× Yleinen keskustelu

Ennen ja jälkeen kuvia

Lisää
4 kuukautta 17 tuntia sitten - 4 kuukautta 16 tuntia sitten #46939 : Irene
Eiköhän noi kuvat esitä lopputulosta. Sen verran mitä olen noita 3D-suunnittelukuvia nähnyt, niin en aina niihin ihan varauksetta luottaisi kun ne mitä mä olen nähnyt on näyttänyt lopputuloksen luomumaisempana kuin se oikeasti on (siis tämä niiden joidenkin kohdalla joiden tapauksiin olen tututstunut). Luomunahan tollanen väli rinnoissa on ihan normalia ja luonnollista, mutta kun puhutaan implanteista niin se on vähän eri näköinen se väli joten tulee helposti sitä ns kiitorataa (eli implantti, luonnoton tasainen väli ja implantti) koska toisin kuin luomurinnassa, implanteissa on selkeät rajat.

Tossa pari kuvaaa havainnollistamaan:

Tässä pienehköt luomurinnat:
www.viprumor.com/2008/07/16/sienna-mille...less-adulterating-8/

Ja tässä liian pienet (275cc) implantit eli ns mandariinit kainaloissa, leveä kiitorata:
www.breastimplantsbymentor.com/augmentat...id=30155&cid=0&pos=B

Eli liian kapeita implantteja ei kannata ottaa, pienin ei aina ole luonnollisin vaan sopivin...
Tää ihan ihan yleisesti.
Liplap, sun tilanteeseen en osaa ottaa muuta kantaa kuin että ei se 320cc sun tapauksessa ainakaan liian iso ole:laugh: Minna käsittääkseni hyvä kirurgi eli ei varmaan liian leveitä kiitoratoja tee :)

Ai niin, ja taas kerran: ne sovitusimplantit valehtelee varmasti! Ne implantit näyttää reilusti pienemmiltä siellä tiiviisti kudosten alla kuin siinä irrallaan ihon päällä.. N 50cc olen nyrkkisäännön kuullut minkä ne keskimäärin heittää.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 16 tuntia sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu, Josefina, Liplap

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46946 : LiisaTu
Huh mitkä mandariinit, ihan liian pieni implantti noin leveään rintakehään, kovin oli kyllä luinen lähtökohtakin...

Rintakehän malli vaikuttaa lopputulokseen; se ei muutu implanttien myötä.

Jos haluaa luonnollisen näköistä rintaa eikä liian tötteröitä, niin ehkä matala projektio tuo paremman lopputuloksen?

Ottakee se isoin koko mikä on tarjolla, ja nakatkaa sovitusimplanteilla ja 3D kuvilla vesilintua :whistle: tai ei kannata liikaa antaa niille ainakaan painoarvoa.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liplap

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46951 : Liplap
Kiitos vastauksista! Niin olen lukenut tältä palstalta, että sizerit eivät näytää oikeaa lopputulosta. Siksipä otinkin isoimmat joka sovitushetkellä "uskalsin". Mulla vaihtelee tuntemukset siitä että noi on liian isot ja siihen että liian pienet mun raameihin.. puuh! Jostain syystä Riika V ehdotti heti mulle 300 ja myöhemmin kysyessäni: 260-340 cc sopiva riippuen toivomuksistasi rinnan muodosta ja koosta. (B+- C+). Voihan olla, että hän vähän katsoo henkilöäkin ja ehkä olen sellainen semi maanläheinen tyyppi :).

20.3.2018 Motiva ergonomix 340cc lihaksen alle.
Lähtötilanne imetetyt 75A/AA
174cm/63kg
Liivinympärysmitta 80cm

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46952 : Liplap
Niin vielä siitä rinnan leveydestä: minulla 12cm. Tuolla 320Mentorilla leveys muistaakseni 11,75cm eli pitäisi olla ihan ok. Minna ei selvästi halunnut laittaa yhtään yli rinnan keveyden ja Riikka V sanoi, että +-1cm on ok. Ota nyt noista selvää!

