× Yleinen keskustelu

Konsultaatio varattu! Keväällä leikkaukseen!

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46037 : haave
Heippa! Tätä sivustoa tulee seurattua tiiviisti, niin voisihan sitä itsekin kirjoitella! :)
Sain viimeinkin tehtyä päätöksen, että voisin oikeesti toteuttaa haaveeni ja saada rinnat! Olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Rintoja ei ole koskaan ollu, en muista mitään muutosta, että olis alkaneet kasvaa, myöskään raskaudet ei kasvattanut rintoja, maitoa tuli muutama tippa!!

Nyt ei mielessä pyöri kun tissit tissit tissit, ei jaksa oottaa enää yhtää :P

Konsultaatioon olen menossa eiraan Minna Rautiolle sekä Tilkkaan Tiia Pihlamaalle. Paikkaa oli vaikea valita ja meinasi stressi iskeä! Kunhan nyt ensimmäisen konsultaation on käynyt niin, varmasti paljon asioita selviää.

Luonnolisuutta ja suht pientä kokoa lähden hakemaan, saa nähdä mitä ehdotetaan. Alkuvuodesta toivoisin pääseväni leikkaukseen. Toivottavasti ei ole jonoja kovin..

Tulkaahan juttelemaan muut jännääjät ja muutkin :lol:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46038 : Liina
Onpa kivaa!!

Kunhan muistat, että luonnollisuus ja pieni koko ei kulje käsi kädessä! Liian pieni on kaikkea muuta, paitsi luonnollinen.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46042 : haave
Näinhän se varmasti on :) Toivottavasti konsussa tulisi selkeä olo koosta.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46043 : Liina
Kyl se konsu varmasti selkeyttää.

Luonnolliset implantit peittää koko rinnan, toisilla se on enemmän toisilla vähemmän. Jos on esim. 14cm leveä rinta, niin jos siihen laittaa 11cm leveän implantin, niin ei se kovin hyvältä näytä.

Kaikista parasta on ettiä mahd. lähellä omaa kroppaa oleva kuva, jossa on ne sun "unelmarinnat" ja näyttää se kirurgille.

Samoin kannattaa jättää kokonaan puheista pois mitkään kuppikoot. Ei siis marssia sisään ja sanoa "kaksi C-kuppia, kiitos!" koska kirurgille tää on sun lähtökohtaan nähden tietty määrä cc ja se ei välttämättä oo se luonnollisin lopputulos, jälleen kerran :)
Plus suurin osa naisista on aivan kujalla oikeesta liivikoosta tai edes siitä, minkä kokovaikutelman minkäkin kokoset rinnat antaa. Tosin usein kun katon vaikka G-kupin rintoja, niin siinä on suuri lauma ihmettelemässä, että "onpa hyvät D-kupin rinnat!"

Yks ihan hyvä paikka selata erikoksia rintoja (liiveissä tosin) on bratabase.com. Sieltä voi koittaa alkuun etsiä sen koon, joka omaa lähtökohtaa lähellä ja sit vaan lisätä kuppikokoa, mutta pitää sama ympärys.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46045 : haave
Kiitos Liina :) Täytyy käydä tsekkaa. On tää aika jännää! Ja kiva kuulla konsussa onko mulle ehdoton lihaksen alla, kun omaa kudosta ei juuri ole.

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten - 9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46046 : Irene
Ja muista että luonnollisuus on myös tuntumaa, ei pelkkää ulkonäköä! Itselleni ei tullut mieleen tämä asia ja kun pelkkiä anatomisia tarjottiin, en osannut kyseenalaistaa. Anatomiset ovat yleensäkin tuntumaltaan varsin jäykkiä jos vertaa pyöreisiin, Mentorin erityisesti (Siluetista ei käsittääkseni muita kuin Mentorin anatomisia saa?). Pyöreissä geeli mukautuu painovoiman mukaan ja on pehmeämpää, anatomisissa implantti pysyy samassa muodossaan kaikissa asennoissa ja vaatii siksi jäykemmän geelin. Jos omaa kudosta kovin vähän, voi tuntuma anatomisilla-varsinkin Mentoreilla joilla myös kuori on aika paksu- olla varsin kumisen tuntuinen.

Kannattaa pyytää käsin kokeiluun myös muita kuin anatomisia ja muitakin merkkejä kuin Mentor (Mentorilla kuori on paksu myös pyöreissä jolloin ongelma on implantin ryppyily jos omaa kudosta on vähän eli en ottaisi siitä merkistä pyöreitäkään). En taida tuntea ketään joka olisi Mentorin anatomiset valinnut jos on niitä käsin muihin verrannut...

