× Yleinen keskustelu

Ennen ja jälkeen kuvia

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45999 : pulla
Alotettaisko uusi ketju, johon jokainen laittais lähtökohta-kuvat ja lopputuloksen. Auttais varmaan monia koon hahmottamisessa..
Mä sählään tässä näitten muistikorttien kaa kahdella koneella, kun en voi siirtää vanhoja kuviani uudelle koneelle. Katotaan onnistunko liittää tänne.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten - 2 viikkoa 2 päivää sitten #46000 : pulla
Tässä mun aa-lerpat vuodelta 2015.
Häpesin rinnattomuuttani ja tuntui kuin olisin elänyt jonkun toisen kropassa. Kertaakaan en oo katunu päätöstäni mennä leikkaukseen.

Tässä mun tilanne nyt. Nämä viimeisimmät implantit olleet kohta jo 2 vuotta. Kolme leikkausta läpikäyneenä en voi olla muuta kuin tyytyväinen.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 2 päivää sitten : pulla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, Liina, tissipimu, Tiny, Flavens, Dizzit, Piiuli, monsterosa, Susanne, LiisaTu ja tällä käyttäjäll on 2 muuta kiittäjää

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten - 2 viikkoa 2 päivää sitten #46001 : monsterosa
Siis wau pulla :ohmy: toi lopputulos on kyllä niin uskomaton, vaikka sulla ei oo juuri omaa kudosta ollut ollenkaan. Ja sulla implantit näyttää kyllä niin luonnollisilta, ei näy ryppyilyä tai mitään.

Tässä oma muutos, nuorena sain jo tissit ja siitä asti kun ne tuli, niin ne on aina roikkunut mahaa myöten. Vaikka kuppikokoa on ollut, niin silti inhosin tissejäni yli kaiken. Ne oli rumat, ja laajentuneet nännipihat pahensi niiden ulkonäköä. Nuoresta asti unelmoin rintojen kohottamisesta. Suuremman laihdutusurakan jälkeen lähti sitten iso osa sitä kuppikokoakin, surulliset tissit muuttui entistä surullisemmiksi läpysköiksi. Sitten päätin, että nyt teen sen mistä oon haaveillut ja päätin lähteä leikkaukseen. Ensisijaisena siin halusin, että rintoja kohotetaan, mutta koska olin koko nuoruuteni tottunut siihen että minulla on tissit, niin halusin että saisin myös sitä kokoa takaisin. Hauska sattuma muuten, mulla on kuppikoko täysin sama tällä hetkellä kun ennen sitä laihtumista, ympärysmitta tietenkin vähän pienempi ;)

Ennen kuva otettu siis muutama päivä ennen leikkausta, jälkeen kuva taitaa olla n. 1kk leikkauksesta. Samannäköiset on edelleen, ulkonäössä ei juuri muutosta. Nyt reilu 3kk jo leikkauksesta. Kirurgi Siim Simmo, laitettu lihaskalvon alle ja Nagor pyöreät matalaprofiiliset 300cc.

Lisäys// Muuten olen ollut todella tyytyväinen implantteihin, mutta hieman harmittaa, kun ryppyily näkyy jonkinverran. Minulla on rintakehä melko rasvaton, ja se kaikki oma kudos mitä on niin on tuolla rinnan alaosassa. Implantin ryppyily näkyy jonkinverran molemmilla sivuilla, ulko- ja sisäsivulla. Lisäksi implantin yläraja näkyy omaan silmään vähän turhan selvästi. Tuossa kuvassa näitä asioita ei niin huomaa. Jos joskus tulee uusintaleikkaus aiheelliseksi (esim lapsien saannin jälkeen), niin mietin kyllä sitten tuota osittain lihaksen alle sijoittamista. Nyt toistaiseksi en kuitenkaan halua uusintaleikkausta.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 2 päivää sitten : monsterosa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, Kissanainen, Liina, pulla, Flavens, Dizzit, Piiuli, LiisaTu

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46002 : pulla
Vau! Onpas huima muutos sullakin monsterosa! Näytät ainakin 40 vuotta nuoremmalta! :)
Harmi, jos oot huomannu ryppyilyä, toivotaan et se olis vain tilapäistä..
Mulla ei ryppyilleet ainakaan vielä, mutta saa nähdä (kun ikää tulee koko ajan lisää) miksikä muuttuu. Ainakin vielä nää on pehmoiset ja sileät pallerot :laugh:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: monsterosa

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46015 : Piiuli
Tässä miun, jos näkyy. Eli aika lailla nollasta lähdettiin. Imetyksien seurauksena täyte katosi lähestulkoon täysin.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, pulla, nepu, Dizzit

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46016 : Piiuli
Yhäkin elättelen toiveita, että samalle tasolle päätyisivät nuo implantit ja nännit.. ovat eri korkuudella ja tietyssä kuvakulmassa näyttää aivan eriparilta, toinen nänni katsoo kiveen ja toinen lintuun. En nyt sit tiiä, että onko toinen implantti liian alhaalla vai toinen yhä laskeutumatta. Toivon jälkimmäistä.

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Lisää
4 päivää 17 tuntia sitten #46107 : Tissit 2017
Ennen kuvaa ei mahda olla, mutta 3 viikkoset jälkikuvat sattumoisin löyty, jos osaan liittää sen tänne :D

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, pulla, Piiuli

Lisää
4 päivää 15 tuntia sitten #46108 : Catya
Tissit2017, Vau miten kauniit rinnat sait! :)

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
4 päivää 11 tuntia sitten #46114 : Piiuli
Tissit 2017; vau, saitpa kauniit rinnat! Ja löysit näemmä kuitenkin keinon lisätä kuvia. :)

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Lisää
2 päivää 14 tuntia sitten #46142 : Tissit 2017
Joo, se lataski suoraan eikä tarvinnut toista ohjelmaa :D Ja kiitos kiitos, itse kans erittäin tyytyväinen. Tänään otin 4 viikkos kuvat ja ihan eriparia :D:D

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Sivu luotiin ajassa: 0.567 sekuntia