× Yleinen keskustelu

alkaa taas masentaa... mutta tarvitaan Ultrakuvat. Missä?

• Bonxit68
  • Bonxit68 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Motiva Ergonomix Demi 525cc. 169cm/60kg.
Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #45856 : Bonxit68
Heippa. Täällä edetään jossain määrin.. rinnat retkottaa edelleen selällään kämmenen leveydellä toisistaan..
Sain ohjeen kohtalotoverilta käydä ottamassa ultrakuvat rintojen asennosta, taskuista jne.
Minut leikannut kirurgi on tullut hieman vastaan hinnassa, ja se oli jo jotain.
Kuitenkin hän "vähättelee" tilannetta ja edes uusi leikkaus ei hänen mielestään auta siinä, että rinnat pysyisivät rintakehällä koska A) olen hoikka ja vähässä rasvassa B) hänestä minulla on isot implantit 520cc jotka valahtavat kainaloihin kuitenkin ennen pitkään, C) nyt on liukas kiinnittymätön Motiva ergonomix, ja kuulemma edes karhennettu implantti ei pysyisi paikallaan.. D) tukiompeleista sivulle kuulema seuraisi "kuoppia"jotka näkyisi päällepäin, kun olen niin hoikka. Listaa voisi jatkaa..

Hänen mielestään pitäisi joko pienentämällä implanttikokoa tai hankkimalla tukevammat liivit / bikinit rintani asettuisivat ne päällä rintakehälle.. Kyllä kuulostaa ihanalta, täh!?
(mulla siis oli n. 15v 420cc ja en tajua miten 100cc lisäys on "valtava ero".
En edes halunnut suurempia, peppuni kanssa on ihan sopusuhtaiset. 169cm /60kg

Eli, mitä lääkäriasemaa suosittelette ultrakuvien ottoon? Jotain jossa saa ystävällistä palvelua ja järkevään hintaan. Kiitti :(

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #45859 : Susanne
Cityterveys oli n. reilu 100€ viime vuonna, oli mukava naislääkärikin Helsingin toimipisteessä. Suhtautui implanttien ottamiseen neutraalisti. Mutta onpa ikävä tilanne, tsemppiä, toivotaan, että kaikki kääntyy hyväksi.

Nagor Impleo 300cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bonxit68

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45869 : Catya
Mulla tuli myös mieleen Cityterveys Helsingin pisteessä. Kävin siellä pari viikkoo taaksepäin ja pyysin katsomaan jos toisessa implantissa näkyis poikkeamia ku "rusahtelee" treenatessa toisinaan. Tosin implantti näky mustana näytöllä mutta tutki sitä aikansa eikä nähnyt mitään poikkeavaa josta kirjoitti myös lausunnon että implantit on kunnossa. Tsemppiä jaksamiseen Bonxit68!

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: tissipimu, Bonxit68

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46018 : tissipimu
Mä kävin ultrassa ihan terveysaseman kautta lähetteellä. Siinä voi kyllä joutua odottamaan, mutta itse sain ajan varattua reilu viikon päähän lähetteen teosta. Kävin Kätilöopistolla, siellä myös ammattitaitoiset ultraajat, suhtautuivat todella hyvin implantteihin!

Sivu luotiin ajassa: 0.420 sekuntia