Pyöreähän näyttää pystyssä aika pitkälti samalta kuin anatominen jos yläosa on lihasksen alla painaen yläosaa litteämmäksi ja alaosa on pyöreämpi. Maaten anatomiset tököttää samassa asennossaan, pyöreät litistyvät eli näkymä voi maaten olla pyöreillä luonnollisempi.

Itse en ole tyytyväinen näiden Natrellejekaan tuntumaan kyllä, nyt valitsisin pyöreät osittain alle mutta en ole toistaiseksi uusintaan jaksanut/halunnut lähteä. Mutta tämä tuntuma on juttu joka kannattaa pitää mielessä jos pelkkää anatomista tarjotaan. Itselle ei tosiaan kukaan tästä kertonut.
Siluetista tuskin muuta kuin Mentorin anatomista tarjotan, ja jos Tilkassa sama juttu niin vilpittömästi suosittelen että käyt vielä jossain missä on laajempi valikoima eri merkkejä ja malleja ennenkuin teet päätöksesi!

Ja yksi tärkeä tärkeä asia: ÄLÄ USKO sovitusimplantteihin, ne "huijaa" eli tietty implanttikoko näyttää isommalta, joka n 50cc, siinä liivissä ihon päällä kuin mitä se oikeasti sitten siellä kudosten, varsinkin lihaksen alla, puristuksessa tulee näyttämään! Itse en olisi uskaltanut tätä määrää ottaa, mutta kirraa ei suostunut pienempää laittaa, syy tuo vaadittava leveys josta Liina hyvin kirjoitti. Nyt näkymä on huomattavasti maltillisempi :)

Näitä mulla tuli mieleen :)

Muoks Huomasinkin että oletkin menossa Minna Rautiolle Eiraan etkä Siluettiin- ehkei näin saisi sanoa mutta sama kirurgi, sama hoito edullisemmalla hinnalla, tosin ehkä ilmnan konvehteja;) Toivottavasti Minnalla on Eirassa valikoima vähän laajempi!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 2 viikkoa sitten : Irene.

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten #46096 : haave
Kiitos vinkeistä! Hyvä tietää näitä juttuja ennen konsultaatiota. Vielä viikko pitäs jaksaa oottaa!! :)
En tiennykkää että Minna Rautio leikkaa myös siluetissa?

Muistaakseni Eiran sivuilla luki, et käyttävät motivaa ja mentoria.

Lisää
9 kuukautta 3 päivää sitten #46185 : haave
No niin, nyt on konsultaatiossa käyty Eirassa Minna Rautiolla. Olin siellä yli tunnin, kun seuraava ei tullut paikalle.

Käynti oli hyvä, paljon tuttua, kun aiheeseen on tullut perehdyttyä :laugh: Uutta oli, kun puhuttiin infektioista, Minna sanoi, että nyt minulla oli finni selässä, leikkauksessa ei saisi olla infektioriskin takia. Saas nähdä, tuntuu että aina on joku paukama jossain! Hammaslääkärissä kannattaa käydä. Mietin kannattaisiko influenssarokote ottaa varmuuden vuoksi.

Minna oli oikein mukava, rauhallinen ja asiantunteva. Ei kyllä ollut mitenkään puolesta eikä vastaan implanttien suhteen, hyvin neutraali ja kertoi faktat.
Hänellä on tapana tavata asiakas kaksi kertaa ennen leikkausta. Toisella kerralla valitaan implantit huolella. Nyt sovittelin alustavasti sovitusimplantteja, kivaa oli :P

Kysyin julkisesta puolesta, kun minulla ei rauhaskudosta juuri ole. Hän kirjoitti lähetteen julkiselle, kolmen vikon kuluessa pitäisi tulla joko kutsu käynnille tai tyrmäys. Toisaalta olisi ihana mennä nyt vaan Minnalle ja saada vihdoin ne rinnat.. toisaalta taas kannattaako hätiköidä, julkiselle jos pääsisi. Iso investointi kuitenkin ja tod. näk useamman kerran elämän aikana..
Saan eirassakin ilman alv:tä leikkauksen, mikä oli positiivinen yllätys!

Minna kertoi, että pitäisi jäädä sairaalaan tai hotelliin yöksi, kun matkaa on useampi tunti. Siltä varalta jos komplikaatioita ilmaantuu.

Motivaa ja mentoria oli tarjolla, molemmat tuntuivat ihan hyviltä.

Tässä oli nyt puhelimella kirjoitettu sekava soppa mitä mieleen tuli ;)

Tammikuussa vielä tilkkaan konsultaatioon!

Lisää
8 kuukautta 3 päivää sitten - 8 kuukautta 3 päivää sitten #46609 : bewbs
Onneksi olkoon tulevista rinnoista! Täällä vähän samat ajatukset: päässä pyörii vain tissit ja tissit. Ja tissit. Päivät menee lähinnä tissikuvia katsellessa - tältä varmaan tuntuu olla mies :laugh:
Kaverit on varmaan jo kyllästyneet kun tuntuu etten muusta osaa puhuakaan.

