× Yleinen keskustelu

Erituntuiset rinnat

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #45894 : Morte
Kävin leikkauksessa Fin-Estillä vajaa kaksi vuotta sitten. Leikkaus sujui ongelmitta, toipuminenkin luonnistui hyvin ja elämä uusien ihanien rintojen kanssa on sujunut normaalisti. Nyt kun päädyin pitkästä aikaa selailemaan aiheita eikä pikaetsinnöistä huolimatta löytynyt aivan vastaavaa aihetta, päätin kysäistä hieman kokemuksia, eli:

Alusta lähtien vasen rintani on tuntunut hieman erilaiselta. Se oli alunpitäen hieman pienempi (siis ennen leikkaustakin) ja toipuminen + laskeutuminen huomattavasti oikeaa rintaa hitaampaa. Näyttäisi siltä, että lopputuloksena vasen nänni ei ole ihan samalla tasolla oikean kanssa, mikä on täysin ok.
Mikä mietityttää on se, että vasen tuntuu hieman erilaiselta. Siinä on ollut vihlomista ja jonkinlaista puristuksen tunnetta. Olen koittanut olla stressaamatta asiaa, mutta väkisinkin mietityttää, että voiko esimerkiksi vain toinen rinta kapseloitua? Oikeassa rinnassa ei ole siis minkäänlaisia tuntemuksia oikeastaan milloinkaan, mutta vasemmassa on miltei päivittäin/viikoittain jonkinlaista tuntemusta. Vai voiko rinnat vain reagoida näin eri tavoin?

Onko kellään samankaltaisia kokemuksia? Onko teillä jo hetki sitten leikatuilla yhä tuntemuksia rinnoissa? Olen miettinyt että kävisin jollakin implantteihin erikoistuneella lääkärillä tarkastettavana, mutta sitten tulee monia päiviä ettei vasen rinta oireile lainkaan, ja mietin, että olisinko kuitenkin vain stressaamatta. :D

Fin-Est 27.04.2016 Siim Simmo
Nagor Impleo HR 300cc lihaskalvon alle
lähtökohta 70A
159cm/50kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 18 tuntia sitten #45896 : Benze
Hei

Minä olen käynyt vasta toimenpiteessä, kohta tulee 8 vko. Oikea rintani on alusta saakka ollut enemmän turvoksissa, laskeutuminen on ollut hitaampaa. Myös tuntemuksia on siinä mitä ei vasemmassa ole lainkaan. Vihlomista ei ole mutta sellaista muljuamista eli aivanko implantti liikkuisi alla :O Välillä ei ole mitään mutta vähintään parin viikon välein siinä on jotain tuntemuksia mitä vasemmassa ei ole.

3.10.2017 PSC / Jyri Hukki
Sebbin anatominen pisaranmallinen, keskikorkea 325 cc lihaksen alle.

154 cm / 57 kg. Lähtökohta 3 krt imetetty, surullisen tyhjä B

Lisää
3 viikkoa 17 tuntia sitten #45898 : KatjuskaO
Hei!

Minulla tulee nyt 5 vkoa toimenpiteestä, koko paranemisprosessin ajan oikea on ollut selvästi kipeämpi ja turvonneempi. Nyt vasemmalla puolella ei juurikaan enää kipuja, mutta oikealla yhä vihlomista, paineen tunnetta, käden liikuttelu hankalampaa ja myös muljuamista tuntuu kädet kohoasennoissa, esim. hiuksia pestessä.

40 v, 177cm/58kg
Jaan Troost 10/2017.
Sebbin pyöreä, Full profile 360cc lihaksen alle

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46019 : tissipimu
Mulla kans vasen rinta ollut ns. tiukemman tuntuinen koko ajan. Mutta siinä lähtökohta oli olematon ja ilmeisesti jonkinlainen implanttitasku on jouduttu rakentamaan. Nyt vas. rintaan ilmestynyt jonkinlainen kohouma. Ultrassa kävin mutta mitään ei löytynyt. Välillä treenin jälkeen myös outoa kireyden tunnetta. Implantit ovat mulla rintalihaksen päällä.

Sivu luotiin ajassa: 0.364 sekuntia