× Yleinen keskustelu

Implantti haavojen/arpien hoito?

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #45799 : Reginaz
Implanttileikkauksesta 5vko aikaa. Sain jotenkin epäselkeät ohjeet tikkienpoistossa jatkolle. Pitäisi käyttää kelo-cote arpivoidetta sekä teipata pehmusteita haavojen päälle.

Mitä enemmän palstaa luen niin kukaan ei puhu pehmusteiden teippaamisesta täällä?

Miten olette tässä kohtaa hoitaneet haavoja?

Paljon puhutaan pelkästä teippaamisesta? Eli laitetaanko suihkun jälkeen voide ja siihen päälle vain teippi? Ei pehmusteita? Olen ihan hukassa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #45805 : Maima
Ei rasvoja ennen kun haavat parantuneet niin ettei arpia enää ole. Itse pidin ensimmäisiä teippejä viikon ja vaihdoin uudet. Tikkeihin ei ole mulla koskettu ollenkaan, sillä ne on mulla sulavaa lankaa ja katoaa itsestään ajan kanssa. Vaihdoin teippejä kuukauden ajan n. viikon välein ja sitten jätin pois kokonaan.

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #45810 : Piiuli
Yleisimmin taitaa olla käytäntö, mitä täältä lukenut ja millaiset ohjeet itsekin sain, että micropore-teipillä (valkoinen,ruskea) 2vko-4kk teippailua. Noin kerran viikossa tai kuluman mukaan vaihto. Yks teippirulla maksaa muutaman euron. Noista voiteista en tiiä, en oo käyttänyt ollenkaan. Mie nyt 4kk:n kohdalla lopetin teippailun. Voin laittaa kuvaa arvista nyt ja jos löydän jonkun missä näkyis teippailu.

Olisko toi pehmuste jotenki tuohon, jos kaarituellisia käyttää.. tai alkuun oli niiden isojen haavalappujen tilalla käyttää vaik nenäliinaa pehmusteena, jos teippi aiheutti ärsytystä.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
11 kuukautta 1 viikko sitten #45815 : Piiuli
Ja teippailua siksi ettei arvet pääse leviämään :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Sivu luotiin ajassa: 0.304 sekuntia