Oon ollut yhtä hymyä koko päivän. Aamu alkoi sähköpostiviestillä pankista - olivat hyväksyneet mun lainahakemuksen. Iltapäivällä oli konsultaatio, eikä sekään ois voinu paremmin mennä! Simmo suostuu tekemään mulle just sellaiset rinnat kuin olin haaveillutkin.
Pelkäsin jo ettei näin pieniin rintoihin voi laittaa implantteja lihaksen päälle, mutta ei nämä sitten kai olleetkaan niin pienet kuin kuvittelin. :laugh: Koko tulee olemaan 460cc, mihin olen erittäin tyytyväinen! Kävin aiemmin konsultaatiossa toisaalla, ja tällöin kooksi suositeltiin 360-420. Mahdollisimman isoa olikin tarkoitus lähteä hakemaan.

Hurjan jännää. Nyt se vasta alkaa iskeä tajuntaan, tää on oikeasti tapahtumassa.

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 3 päivää sitten : bewbs.

Lisää
8 kuukautta 3 päivää sitten #46611 : haave
Hienoa bewbs! :) Milloin olet ajatellut leikkaukseen mennä?

Haluaisin myös lihaksen päälle. Toisessa konsultaatiossa laser tilkassa sanottiin että myös päälle voi laittaa. Houkuttaisin ihan hirveesti laittaa päälle, mutta riskit mm. näkymisestä pelottaa.

Pitäs vissii vaan varata aika leikkaukseen kun ei päässä muuta pyöri! :)

Lisää
8 kuukautta 2 päivää sitten #46615 : Anniinaleksandra
Minäkin menossa rintojen suurennukseen, aikaa enään alle 3 viikkoa! Jännää:laugh: oon vasta 23 mutta haaveillut rinnoista jo varmaan 8 vuotta kun ne eivät sitten ikinä oikeen kehittyneet.. odotan ihan sairaan innolla enkä ol viimiseen kuukauteen oikeen muusta puhunut tai ajatellut :whistle: nyt täytyy vaan enään toivoa että kaikki menee hyvin ja rinnoista tulee sellaiset kun haluan. Ja tosiaan olen pitkä 180cm ja muutenkin ”iso” niin pakko laittaa isot implantit, yli 500cc luultavasti tulee

6.2.18 sebbin anatominen, n. 500cc lihaksen alle

Lisää
8 kuukautta 2 päivää sitten #46616 : lehtosa

Anniinaleksandra kirjoitti: Minäkin menossa rintojen suurennukseen, aikaa enään alle 3 viikkoa! Jännää:laugh: oon vasta 23 mutta haaveillut rinnoista jo varmaan 8 vuotta kun ne eivät sitten ikinä oikeen kehittyneet.. odotan ihan sairaan innolla enkä ol viimiseen kuukauteen oikeen muusta puhunut tai ajatellut :whistle: nyt täytyy vaan enään toivoa että kaikki menee hyvin ja rinnoista tulee sellaiset kun haluan. Ja tosiaan olen pitkä 180cm ja muutenkin ”iso” niin pakko laittaa isot implantit, yli 500cc luultavasti tulee

Oothan perehtynyt Hukin leikkaustyyliin? :cheer: leikkaa hieman eri tavalla kuin muut. On kyllä silti tosi hyvä ja miellyttävä persoona, mä kävin hänellä ekassa leikkauksessa 3v sitten ja nyt olis tarkoitus vielä mennä vaihtamaan isompaan implanttiin. Tällä kertaa tosin meen Jyrängille :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
8 kuukautta 2 päivää sitten #46617 : Anniinaleksandra
Joo oon kyllä pääni puhki miettinyt vaihtoehtoja kuka leikkaisi mutta omaa silmää ehkä eniten miellyttää juuri Hukin tekemät rinnat :) mutta noh sitten sen näkee että millaset tulee, pääasia että on rinnat eikä nyt ihan hirveesti sojota eri suuntiin :laugh:

Lisää
8 kuukautta 2 päivää sitten #46618 : lehtosa
Joo ja suurin osa ketä menee Hukille menee just sen hänen leikkaustyylinsä takia, itse mm. lukeudun näihin :cheer: varmistin vaan että tiedät, joku on täällä joskus kitissyt leikkauksensa jälkeen Hukin lopputuloksesta ja kuinka ei itse yhtään sellaisista rinnoista tykkää.... :pinch:

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
8 kuukautta 2 päivää sitten #46619 : Anniinaleksandra

lehtosa kirjoitti: Joo ja suurin osa ketä menee Hukille menee just sen hänen leikkaustyylinsä takia, itse mm. lukeudun näihin :cheer: varmistin vaan että tiedät, joku on täällä joskus kitissyt leikkauksensa jälkeen Hukin lopputuloksesta ja kuinka ei itse yhtään sellaisista rinnoista tykkää.... :pinch:

niinpä ja hyvähän se on varmistaa :lol: mutta tuun kyllä ehdottomasti heti kertomaan millaset tuli kun leikkaus ohi ;)

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten - 7 kuukautta 4 viikkoa sitten #46669 : bewbs

haave kirjoitti: Hienoa bewbs! :) Milloin olet ajatellut leikkaukseen mennä?

