikonit vaativat yleensä todellista kokoaan isommat liivit.

Mutta liiviteollisuudesta nyrkkisääntö on että yksi kuppikoko on n 1,5-2 desiä riippuen ympärysmitasta (75-ympäryksessä n 150cc) eli noilla implanteilla saat n kaksi kuppikokoa lisää. Mitkä liivit tulevat istumaan, se on tosiaan eri asia.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 1 viikko sitten : Irene.

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46487 : lehtosa
Kuppikoosta ei silkkareiden kanssa kannata puhua kun luomu ja silikoni istuu liiviin eritavalla= silikonit vaativat yleensä todellista kokoaan isommat liivit.

Tämä! Unohda kokonaan kuppikoosta puhuminen :laugh: mulla laitettiin 365cc lihaksen päällä, changen liiveissä kuppikoko 65E, lähtötilanne oli n. 65A/70AA

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #46722 : KaroliinaK
Täällä, kun koko asioita selaillut ja kuvia katsellut olen todella huomannut, että kyseessä on aina yksilöllinen lopputulos huolimatta implantin profiilista, tilavuudesta tai merkistä.

Minulle suunniteltu 330cc pyöreä Nagor. Konsultoinnissa 360 vaikutti hyvältä, koska olen ruumiin rakenteeltani atleettinen. On mahdollista, että suunnitelma muuttuu paikan päällä ja sitä toivonkin, mutta lopputulosta en osaa kuvitella ennen, kuin leikkauksen jälkeen nään missä oikein on tullut mukana oltua :)

Toivon luonnollisia rintoja jotka eivät itseään erityisesti tyrkytä kehostani erottuen, mutta toivon saavani runsautta.

Sama vaikuttaa olevan paranemisen kanssa huolimatta siitä minne on implantti sijoitettu.

• dalie
  • dalie hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ensimmäinen rintojen suurennus 22.02.2018 FIN-EST
Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #46724 : dalie
Samaa täällä mietin, mullekin konsultaatiossa mietittiin sitä 360. Saa nähdä mikä on sitten Jyrin mielipide kun näkee minut :) Toivottavasti saataisiin se fb-ryhmän tieto, missä voisi keskustella :)

Ensimmäinen rintojen suurennus tulossa 22.02.2018 / FIN-EST/ Kullamaa
Suuniteltu Nagor 330, rintalihaksen alle.
167cm / 57kg/ urheilullinen vartalon malli.
Lähtökohta 75c - tavoitteena pari kokoa suurempi..ei lapsia.
Muita menossa helmikuussa leikkaukseen?

Sivu luotiin ajassa: 0.422 sekuntia