× Yleinen keskustelu

Fin-est

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #46466 : vilma
Täällä varmasti on palstoja kyseisestä aiheesta, mutta haen tuoreita kokemuksia. En ennen ole miettinyt rintojen suurennusta Tallinnassa, sillä ajatus turvallisesta helsingistä oli prioriteetti ennen tätä päivää :D Sehän on niin paljon halvempaa ja Kullamaa/Simmo tekevät mielestäni hyvää jälkeä. Kertokaa omia kokemuksia ja turhaako ajattelen että ei tulisi kuuloonkaan? Jestas, tonnejahan siinä säästää! :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #46467 : Emmasiren
Minä kävin FinEstillä ja suositelen! Kävin siellä koska halusin että Kullamaa leikkaa ja onhan se halvempaa Virissa joten sekin vaikutti. Mulla oli avomieheni mukana saattajana ja matka ei yhtään ollut niin vaikea kun odotin että olisi ollut.
Sairaala oli todella hieno! Kaikki sujui tosi nopeasti kun pääsimme paikalle. Henkilökunta oli tosi mukava ja osasi suomea. :)
Leikkauskokemukset puolella tällä palstalla löytyy ketju FinEstistä minne itsekin olen kommentoinut.

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #46470 : Piiuli
Mie kanssa kävin kesällä finestillä. Kyllähän se alkuun vähän jännitti Viroon lähteä, mutta hyvillä mielin läksin kun niin paljon olin positiivista kuullut. Ja hyvin kaikki sujui eikä kielimuuriakaan ollut. Sairaala oli tosiaan hieno ja henkilökunta ystävällistä ja asiantuntevia. Tyytyväinen olen finestin toimintaan. :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #46471 : lehtosa

vilma kirjoitti: Täällä varmasti on palstoja kyseisestä aiheesta, mutta haen tuoreita kokemuksia. En ennen ole miettinyt rintojen suurennusta Tallinnassa, sillä ajatus turvallisesta helsingistä oli prioriteetti ennen tätä päivää :D Sehän on niin paljon halvempaa ja Kullamaa/Simmo tekevät mielestäni hyvää jälkeä. Kertokaa omia kokemuksia ja turhaako ajattelen että ei tulisi kuuloonkaan? Jestas, tonnejahan siinä säästää! :)

No itseasiassa ei nykyään enää säästä :laugh: finestillä muistaakseni leikkaus n. 3800-3900e, hesassa esim helsinki clinicillä n. 4900e....finestille saattaja paketti hintana lisää....että kaikkinensa noin 500-1000e säästät :cheer: jos haluat tuhansia säästää, niin melkeempä saa rueta katsettaan siirtämään latviaan ja liettuaan päin, sinne nykyisin lähdetään "halpojen hintojen (ja rintojen) perässä"
Yks varsin hyvä vaihtoehto on myös ruotsi, aikalai samoissa, ehkäpä jopa halvemmissa hinnoissa kuin viro nykyisin. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa proforma klinik.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46476 : KaroliinaK
Olen menossa Fin-estille konsultaatioon 20.1. Tarkoitukseni on varata leikkaus aika jos kaikki menee ok.

Pääsääntöisesti olen lukenut paikasta hyvää. Mielenkiinnolla luen kokemuksianne.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46492 : LiisaTu
Hm ainakin mulle 1000e on iso raha. En kylläkään tutkaillut noita Ruotsin tai Latvian vaihtoehtoja. Fin-Est.llä 3800e Motivoilla sis.rintojen uä.n (joulukuussa oli kampanja) niin Suomessa ei se 5000e ois mitenkään riittäny. Fin-Est.lle pisteet myös siitä että ovat järjestäneet ilmaisen konsultaation ja jälkitarkastuksen myös tänne pohjoiseen, Ouluun. Ei olis ilmaista lähteä täältä Etelä-Suomeen ensin konsuun, sitten leikkaukseen ja vielä 1-2 kertaa jälkitarkastukseen.

Toistaiseksi olen siis tyytyväinen Fin-Estiin. Siisti rauhallinen sairaala ja aseptiikka ym. hoitokäytännöt kuten Suomessakin. Pieniä eroja toki hoitokulttuurissa. Minullahan ei ollut saattajaa, hyvin pärjäsin vaikka laitettiin lihaksen alle ja kotiutuspäivänä piti matkustaa laivalla, ratikalla, junalla, lentokoneella ja hlö- autolla. Mutta tämä siis vain minun kokemukseni.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46554 : Petra
Vertailin Fin-Estin Kullamaata ja Laatukirurgian Kruunvaldia. Kummatkin varmasti tosi hyviä kirurgeina. Halusin kuitenkin FDA:n turvalisuushyväksytyt rintaimplantit ja siksi valitsin Kruunvaldin. En oikein tykännyt siitä, että Fin-Estillä ensimmäiseksi suosittelivat USA:ssa kiellettyä rintaimplanttia, jolta puuttuu FDA:n turvallisuushyväksyntä kokonaan. Täältä voitte tarkistaa ainoat turvallisuustestit läpäisseet merkit. www.fda.gov/MedicalDevices/ProductsandMe...plants/ucm063871.htm

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46578 : lehtosa
Suurimmalta osalta implantti merkeistä puuttuu fda hyväksyntä....mm. nagor, motiva, b-lite, polytech, cereform. En näkis että fda:n hyväksymät implantit on ainoat turvalliset implantit markkinoilla. Siitäkinhän on ollut keskustelua, kumpi karhennustapa on turvallinen, esim natrellen käyttämä suola- tai sokerikarhennus vs. motivan käyttämä nanokarhennus(?). Uusimpien tutkimusten valossa suolalla tai sokerilla tehty karhennus (esim natrelle) voi jättää pienen pieniä, ainoastaan mikroskoopilla havaittavia silikoni"lastuja" implantin pintaan, joka nostaa merkittävästi implantin kapseloitumisriskiä. Tätä ei pitäisi tapahtua mm. motivan käyttämällä nanokarhennuksella.

Siitä on myös muuttunut käsitys, että nykyisin halutaankin ettei implantti niin paljoa "asetu" ja tartu kudoksiin kiinni, vaan jäisi irtonaisemmaksi eikä tällöin ehkä lähtisi niin helposti taas kapseloitumaan.

Puolesta ja vastaan tutkimuksia ja näkökulmia siis löytyy. Itselleni fda:n hyväksyntä ei merkitse mitään :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Sivu luotiin ajassa: 0.659 sekuntia