× Yleinen keskustelu

Kirurgisuositus Suomessa

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #45205 : PK
Heippa kaikille!
Olen jo vuosia haaveillut silikonien hankkimisesta, mutta olen liikaa jännittänyt ja rahatkin ovat priorisoituneet muuhun... Nyt ajattelin rohkaistua ja olen lueskellut netistä juttuja ja katsellut kuvia. Eilen rekisteröidyin tälle foorumille ja pää on ihan pyörällä... Haluan teettää leikkauksen Suomessa. Toiveena olisi luonnollisen näköinen lopputulos. Antakaas suosituksia parhaasta kirurgista, kiitos!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45206 : Hanskuliini
Hei! Minä voin kyllä lämpimästi suositella Tampereella Heikki Kupia. Itselläni oli myös ehdoton edellytys, että leikkaus tehdään suomessa. Heti aluksi pidin tärkeänä sitä, että konsultaatio tehdään leikkaavan kirurgin toimesta, ei kenenkään muun. Samoin halusin leikkauksen tehtävän paikallispuudutuksessa, joten valinta oli helppo. Klinikka on oikein viihtyisä ja siisti, kysymyksiin sain vastauksen hetimiten. Samoin jälkitarkastukset hoidettiin mallikkaasti. Itse toimenpide sujui erittäin hyvin ja lopputulokseen olen ollut oikein tyytyväinen.

6.6.2016 Kc Clinic / Heikki Kupi
Mastopeksia, Motiva ergonomix demi 425 cc, lihaskalvon alle

168/63
75 C (ei imetyksiä, painonpudotuksen jäljiltä aika tyhjät rinnat)

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45207 : Kissanainen
Itsekin olen käynyt Kupilla Tampereella ja voin suositella. Olen taas työskennellyt Veltheimin Riikan ja Tiia pihlamaan kanssa ja voin suositella heitäkin :)

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #45221 : PK
Kiitos vastauksista. Haluan, että leikkaus tehdään Helsingissä. Nyt varannut ajat pariin konsultaatioon.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #45261 : Elmeri
Itselle laitettiin Helsinki Clinikillä Toukokuussa ja olen erittäin tyytyväinen.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg

Sivu luotiin ajassa: 0.463 sekuntia