× Yleinen keskustelu

Leikkauksesta parantuminen

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #45155 : tiia90
Kävin leikkauksessa tasan viikko sitten, missä laitettiin Sebbinin pyöreät 390cc lihaksen päälle. Paraneminen on ollut todella kivutonta ja jo kaksi päivää leikkauksen jälkeen en tarvinnut särkylääkkeitä. Kivuttomuuden takia en ole tajunnut varoa implantteja ja olen liikkunut ehkä vähän liikaakin mm. käynyt kaupungilla, minigolfaamassa ja kantanut 20kg koiran ylös rappusissa. Olen myös herännyt aamulla kylkiasennossa tai jopa mahallaan.
Rinnat eivät näistä kuitenkaan ole kipeytyneet ja turvotuskin on laskenut jo hyvin. Nyt kuitenkin tuli paniikki, olenko rehkinyt liikaa ja onko jotain peruuttamatonta voinut tapahtua? Olen käyttänyt tukiliivejä yötäpäivää.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45270 : Katsku88
En usko, että olet rehkinyt liikoja, jos et huomaa mitään erikoista haavoissa tai rinnoissa muuten. Ehkä haavojen paranemisen kannalta kannattaa ottaa iisimmin vaikka kipua ei enää olisikaan. Mulle kirurgi sanoi, että 4 vkoa olisi hyvä olla rauhassa just haavojen paranemisen takia. Itte oon vasta menossa leikkaukseen 15.9. ja jännittää kivut iha hirveesti, kun mulla tulee lihaksen alle.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45273 : Martsu71
Mulle laitettiin 5.9 lihaksen alle mentor 395cc.oon ihmetelly tätä kivuttomuutta.turvotusta ja pinkeyttä tietenki on,mutta ei varsinaisia kipuja.leikkaus päivän illan olin tokkurassa,mutta jo eilisen köpötelly tässä kotona.odotin tosiaan jotain ihan kamalaa kipuilua,mutta helppoa ollu tähän mennessä.

Lisää
6 päivää 14 tuntia sitten #45378 : Katsku88
Mä olin 2 päivää tosi kipee ja jopa itkin sitä kipua. Mutta sen jälkeen olo ollut paljon parempi. Särkylääkkeitä otan 3krt päivässä mutta vahvemmat lääkkeet oon jättäny jo ottamatta. Eniten mua huolestuttaa tää älytön turvotus. Olen ihan turvoksissa, siis rintojen lisäksi maha ja jalatkin on turvoksissa. No ei sinänsä ihme kun leikkauksen jälkeen tuli 4kg painoa lisää, eikä implanttien osuus tuosta ole kuin sen 600g. Miten tästä turvotuksesta pääsee eroon? oon syöny antisaltia ja juonu vettä ja syöny paljon hedelmii yms terveellistä. Liikkua en vielä paljoa pysty. Kävely lähikauppaan onnistuu mut haavakohtiin rupee aika nopeesti lyhyenkin kävelyn jälkeen särkeä. Leikkaus siis oli 15.9. eli nyt on 4 päivää mennyt. Tiedän että ei todellakaan kauaa mutta kuitenkin olen huolissani tästä jumalattomasta nestepöhöstä ja toki se tuntuu aika ikävältä myös rinnoissa.

Lisää
6 päivää 8 tuntia sitten #45379 : Susanne
Mulla kesti n. 2 kk koko kehon turvotus leikkauksen jälkeen...ihan kamalaa, n. 3 kg lisäpöhöä:whistle: Tsemppiä, se lähtee kun lähtee!

Nagor Impleo 300cc

Lisää
2 päivää 4 tuntia sitten #45415 : Katsku88
apua 2 kk huh. no ei kai auta muu kuin odotella, että se häviää.. Tällä hetkellä on jo tippunut onneksi 2kg siitä 4kg pöhöstä pois. eli 2kg jäljellä..

Sivu luotiin ajassa: 0.447 sekuntia