× Yleinen keskustelu

Kauempaa leikkauksiin tulleet

Lisää
7 kuukautta 6 päivää sitten #46117 : JoSe
Moi! Nyt on haaveiltu tarpeeksi, tissit on saatava. Asun itse itä-Suomessa, jäin miettimään että miten te kauempaa leikkaukseen tulleet olette hoitaneet esim. tikkien poistot ja jälkitarkastuksen? Tikit voinee jossain lähempänäkin varmaan poistattaa mutta lähinnä mietin tuota jälkitarkastusta, se lienee ajatuttaa Helsinkiin?

Olen käynyt FinEstillä konsultaatiossa. Vielä hieman arvon että uskallanko ulkomaille lähteä... En tiedä mikä siinä pelottaa mutta toki kustannukset houkuttavat ja hyviä kokemuksia olen täältäkin pääasiassa lukenut. Mies olisi kyllä pakko sinne mukaan ottaa saattajaksi.

32v, 169cm, 64kg
Lähtökohta kahdesti tyhjiin imetyt B85.
Konsultaatiossa arvio 300-330cc lihaksen alle/tai osittain.
Helmikuu 2018, Finest, Kullamaa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 6 päivää sitten #46119 : Piiuli
Tikkien solmujen poistoon voi varmasti saada ajan sairaanhoitajalle ihan omalta terveysasemalta tai yksityiseltä lääkäriasemalta. Jälkitarkastukseen, 5-7kk leikkauksesta, ajellaan Helsinkiin käymään. Ja jälkitarkastus oli osa jotain takuu hässäkkää.. en edes näköjää muista, että miten se tarkalleen on. :ohmy:
itselläni alkaa olemaan ajankohtainen tuo jälkitarkastus. Ja haluan käyttää sen, koska on ainoa tarkastus sen jälkeen kun sairaalasta on poistunut. Mutta ystäväni taasen ei käynyt ollenkaan jälkitarkastuksessa, ei kokenut tarvetta.. :ohmy:
Jos todella olet päätöksesi tehnyt ja rinnat haluat, niin varmasti tikkien poisto ja jälkitarkastus lutviutuvat parhain päin. :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
7 kuukautta 4 päivää sitten #46149 : LiisaTu
Itse olen menossa myös Fin-Est.n kautta ja kävin konsultaatiossa täällä Oulussa, ja ymmärtääkseni myös jälkitarkastus tehdään täällä Fin-Est.n yhteistyölääkärin toimesta. Elikä verrattuna siihen että olisin matkustanut etelä-Suomeen ensin konsultaatioon, sitten itse toimenpiteeseen ja vielä 1-2 kertaa jälkitarkastukseen, niin onhan tämä mielestäni helpompi vaihtoehto kun tarvitsee tehdä vain se yksi Tallinnan reissu.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Sivu luotiin ajassa: 0.427 sekuntia