× Yleinen keskustelu

Kokemukset Motivan ergonomix Demi profiilin implanteista

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #45680 : PK
Heippa! Olen menossa leikkaukseen 10.11.2017 ja minulle suositeltiin Motivan ergonomix Demi profiilin implantit koossa 360cc + - yx koko, pyöreä, osittain lihaksen alle. Olisko teillä kokemuksia ( hyviä ja mahd huonoja) kyseisestä merkistä ja mallista? Ja jos on kuvia, niin olisin kiitollinen :) Mun lähtötilanne on lähes rinnaton, pituus 170cm ja paino 61kg.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #45689 : Tuide
Moi! Oon lähes saman kokoinen ja olin rinnaton. Pelkkää hyvää sanottavaa noista implanteista ja aivan ihanat rinnat sain! :)

170cm/63kg, oli 2ximetetty pieni A-kuppi
Helsinki Clinic, Jyränki 06/17,
Motiva Ergonomix Demi 340cc

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #45690 : Santiago
Mulla 320 demi (lihaksen päällä, lihaskalvon alla), allekirjoituksessa on linkki kuviini Realsefissä.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46409 : tirppa
Mua kiinnostaisi myös kovasti nämä ja nimen omaan lihaskalvon alle. :) Laitetaankohan näitä Finestin kautta Simmon leikkaamana?

Suunnitelmissa leikkaus 2018-2019

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46411 : Viiviis
Mulla on myös Motivan ergonomix demi 340cc lihaksen alla. Leikkaus oli muutama viikko sitten, mutta voin jo tässä vaiheessa suositella näitä. Sain hyvin kauniin muotoiset rinnat! :)

170 cm & 68 kg
Rinnan leveys: 12 cm
Lähtökohta: 70A
Kuppikoko 3 kk leikkauksesta: 75D
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46436 : iikku100
Mulla Motiva ergonomix demi 360 lihaksen päällä, lihaskalvon alla. Simmo leikkas Karhupuistossa puoltoista vuotta sitten. Olen ollut koko ajan todella tyytyväinen. Mitat 170cm/60kg, entinen rinta noin 70A.

Leikkaus 9.6.2016, Karhupuisto, Siim Simmo
170cm/60kg/A-kuppi -> Motiva ergonomix 360cc lihaskalvon alla

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: tirppa, LiisaTu

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #46529 : LiisaTu
Minulla 3.5 viikkoiset 300cc Demit osit. lihaksen alla ja oikeanpuoleinen, se paremmin laskeutunut, meinaa rueta jo nyt ryppyilemään :( Ei siis näy seistessä, mutta eteenpäin kumartuessa rinnan kainalonpuolelle tulee 1-2 ryppyä näkyviin + rypyt tuntuvat rintoja hivellessä ihon alla seistessäkin, rinnan alla ja sivussa. Myös vasemmassa tunnen rinnan alla ryppyjä. Voi ****. Laskeutuminen vielä niin alkuvaiheessa että tilanne vielä muuttuu,.vai mitä mieltä olette? Ehkä niitä B-litejä tai Nagoreita ois pitäny harkita tarkemmin.

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46531 : Susanne
Moi, en tiedä olisiko Nagor ollut sen parempi vaihtoehto, mulla on lihaksen päällä ja vasen ei poimuile kumartuessakaan, mutta oikea rinnan ulkosyrjältä tosi selvästi. Seistenkin sen tuntee ihan hyvin jos hipelöi, ei onneksi näy pahemmin kuin kumartuessa. Jos rahaa olisi ylimääräistä voisin harkita rasvansiirtoa. Mulla on leikkauksesta yli vuosi.

Nagor Impleo 300cc subfascial
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46532 : Piiuli
Jep, Miulla nagor ja osittain lihaksen alla ja ulkosyrjillä juuriki kumartuessa tuo ryppyily tulee esille. Mut jos tää ei tän kummemmaksi tää ryppyily muutu, ni ei tää miuta haittaa yhtään.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46536 : Santiago
Veikkaan että Motivan Matrix olisi sen verran jämäkkä, että ryppyily ei ihan niin pahaa olisi. B-litestä en osaa sanoa, mutta Nagorin Impleo ei juuri Ergonomixista eroa.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46553 : Petra
Miksi valita USA:ssa kielletty Motiva, jolta puuttuu FDA:n turvallisuushyväksyntä kokonaan? En näe järkeä valita implanttia, joka ei ole läpäissyt USA:n tiukempia laatutestejä. www.fda.gov/MedicalDevices/ProductsandMe...plants/ucm063871.htm

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46562 : LiisaTu
... melko monelta muultakin implantilta puuttuu jenkkilän FDA.n hyväksyntä, ja aiheesta on käyty keskustelua jo muuallakin.

Henkilökohtainen juttuhan se on minkälaisia riskejä on valmis implanttien takia ottamaan. Kyllä se ainakin minulle oli jo ennen implanttien ottamista selvää, että Motiva on varsin uusi markkinoilla, ja että siltä puuttuu tuo hyväksyntä. Myöskään se, että esim Fin-Est ei myönnä samanlaista takuuta Motivoille kuin Nagoreille ei vaikuttanut päätökseeni. Mitäpä järkeä monessakaan kauneuskirurgiaan liittyvässä asiassa on ;)

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten - 4 kuukautta 12 minuuttia sitten #46658 : LiisaTu
Muoks

Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 12 minuuttia sitten : LiisaTu.

Sivu luotiin ajassa: 0.698 sekuntia