174cm/63kg
Liivinympärysmitta 80cm

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten - 3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46953 : Liplap
Muoks

174cm/63kg
Liivinympärysmitta 80cm
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 4 viikkoa sitten : Liplap. Syy: Muokkaus

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46962 : Lina

Liplap kirjoitti: Niin vielä siitä rinnan leveydestä: minulla 12cm. Tuolla 320Mentorilla leveys muistaakseni 11,75cm eli pitäisi olla ihan ok. Minna ei selvästi halunnut laittaa yhtään yli rinnan keveyden ja Riikka V sanoi, että +-1cm on ok. Ota nyt noista selvää!

Joo siis kaikilla kirurgeilla vaikuttaa olevan vähän eri mielipiteitä tässä asiassa, mutta uskoisin kyllä myös että voit luottaa Minnan näkemykseen, minäkin kuullut pelkkää hyvää hänestä :)

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46965 : hannaa78
Moikka . Ite kävin finestillä nyt 16.2 laittamassa silikonit . Nagor hp 330cc tuli oikeeseen ja vasempaan 360cc ja lihaksen päälle . Itse olen kyllä tyytyväinen kunhan nyt ensin toi turvotus laskee

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Josefina

• dalie
  • dalie hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ensimmäinen rintojen suurennus 22.02.2018 FIN-EST
Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46967 : dalie
Lähtötilanne 75c, laitettu nagor 330 lihaksen alle kokonaan. Leikkaus oli 22.2.2018, Kullanmaa kirurgina :)

Ensimmäinen rintojen suurennus tulossa 22.02.2018 / FIN-EST/ Kullamaa
Suuniteltu Nagor 330, rintalihaksen alle.
167cm / 57kg/ urheilullinen vartalon malli.
Lähtökohta 75c - tavoitteena pari kokoa suurempi..ei lapsia.
Muita menossa helmikuussa leikkaukseen?

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, krista, LiisaTu, Josefina

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46969 : LiisaTu
Dalie hyvältä näyttää jo nyt! Vaikka noin vähän leikkauksesta :woohoo:
Saako kysyä miksi kokonaan lihaksen alle? (En ole perehtynyt aiheeseen ollenkaan, että millä kriteereillä menee kokonaan lihaksen alle)

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #46970 : Melankolia
Noniin, mulla on nyt 9 päivää leikkauksesta ja tiedän että on vielä kovin aikaisessa vaiheessa, mutta voiko joku pliis sanoa mulle että nämä tästä vielä laskeutuu ja pehmenee? Koko näyttää hyvältä mutta hitto vie kun ovat vielä niin tötteröt ja kammottaa että jos ne jääkin tällaiseksi. Lisäksi vielä kiva turvotus yhä päällä niin vähän vetää mieltä synkäksi.

Muoks. Kuvat veks.

163/51, lähtotilanne terhakka 70B-kuppi.

16.2.2018: Natrelle Inspira Soft Touch 450cc oikeassa, 485cc vasemmassa lihaksen päällä lihaskalvon alla. Kuppikoko 70F.
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : Melankolia.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46971 : Maima

Melankolia kirjoitti: Noniin, mulla on nyt 9 päivää leikkauksesta ja tiedän että on vielä kovin aikaisessa vaiheessa, mutta voiko joku pliis sanoa mulle että nämä tästä vielä laskeutuu ja pehmenee? Koko näyttää hyvältä mutta hitto vie kun ovat vielä niin tötteröt ja kammottaa että jos ne jääkin tällaiseksi. Lisäksi vielä kiva turvotus yhä päällä niin vähän vetää mieltä synkäksi.

