× Yleinen keskustelu

Lihaksen päältä lihaksen alle ?

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #45095 : Havana
Onko kokemuksia.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45249 : Liina
Ei, mutta mä ite haluisin just toiste päin :D Mua nää vähän häiritsee täällä lihaksen alla.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Havana

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45335 : Havana
Okei :) Saanen kysyä mikä siinä häiritsee sinua? Täällä toisinpäin nimittäin. Olin alkuun 100% tyytyväinen, mutta sitten aloin kärsiä oudoista tuntemuksista toisessa rinnassa. Uusintaleikkauksessa on vaihdettava implantit uuteen "tilaan" ja samalla suurennettava kokoa. Nyt mietiskelen mikä tuntuma on puoliksi alla olevissa implanteissa. Harva on siis päätynyt tekemään uusintaleikkauksen näin päin.

174/65

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45336 : pulla
Moikka! :)
Mulla ei oo päällä, mutta olen omistanut kahdet aivan erityyppiset implantit.
Omaa kudosta mulla on niin vähän, että puoliksi alle sijoitus oli ainoa järkevä vaihtoehto mun kohdalla. Ja olen ollut tyytyväinen sijoitustapaan, eli en vaihtaisi muuhun. Osittain alle siis jatkossakin, mikäli vaihto tulee eteen.
Anatomiset oli mulla "kovat" ja ei liikkuneet mihinkään, kiinni kudoksissa. Nämä nykyiset on pehmeät ja liikkuvat, koska se on implantin ominaisuus, eikä nämä ole aiheuttaneet minkäänlaisia ongelmia esim liikunnan suhteen. Pystyn harrastamaan kaikkea niinkuin ennenkin, myös rintaa rasittavia lajeja. Rintalihakset työskentelee vapaammin, kun alla ei ole jäykät ja kudoksiin kiinnittyneet implantit. Anatomisilla lihaksen liike tuntui epämiellyttävältä, näitä nykyisiä en edes huomaa. Tulinkin juuri kahvakuulatreeneistä..:lol:

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä sitä, miksi ihmiset luulee, että rinnat olisi jotenkin kovat, mikäli implantti sijoitetaan osittain alle. Mun kohdalla ainakin siihen tuntumaan vaikutti kaikkein eniten itse implantin ominaisuudet mm. pehmeys ja se, että ne ei oo agressiivisesti kiinni mun kudoksissa.
Rinnat ovat siis todella pehmeät, vaikka ovatkin osaksi lihaksen alla. Kun eihän siellä lihaksen alla ole kuin 1/3, eli vain yläosa implantista!!! ja loput 2/3 onkin sitten vapaana..;)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45337 : Santiago
Rintalihashan voi joillain olla muutaman millin paksuinen ja toisilla pari-kolmesenttinen, kova pihvi. Voisin kuvitella, että paksut lihakset jämäköittävät huomattavasti implantin yläosan tuntumaa ja ehkä alosankin, jos painavat sen oikein pinkeäksi. Kun oon katsellut erilaisia lihaksen alla olevia implantteja Realselfin videoissa, niin niissä on ollut aivan valtavia eroja siinä, miten liikkuvia ne ovat ja miten kovilta ne ilmiselvästi näyttävät kun niitä puristelee, ja siis sileäpintaisista puhun. Varmaan alkuperäisen rinnan koon ja kudoksen löysyyden lisäksi vaikuttaa myös se, onko tasku tehty todella naftiksi vai onko siellä liikkumavaraa, onko lihasta vapautettu vähän vai reippaasti jne.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #45343 : Havana
Kiitos molemmille kommenteista. Minulta kyseltiin alkuun eikö anatomiset ole kovantuntuiset lihaksen päällä, ja vastasin että en koe niitä koviksi, vaan hyvin luonnollisiksi. Nyttemmin, kudokset on löystyneet, implantit on valunueet alaspäin ja rinta on alkanut muistuttaa sivultapäin katsottuna neliötä, tämän lisäksi ne roikkuu ja hankaa rintaliivien kaaritukia jonkunverran, on alkanut mietityttää josko nyt kyseessä ei ole ihan normaali "ilmiö", tai sitten sijoitustapa olisi pitänyt valita toisin. Lisäksi implantin koko ja leveys on suhteettoman pieni pituuteeni nähden, että morjens. Toinen puoli on varsin luonnollisen tuntuinen, enkä tunne ollenkaan että rinta olisi edes implantoitu. Lähtökohtahan oli kuitenkin aika läpyskä, mutta kuitenkin nännien osalta sellainen että mastoplexia ei ollut välttämätön. Muutama kirurgi on sanonut että heidän mielestään rinnat on varsin kauniit, ja saaneet mut vähän epäröimään. Uusintaleikkaus on kuitenkin edessä, kokoa saa tulla ihan kunnolla lisää ja sijoitustapa on alle. (päätetty on :) ) Se nyt tietenkin on aina mielessä, mitäs jos se ei ole sen arvoista, vaan olisin "pärjännyt" näilläkin. Nämä pohdinnat ymmärtää vaan ainoastaa ne keillä on implantit. Joten kaikki kommentit on tervetulleita. <3

