× Yleinen keskustelu

Pieleen mennyt leikkaus, kellä korjauttaisit?

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #45562 : anucristina
Hei
Laittakaapa perusteluiden kera kenellä korjauttaisit pieleen menneen leikkauksen, kuka osaa tehdä parhaan muotoiset kun on kyse isoista implanteista.

Minulla meni leikkaus pieleen ihan totaalisesti, toinen rinta on epämuodostunut ja kipeä sekä samassa rinnassa on kylkipuolelle vedetty viilto, toinen rinta normaali.

Väännämme nyt korvauksesta tämän ison Suomalaisen brändin kanssa, kirurgi on isapsin jäsen jolle en olisi uskonut käyvän näin. Mikäli he eivät maksa korjausleikkaustani toisaalla olen valmistautunut hakemaan kuluni pois jälkikäteen nostamalla kanteen, korjautan nämä jokatapauksessa mahdollisimman nopealla aikataululla. Olen myös tehnyt valmiiksi kantelun Aviin leikkaukseni kulusta mikä ei mennyt sekään ihan putkeen.

Jos joudun riitauttamaan korvausasian kerron teille mikä iso suomalainen yhtiö on kyseessä ja kuka on tämä isapsin jäsen joka minut leikkasi sekä laitan kuvat hänen taideteoksistaan tänne ja moneen muuhun paikkaan. Maksoin leikkauksesta yli 7 tonnia josta firma tosin palautti heti alussa 1000 euroa leikkausosaston mokailun takia joka ei kylläkään liittynyt leikanneeseen kirurgiin. Korvausasia selvinnee reilun kuukauden päästä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bonxit68

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 20 tuntia sitten #45640 : Bonxit68
Hei.. Minulla ilmeisesti samanlaista murhetta ja riesaa edessä. Tarinani löytyy täältä sivustolta. Myös minut viimeksi leikannut Suomalainen en p.kirurgi. En viitsi tässä avautua, mutta potilasvakuutukseen olen nyt joutunut ottamaan yhteyttä. Haluatko laittaa YV mulle, ehkä voisimme vaihtaa ajatuksia ja mahdollisesti tukea toisiamme. Nämä rinnat maksoi n. 5800€.

Lisää
5 kuukautta 4 viikkoa sitten - 5 kuukautta 4 viikkoa sitten #45655 : lehtosa
Itse menisin ja suosittelisin luultavasti Jyränkiä. En ole hänellä käynyt leikkauttamassa rintojani, mutta kävin konsultaatiossa ja vaikutti erittäin miellyttävältä persoonalta ja ammattitaitoiselta, on myös leikannut todella kauniita rintoja. Omat tissit on leikannut Hukki, olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen ja kaikki sujui tosi hyvin myös klinikalla, alunalkaen hain suht luonnollista lopputulosta ja kokoa. Nyt haluaisin kuitenkin enemmän näyttävyyttä ja push up -tyylistä lopputulosta, ja olisi tarkotus mennä vaihtamaan siis suurempaa implanttia. Niistä paikoista joissa kävin konsultaatiossa (PSC, Helsinki Clinic ja Finest) jätti Jyränki tosiaan parhaan kuvan. Hän selitti parhaiten, mitä tekisi jotta saisin haluamani lopputuloksen ja kuunteli minun toiveitani (laajentaisi implanttitaskua ylemmäs, laittaisi rinnan alle tiukat, huonosti sulavat sisäiset ompeleet jolloin kudokset kasvaisivat toisiinsa kiinni ja tällöin rinnanalus tukisi rintaa, eikä se pääsisi valumaan. Muut kirurgit eivät puhuneet mitään moisista toimenpiteistä.....Simmo ei puhunut juurikaan mitään muutenkaan).
Hukkia ja PSC:tä voin toki suositella myöskin erittäin lämmöllä, mutta Hukin leikkausjälkeen olisi syytä perehtyä tosi tarkasti, leikkaa todella eritavalla kuin muut ja lopputulos on vähän bottom out tyyppinen.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 4 viikkoa sitten : lehtosa.