Mulla näytti aluksi ihan samalta, mutta kyllä ne siitä laskeutuu älä stressaa. :) jos oikein muistan niin alle kuukauden kohdalla oli itellä jo laskeutunu niin etteivät enää näyttäneet tötteröiltä :laugh:

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Melankolia

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46977 : Viiviis
Moikka! Minna leikkasi minut reilu kolme kuukautta sitten Eiran sairaalassa ja minulle laitettiin Motivan ergonomix demi 340cc lihaksen alle ja olen jo tässä vaiheessa todella tyytyväinen, joten voisin kuvitella tuon 320cc olevan passeli sinulle Liplap. :)

Olen sinua hieman lyhyempi, painavempi ja rinnan leveys on 12cm, mutta minulla on sirompi yläosa verrattuna alaosaan. Tällä hetkellä käytän 75D:n rintaliivejä (Changessa 70G?! :D), mutta sanoisin näiden näyttävän enemmänkin 75C+, eli tämän kokoiselle nämä ovat erittäin luonnollisen näköiset. Riippuu ihan mitä ulkomuotoa haet, mutta tämä koko on itselläni hyvin naisellinen ja luonnollinen enkä menisi vaihtamaan kokoa! :)

170 cm & 68 kg
Rinnan leveys: 12 cm
Lähtökohta: 70A
Kuppikoko 3 kk leikkauksesta: 75D
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46979 : Irene
Kiva kuulla että olet tyytyväinen viivis!

Ei silkkareilla melkeinpä kannattaisi puhua koko kuppikoosta, kun ne tosiaan vaatii sen n kokoa isommat liivit kuin vastaavankokoinen luomu-> lähinnä johtaa harhaan, olen sen huomannut. Moni säikähtää että en mä mitään D-kuppia halua jos ne tisist on kuitenkin oikeasti sitä perus-C-settiä:laugh:
Esim mulla käytössä se C75 mutta ihan alusvaatemyyjätkin tarjoaa aina B-kupin liiviä sovitukseen...
(paitsi Changella, siellä on ihan oma mitoituksensa tosiaan- sinne kannattaa mennä jos haluaa liivinlappuun ison kirjaimen:woohoo: )

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46990 : krista
Miten voi olla noin täydelliset heti!

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46991 : krista
Dalie,

krista kirjoitti: Miten voi olla noin täydelliset heti!

• dalie
  • dalie hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47074 : dalie
Moikka, mulle kerrottiinkin viikko leikkauksen jälkeen että ne olikin sijoitettu päälle :) Oli niin tiukka mun rintalihas, ettei ois saanut alle vaikka koittivatkin ja jos ois laitettu pienempi implantti, ois voinut tulla tuplarinta. Kudosta olikin tarpeeksi laittaa tuohon päälle, minusta näyttävät kyllä kauniille nyt kun leikkauksesta on mennyt 2,5 viikkoa noin :)

• dalie
  • dalie hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47075 : dalie
Korjaan, sain viikko leikkauksen jälkeen , että sijoitustapa olikin lihaksen päälle.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47088 : Mappi
Nyt tulee tosi tyhmä kysymys... kun kirjoitatte ergonomic tai motiva, niin onko ne anatomisia vai pyöreitä. Sori, nää on mulle vielä vieraita termejä. Tai B-lite. Kumpi se on?

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47149 : pulla

Mappi kirjoitti: Nyt tulee tosi tyhmä kysymys... kun kirjoitatte ergonomic tai motiva, niin onko ne anatomisia vai pyöreitä. Sori, nää on mulle vielä vieraita termejä. Tai B-lite. Kumpi se on?

Pyöreitä nuo kaikki. Motivalla on round ja ergonomix. Ergonomix on myös pyöreä, mutta sen täyte on erilaista eli implantti muotoutuu asentojen mukaan, kun taas round pysyy muodossaan.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mappi

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47184 : Joosu
Eilen laitettu 425cc motiva matrix demi round.
Lähtö kohta oli kaksi kertaa imetetty 75b. Leikkaus tehtiin puudutuksessa, Clinic Estetic ja kirurgi Jouni Pietilä.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla

Sivu luotiin ajassa: 0.848 sekuntia