174/65
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : Havana.

Lisää
2 kuukautta 2 tuntia sitten #45400 : Irene
Moi Havana. Katsoin sun kuvat toisesta ketjusta ja muistan ne aiemmat kuvat. Näen kyllä mitä tarkoitat; eli implantit ovat nyt eri paikassa suhteessa omaan rintaan ja se muuttaa rinnan muotoa.

Dilemma onkin juuri tämä: ei ole ihan tyytyväinen, muttei tiedä onko niin tyytymätön että lähtiikö uusintaan, ymmärrän täysin. Itselläni on se tilanne, että olen tyytyväinen ulkonäköön mutten anatomisten tuntumaan (meissä on se ero että mulla ei ollut omaa rintaa nimeksikään toisin kuin sulla ja siksi mun tuntumani on tietenkin "kumisempi"). Mutta jos vaihtaisin pyöreisiin, olisiko ulkonäkö yhtä luonnollinen vai mentäisiinkö ojasta allikkoon? Siksi olen päätynyt siihen etten lähde uusimaan.

Sulla on vähän eri asia, koska uusinnalla saisit mitä suurimmalla todennäköisyydellä korjatuksi ne jutut, mitkä sua häiritsee: 1) Laittamalla osittain alle ei implantti pääse valumaan alaspäin ja 2) jos koet koon liian pieneksi, no sehän on helppo korjata:) Eli toisinkuin mä, sä luultavasti saisit eri sijoitustavalla ja isommalla implantilla toiveittesi mukaisen tuloksen. (Ja se oma toivehan on oma toive, jos toiset kirurgit ovat katsoneet toisin, no, makuasioitahan nämä ovat ja tärkeintä on että on itse tyytyväinen).
Alaspäinvaluminen saattaa toki vielä lisääntyäkin kun on näin lyhyessä ajassa jo nähtävissä. Jos nyt emmit, pärjäiletkö noilla, ehkä myöhemmin päätöksesi varmentuu?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #45410 : Havana
Hei Irene, hauska sattuma, tänään oli päivä, jona ajattelin että tämä kaikki on ihan hullua. Mihin ihmeeseen olen lähtenyt. Luin viestisi ja kuvailit hyvin ajatuksiani. Epävarmuus, pelko ja häpeä omasta turhamaisuudesta pyörii mielessä.
Ymmärrän taas täysin sinun tilanteesi. Jos kohdallani olisi asia toisinpäin, olisinko tyytyväisempi, luulisin että olisin. Älä käsitä väärin, uskon tietäväni mitä tarkoitat kumimaisella fiiliksellä. Aloinkin heti miettiä sitä, menenkö todellakin ojasta allikkoon, sanojasi lainatakseni, kun omalla kohdalla uusintaleikkaus toteutettaisiin nimenomaan anatomisilla impanteilla osittain rintalihaksen alle. JA implantin koko kasvaa... Kudokset venyy, missä menee kipuraja? Löysyys on pakko kuitenkin koolla korjattava. Tosin, mikäli tämä epäonnistuisi, mastoplexia olisi vielä käyttämätön kortti. Aikamoista..

Olet ehkä myös sopusuhtaisempi kokoisillasi implanteilla? En tiedä. En muista alunalkaen sitä pohditko täällä muutama vuosi sitten juuri sitä, miltä anatominen implantti tuntuu, kun et vielä ollut itse päätynyt leikkaukseen? En millään jaksa kahlata viestejä. Todella harmi että tässä kävi molemmille näin. Nämä on näitä epävarmuustekijoitä joita ei voi ennakoida leikkaukseen lähtiessä, täytyy vaan olla sitoutunut omiin valintoihin. Ken leikkiin ryhtyy sen myös kestäköön. Ihana kun vastasit <3

174/65
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #45432 : Irene
Kivaa Havana kuulostella ajatuksia puolin ja toisin:)

