× Yleinen keskustelu

Helmikuulle varattu aika finestille

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten - 6 kuukautta 5 päivää sitten #46334 : krista
jännittää ja pieni paniikki myös iski, mitä olen tekemässä! Kertokaa Siim Simmosta mielipiteitä.
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 5 päivää sitten : krista.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #46335 : monsterosa
Kävin Finestin kautta Simmolla leikattavana. Tyytyväinen olen. Konsussa hän oli vähäsanainen mies, mutta ymmärsi kuitenkin mitä halusin ja millaista lopputulosta hain. Sain juuri sellaiset rinnat kuin toivoin. Minulle tehtiin myös mastopeksia, rinnoista tuli symmetriset, vaikka alkuun oli pientä kokoeroa ja myös nännien arvista tuli nätit ja symmetriset. Ainoa miinus mitä keksin on ehkä se, että minulla näkyy implanteissa jonkin verran ryppyilyä, mitä en odottanut Nagoreilta (100% täytetyt). Tai ainakaan näin selvää ryppyilyä. Mutta sekin näkyy vain tietyssä valossa/asennossa. Jos nyt saisin päättää, ottaisin eri merkkiset implantit :)

Muutenkin todella tyytyväinen Finestiin, kaikki sujui todella hyvin, niin matkat kuin hoito siellä Viron päässä. Tosi hieno sairaala ja ihanat hoitajat.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krista, KaroliinaK

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #46342 : LiisaTu
Just tuossa kävelylenkillä mietin kirurgivalintaani. Lyhyeksi jäi tuttavuus Simmon kanssa, aika harvasanaisesti tosiaan haastatteli ennen toimenpidettä, mutta tuli silti sellainen olo että ottaa asiakkaan toiveet huomioon, ne vaan pitää osata esittää. Vaikea vielä sanoa miten hyvin onnistui siinä mitä hain kun toimenpiteestä ei ole vielä kahta viikkoa, toivottavasti tämä sijoitustapa (lihaksen alle osittain) oli oikea valinta. Tapasin myös Kullamaan Tallinnan reissullani ja hänestä jäi miellyttävä vaikutelma! Jos Kullamaa laittaisi Motiva implantteja niin ehkä olisin häntäkin harkinnut. En ole Simmosta varsinaisesti pahaa sanaa lukenut, mutta vähän sellaisen vaikutelman olen saanut, etten ole ainoa joka olisi toivonut hieman enemmän keskustelua sekä ennen toimenpidettä että sen jälkeen.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krista

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #46348 : monsterosa
LiisaTu, oon kyllä samaa mieltä tosta, että olisi ollut kiva jos olisi saanut vähän enemmän hänestä "irti". Olisi ollut luottavaisempi olo ennen leikkausta :) Luotin kyllä toisaalta siihen, että saan mitä haluan koska olin nähnyt häneltä vaan hyvää kädenjälkeä.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #46352 : krista
Miksi päädyit Motiva Ergonomixiin?

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #46362 : LiisaTu
Ai minä? Pehmeyden ja muotoutuvuuden vuoksi. Eihän nämä vielä pitkään ole markkinoilla olleet joten aika näyttää oliko hyvä ratkaisu.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #46446 : Hansu82
Hyvä valinta Finest ja Simmo :) itse kävin 4kk sitten ja kaikki meni loistavasti kaikinpuolin!

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krista, KaroliinaK

Sivu luotiin ajassa: 0.625 sekuntia