Lisää
5 kuukautta 4 viikkoa sitten #45657 : Bonxit68
Jyränki leikkasi nämä.. Toukokuussa vaihdettiin lihaksen alta päälle, yläosa lihaskalvon alle. 5vk leikkauksesta, otin hädissäni yhteyttä rintojen retkottamisen sivulle - takia. Kaikkea en voi tässä paljastaa, mutta potilasvakuutukseen olen jo joutunut olemaan yhteydessä. HC ei vastannut viimeisimpään meiliini enää, ja edellisiinkin "mielenkiintoisesti". Mun friikkitissit löytyy kuvasta "5vk jälkeen näkymä selällään". Varoitan että ei ole kaunis kuva. . Pointtihan on joku vastuu ja korjausasioista keskustelu asiallisesti, kun meneekin pieleen. Case open ja asiat tutkitaan kyllä. Tsemppiä kiitos.

Lisää
5 kuukautta 4 viikkoa sitten #45658 : lehtosa
Mä kattosinkin että jyränki oli se, joka sun tissit leikkas! :ohmy: oon tosi yllättynyt, tähän mennessä kuullut pelkkää hyvää hänestä. Täytyy sanoa että vähän nyt itsekin pohdin kyllä uudestaan, että kenelle menen uusinta leikkaukseen :dry: tsemppiä, ja päivittele miten juttu etenee heidän kanssaan. Maileihin vastaaminen ei selkeesti ole heidän tapaistaan, mäkin laitoin sinne sähköpostia jo joskus kesäkuussa ja kyselin kaikkea (olin jo käyny konsussa sillon), mutta koskaan ei siihen mailiin vastattu :dry:

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
5 kuukautta 4 viikkoa sitten - 5 kuukautta 4 viikkoa sitten #45659 : Havana
Jyränkihän suhtautui mun mahdolliseen leikkaukseen hiukan kielteisesti elokuisessa konsultaatiossa, ja kommentoi mm. näin "ettei halua minusta tulevaa kipupotilastaan" . Tulipa hämmentynyt olo Bonxit68 sun tilanteesta, apua! Onneksi en lähtenyt jannelle, tai no ehkä niinpäin että onneksi Janne oli kielteinen. Tiedä häntä, mitkä oli perustelut loppupeleissä. Itseasiassa konsun jälkeenkin vielä pohdin miksi niin lujaa hänen luokse halusin. Ehkä siitä kuvasta mikä hänestä on luotu tänne nettiin.
Mun leikkaus oli myös hiukan poikkeuksellinen ja edellytti sen että implantin sijoittelu muuttuu, ja se ei ole "tavallisimmasta päästä".. Bonxit68 tuhannet tsemipeukut että kaikki järjestyy!!! <3

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 4 viikkoa sitten : Havana.

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #45718 : anucristina
Moi
Kiitos kaikille vastauksista. Tilanne on sikäli onnellinen että mulla on uusi leikkaus 14.11 siis 2vkon kuluttua. Löysin hyvän kirurgin, oikea koko näihin venähtäneisiin on 925 ja tässä aiemmassa ne laittoi 525, voitte kuvitella miltä näyttää. No aelvisi myös että tää ongelma rinta on kapseloitunut, jouduttaisi jojatapauksessa avata. Kirurgi ei peri arvonlisäveroa kun on lääketieteelliset perusteet korjata. En tiedä vielä minkälaiseksi korvausasia menee edellisen paikan kanssa, asia on heidän ylilääkärillä selvityksessä. Tässä on niin monta virhettä mun kohdalla tapahtunut, että juristi ainakin sanoi että korvausvaatimukseni saadaan läpi. Nyt olen kumminkin onnellinen että enää 2vkoa hirviötissien kanssa elämistä. Palaan sitten kertomaan lisää. Ja tosiaan, laitan kuvia ja kirurgin nimen jos korvauksessa tulee ongelmia, ettei ainakaan kukaan muu erehdy sinne menemään.

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #45719 : anucristina
Niin ja siis 3kuukautta on mun ekasta leikkauksesta kulunut.