Itsestäni vielä vähän.. Mulla ei valitettavasti ollut mahdollisuutta miettiä tuntuman mahdollisuutta ennen leikkausta, vaan asia selvisi vasta leikkauksen jälkeen. Hakusessa oli mahdollisimman luonnollinen lopputulos, ja ulkonäöllisesti sen sainkin, mutta eipä puhunut kirra mitään anatomisten tuntumasta ts koko käsitettä luonnollisuus ei käsitelty kuin ulkonäön osalta. Kirra ei siihen aikaan käyttänyt muita kuin anatomisia, samoin kuin sun kirrasi (tai koko klinika missä kävit) joten pyöreät eivät olleet edes vaihtoehto. No, oli aikoja jolloin tämä kumisuus jopa inhotti, mutta koska ulkonäkö tosiaan on nin hyvä, olen sekä päättänyt että onnistunut sopeutumaan tilanteeseen. Jos näihin joskus jotain ongelmaa tulee, sitten vaihdan niihin pyöreisiin, mutta jos ei niin näillä mennään. Sopusuhtainen olen kyllä nykyisisllä, kroppani on malia lihaksikas, jäntevä, joten tällainen b-kuppi sopii ruotoon kyllä:laugh:

Susta sitten. En usko, että lopputulos tulisi olemaan huonompi kuin nykyinen, koska tavoitteet (saada implantit tuetuiksi ja ryhdikkäämmiksi eli osittain lihaksen alle, sekä koon muutos) ovat selkeästi helposti saavutettavissa. Mitä kudosten venymisestä mainitset, en usko että niitä venyttää tarvitsee sillä muistan lähtökuvasi ja oli sulla sen verran löysyyttä ettei se helposti vastaan tule (myös mulla sama tilanne, olisi kuulemma mennyt nahkojen puolesta heittämällä 500++ implantitkin:lol: ). Ja mitä tuntumaan tulee niin sen ennustamiseksi häiritsisikö se niin a) jos tuntuma ei nyt häiritse yhtään, tuskinpa asia dramaattisestti muuttuu isommillakaan implanteilla ja b) onko niiden pakko olla anatomiset? Pyöreäthän muuttavat muotoaan asennon mukaan ja jos ovat osittain lihaksen alla, lihas painaa yläosaa joten monesti on mahdoton erottaa kumpi on kyseessä (itse siis nyt valitsisin ehdottomasti pyöreän).

Palaillaan :)

168/58-60

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45439 : Havana
Uskomaton juttu on myös se miten erilaisia näkemyseroja on eri kirroilla. Sijoitustavasta sentään on kaikki yhtämieltä. PSC:ssä tri.H. sai selvän vision aikaan miten asian korjaisi. Kokoehdotys oli myös selvästi isompi kun muualla.
Nyt vaan ollaan tilanteessa etten saa mitään kaikua kyseisen työstä, tai saan mutta hyvin vähän ja nyt jännättää, lähdenkö karkeloihin.

Hyvä fiilis jäi kuitenkin sun vastauksesta. Olen iloinen että sun kohdalla edes peilikuva miellyttää, omalla kohdalla ollaan siinä ja tässä. Palaillaan.

174/65

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45444 : Irene
Nopsa vastaus Hukista: On kokenut ja paljon rintojen suurennoksia tehnyt, ei tee liukuhihnatekniikkaa vaan miettii asiat yksilökohtaisesti. Ei myöskään ole fiksoitunut pelkkiin tiettyihin implantteihin vaan käyttää erikoisia, -mallisia ja -merkkisiä monipuolisesti (kun tas mun kirrani AS käytti ennen pelkkiä Natrellen anatomsia osittain lihaksena lle, Siluetista en ole kuullut kenkään tulleen muut kuin pienehköt Mentorin anatomiset rinnuksissaan jne) mikä on tietenkin hyvä asia. Joten varmasti hyvä valinta. Mutta yksi tärkeä juttu: hän tykkää laittaa implantit herkästi niin, että nännit jää monen makuun vähän turhan ylös (myös mun makuun). Mutta kuuntelee toiveita joten jos otat asian puheeksi ja näytät esim kuvaa sun ihannelopputuloksesta korostaen nännien asemointia, en usko olevan ongelma. Eli varmasti olisi hyvä valinta.

Toinen hyvä voisi olla Janne Jyränki, on myös monipuolinen joskaan ei yhtä kokenut.

Tietenkin on paljon muitakin hyviä!

168/58-60

Sivu luotiin ajassa: 0.583 sekuntia