Haluaisin myös lihaksen päälle. Toisessa konsultaatiossa laser tilkassa sanottiin että myös päälle voi laittaa. Houkuttaisin ihan hirveesti laittaa päälle, mutta riskit mm. näkymisestä pelottaa.

Sain leikkausajan maaliskuun alkuun. Tuntuu että siihen on ikuisuus! :D
Simmo suositteli laittamista lihaskalvon alle. Oletko miettinyt kyseistä sijoitustapaa? Mulla on melko vähän kudosta omasta takaa, ehkä B-kupin verran, mutta implanttien reunojen ei pitäisi kuulemma näkyä. Päädyin tähän ratkaisuun, koska implantti on tavallaan paremmin kiinni, eikä kalvon alle laittamisen pitäisi hidastaa paranemisaikaakaan.

5.3.2018 / Siim Simmo / Pyöreät high profile B-litet, 460cc / lihaksen päällä, lihaskalvon alla
70D->70H
Viimeksi muokattu: 7 kuukautta 4 viikkoa sitten : bewbs.

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten #46680 : haave

bewbs kirjoitti:

haave kirjoitti: Hienoa bewbs! :) Milloin olet ajatellut leikkaukseen mennä?

Sain leikkausajan maaliskuun alkuun. Tuntuu että siihen on ikuisuus! :D
Simmo suositteli laittamista lihaskalvon alle. Oletko miettinyt kyseistä sijoitustapaa? Mulla on melko vähän kudosta omasta takaa, ehkä B-kupin verran, mutta implanttien reunojen ei pitäisi kuulemma näkyä. Päädyin tähän ratkaisuun, koska implantti on tavallaan paremmin kiinni, eikä kalvon alle laittamisen pitäisi hidastaa paranemisaikaakaan.

Se lihaskalvon alle voisi olla hyvä ratkaisu! Otin nyt vielä uuden konsultaatio ajan tilkkaan, kun on niin paljon kysymyksiä päässä.. Eniten mietityttää vielä tuo alle vai päälle.. Eirassa olisi leikkaus melkein tonnin halvempi ja yhtä tyytyväinen olin siihen konsultaatioon, mutta kirurgi sanoi, että alle ( en sitä edes kyseenalaistanut, koska ajattelin että mulle tulee tottakai alle)
Tilkassa sanottiin että päälle voi laittaa, mistä yllätyin positiivisesti, mutta ne riskit jännittää. Toisaalta jos päädyn lihaksen alle laittoon, niin kannattaisi mennä eiraan.
Haluan maaliskuussa leikkaukseen, ei tästä tuu mitään kun mielessä on kokoajan eri vaihtoehtojen punnitseminen :)
Kertokaahan vielä suosituksia sijoitustavasta!

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten #46684 : Irene
Moi haave! Mitä mallia, merkkiä ja kokoa sulle on suositeltu?
En paljon tiedä noista kirurgeista, kiinnostaa:)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #46706 : haave

Irene kirjoitti: Moi haave! Mitä mallia, merkkiä ja kokoa sulle on suositeltu?
En paljon tiedä noista kirurgeista, kiinnostaa:)

No tarkemmin ei vielä päätetty, sillä Rautiolle tehdään kaksi käyntiä, jossa toisessa päätetään koko ja merkki. Tarjolla siellä on motivaa ja mentoria. Olettaisin Minnan olevan luonnollisuuden ja maltillisen koon kannalla.

Pihlamaalla enemmän implanttivaihtoehtoja. Sanoi, että mulle voisi olla anatominen hyvä ja noin 300toivoin ja hän oli samoilla linjoilla.

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #46708 : Alexa
Minäkin liityn tähän keskusteluun, keväälle suunnittelen leikkausta ja samat pohdinnat kuin haaveella :) eli alle vai päälle jne... Pihlamaalle halusin kanssa päästä mutta konsultaatioajat vasta maaliskuun lopussa enkä malta odottaa näin kauan nyt kun vihdoin tein päätöksen että rinnat saatava! :laugh:
Riikan luona käyn kuuntelemassa b- lite implanteista.

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg

Sivu luotiin ajassa: 0.746 sekuntia