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #45721 : Bonxit68
Voisitko myös kertoa miten ja missä todettiin kapseloituminen? Tuo sun uusi kirurgi kuulosti ystävälliseltä, ja hyvä että pääset korjaukseen.
Mäkin löysin potilasturva asioita hoitavan juristin. Saat vinkata sunkin toimistoa..
Kyllä tämä tästä etenee...

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #45722 : anucristina
Moi
Löysin Bonxit sen kuvan josta puhuit, Mulla on ihan samanlaiset selällään maatessa ja seistessäkin menee nyrkki ns rintavaon paikalle. Nämä on täysin perseestä, olen inhonnut näitä syvästi koko tän 3 kuukautta. Meillä ei tosin ole sama kirurgi.Mulla on myös epämuodostunut runttu se oikeanpuoleinen rinta joka on myös kova ja kipeä, no se ilmeisesti johtuukin kapseloitumisesta. Se alkoi vetäytyä runtulle 2vkoa leikkauksesta.Leikkauksen tehnyt kirurgi on katsonut sen 2 ylim kontrollilla ja kirjoitti itse lausunnon jossa luki että ovat erikokoiset ja muotoeroiset, arpi näkyy kylkipuolelle ja ovat eri mittaiset sekä on kirjoittanut voimakkaita kipulääkkeitä. Tosin ekan kontrollin lausunto oli virheellinen, kirjoitti että kaikki oli hyvin ei sanaakaan ongelmista. Tämän jälkeen reklamoin k.o yhtiön ylilääkärille jonka jälkeen mut kutsuttiin roiseen ylim kontrolliin. Mulla arvet 8.1cm ja 7,5cm kun tuon kokoiset implantit pehmeät olisi voitu kuulemma viedä 5cm viilloista. Luulen että kirurgilla lipsahti käsi siinä leikkauksessa. Ehkä kaikki selviää kun ylilääkäri saa raporttinsa valmiiksi.
Tsemppiä sinulle oikein tosi kovasti.

Noista juristeista vielä siis mun anoppi on asianajaja.Ja hänen puolen suvussa niitä on enemmänkin.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #45905 : anucristina
Heippa taas, olin n 3 vkoa sitten korjausleikkauksessa joka onnistui hyvin. Oon nyt tosi tyytyväinen ja siinäkin mielessä että viimeviikolla sain leikkausmaksuni takaisin ekasta paikasta, Voin johonkin toiseen threadiin laittaa kuvan näistä uusista..
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, einhorn78, Lady94, Bonxit68

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #45919 : Bonxit68
Huomenta! Kiva että sait hoidettua pikavauhtia tämän ongelman. Olisiko kuitenkaan mahdollista että valottaisit edes nyt, kuiville päästyäsi, mitä oikein ensin tapahtui ja missä?
Ja kuka sinut "korjasi"?
Ei varmaan olisi haittaa laittaa myös ne pilalle menneiden rintojen kuva esiin, sekä tieto, kuinka nopeasti huomasit "mokan". Kaikki tyytyväiset asiakkaat, potilaat ja epäonniset "uhrit" ollaan täällä nimimerkeillä, mutta saman asian yhdistäminä... kauniit rinnat ja parempi mieli. Myös varoittavat tapaukset kuuluvat valitetaavasti repertuaariin. Hyvä kuitenkin että et ole enää yksi meistä epäonnisista.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #45920 : anucristina
Moi
Tuolla ylempänä siis kerroin että toinen oli ekan leikkauksen jälkeen epämuodostunut täysin kulmikas, samassa rinnassa meni pitkä arpi kyljen puolelle ja sama rinta oli sikakipeä koko ajan. Huomasin heti leikkauksen jälkeen käytännössä. Se joka ne ekat teki oli Antti Koski. Nythän ne on muualla korjattu, laitoin uusista kuvan toiseen ketjuun..

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #45935 : lehtosa
Mä kävin just antti koskella poistattamassa hyvänlaatuisen kasvaimen toisesta rinnasta! Se kylläkin leikattiin nännin vierestä :/

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Sivu luotiin ajassa: 0.732 sekuntia