× Yleinen keskustelu

Lokakuu 2017

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #45407 : Waahtera
Maima: huomasin vasta viestisi. Leikkaus sujui oikein hyvin. Sain lopulta saattajankin mukaan :) hänestä oli kyllä tosi suuri apu! Kivut oli leikkauspäivänä aika kovat, mutta seuraavana jaksoin jo todella hyvin. Nyt kuudes päivä leikkauksesta, enkä tarvitse enää särkylääkkeitä ollenkaan. Todella yllättynyt olen tästä kivuttomuudesta. Ainut mikä vähän vaivaa on se että liivit painaa haavoja. Täytyy nyt vaan yrittää ottaa iisisti, kovin tekisi mieli jo tehdä kaikenlaista. Lopputulokseen olen todella tyytyväinen, vaikka tiedän että tästä vielä paljon muuttuvat ja pehmenevät. Onneksi uskalsin tehdä tämän :silly: katsotaan jos tänään illalla ottaisin oikein kuvan ja lisäisin tänne ennen ja jälkeen kuvat :D

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maima

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #45409 : Maima
Voi miten kiva kuulla! :) jotenki aina helpottaa omaa jännitystä, kun lukee näitä että kipujen vähyys yllätti. Vaikka eipä sitä silti tiedä kuinka kipeä ite sitte on. :blush: Pitkää pinnaa sinne, että jaksat lepäillä! :laugh:

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #45412 : Waahtera
On kyllä tosi yksilöllisiä kivut varmasti. Mulla kun laitettiin lihaksen alle niin olin varautunut olemaan tosi kipeä. Mietin miten selviydyn töihin viikon loman jälkeen. Mutta olisin voinut mennä jo kolmantena päivänä aivan hyvin :) nyt lisäsin kuvat vähäksi aikaa kuvaketjuun.

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #45420 : llaura
Mulla on tosiaan leikkaus tulossa 3.10 ja alkanut pelottamaan ihan hirveästi. Tiedän että haluan leikkauksen, koska olen haavellut tästä jo niin monta vuotta. Nyt kuitenkin nään painajaisunia, mietin että tuleekohan liian isot ja kadun niitä sitten. Kivut ei niinkään pelota vaan enemmänkin nukutus ja lopputulos on ne mistä olen kauhuissani. Olen ottanut reilusti sairaslomaa leikkauksen jälkeen, että on rauhassa aikaa toipua.
Konsultaation jälkeen olin aivan varma implattien koosta mitä siellä sovittiin ja nyt kuitenkin mietin päivittäin, että tuleeko liian isot tai pienet.
Onko muilla ollut tämän kaltaisia kokemuksia ennen leikkausta?
Onneksi enää vähän reilu viikko ja leikkaus on ohi....

Lisää
4 viikkoa 15 tuntia sitten #45425 : Maima
Joo toi on kyllä ihan hirveetä, kun kaikenmoiset ajatukset alkaa pyöriä päässä mitä lähemmäs leikkausta mennään. Koko ei mua sinällään hirvitä, koska kaikki on parannusta nykyiseen, mutta se pelottaa, että ulkonäkö ei miellytäkään omaa silmää. Ja nukutus on yks mitä yritän olla miettimättä ettei pelko käy ylivoimaiseksi.. :whistle: Eiköhän me kaikki vielä leikkausta odottelevat painita samojen pelkojen kans. Tänne on hyvä avautua, kun muut tietää mistä puhuu ja ainakin itteä helpottaa kun saa jonnekki tuntojaan purkaa. :laugh:

Lisää
4 viikkoa 5 tuntia sitten #45431 : Irene
llaura, mitkä implantit sulle on suunnitteilla ja minkäkokoinen olet itse? Ihan vaan kun mietit kokoa... Itse pelkäsin että tulee ihan kauheat puskurit mutta enpä paljon enemmän olisi voinut olla väärässä:lol:

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #45441 : llaura

Irene kirjoitti: llaura, mitkä implantit sulle on suunnitteilla ja minkäkokoinen olet itse? Ihan vaan kun mietit kokoa... Itse pelkäsin että tulee ihan kauheat puskurit mutta enpä paljon enemmän olisi voinut olla väärässä:lol:

Olen 166/65 ja oli suunnitteilla Nagor pyöreä 390 tai jos mahtuu niin 420. Mulla on lähtökohta tyhjä b kuppi. Suht leveät hartiat ja leveä lantio niin vähän isommat varmasti tasapainottaisi kroppaa hyvin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45527 : Maima
Kuinkas llaura sun leikkaus meni ja miten on lähtenyt parantuminen käyntiin? :)

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45529 : llaura

Maima kirjoitti: Kuinkas llaura sun leikkaus meni ja miten on lähtenyt parantuminen käyntiin? :)

Leikkaus meni tosi hienosti! klo 11.30 lähdin leikkaussaliin ja klo 13 olin jo heräämöstä omassa huoneessa. Mulle laitettiin nagor 390 lihaskalvon alle. Sairaalassa oli aivan ihana henkilökunta. Kaikki oli ammattimaisia ja oli tosi turvallinen olo. Sain lääkettä sopivaan tahtiin eikä ollut mitään älyttömiä kipuja edes.

Sinä iltana kun tulin kotiin oli noussut kuumetta 38,2 laitoin heti viestiä, että onko normaalia kun noin paljon, mutta johtui vissiin pitkästä matkustuspäivästä yms. Nyt oon ottanut tasaseen tahtiin lääkettä ja lämpö on ollut max 37.

Ei ole juuri mitään kipuja. Pystyn elämään suht normaalisti ja tekisi mieli tehdä paljon enemmän, mutta kun ei tietenkään uskalla ottaa riskiä.

Perus pakollisia kotihommia oon tehnyt mm. pyykinpesu, astianpesukoneen tyhennys ja täyttö, koiran ulkoilutus jne. tänään pesin hiukset ekaa kertaa.

Vasen rinta on vähän arempi ja siinä haava toisesta päästä on arka ja muutama tippa tuli verta äsken kun vaihdoin laput, muuten ei niissäkään ole juuri ollut mitään ongelmia. Tosiaan nyt on se leikkauksen jälkeinen päivä nro 3.

Miten sulla meni kaikki ja mikä vointi ollut? :)

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45531 : Maima
No itellä tuo kokemus tuolta rapakon toiselta puolelta ei mikään paras ehkä. Jouduin odotella leikkaukseen pääsyä aika kauan, kielimuuri vaikeutti asioita osaltaan ja no tietysti tuo matkustaminen oli aika raskasta. Suomen puolelle kun on päässyt niin mieli kirkastunut jo jonkin verran kun sain klinikkaan yhteyden.

Oon myös säästynyt suuremmilta kivuilta, luojan lykky. Lääkkeistä tulee hieman pahoinvointia, mutta vaihdan huomenna buranaan niin eiköhän sekin mene ohi sitten sillä.

Mulla sitten taas oikea rinta tuntuu olevan enemmän turvoksissa ja hieman arempi myös. Hämmentävää miten samaan aikaan särkee ja samaan aikaan tuntuu että tuntoa ei juurikaan rinnoissa ole. :laugh:
Parempaan päin kai kaikki menossa kuitenkin. Harmittaa kun klinikka on niin kaukana, että ei ihan äkkiä lähdetä sinne haavoja näyttämään tai muuta.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #45541 : llaura

Maima kirjoitti: No itellä tuo kokemus tuolta rapakon toiselta puolelta ei mikään paras ehkä. Jouduin odotella leikkaukseen pääsyä aika kauan, kielimuuri vaikeutti asioita osaltaan ja no tietysti tuo matkustaminen oli aika raskasta. Suomen puolelle kun on päässyt niin mieli kirkastunut jo jonkin verran kun sain klinikkaan yhteyden.

Oon myös säästynyt suuremmilta kivuilta, luojan lykky. Lääkkeistä tulee hieman pahoinvointia, mutta vaihdan huomenna buranaan niin eiköhän sekin mene ohi sitten sillä.

Mulla sitten taas oikea rinta tuntuu olevan enemmän turvoksissa ja hieman arempi myös. Hämmentävää miten samaan aikaan särkee ja samaan aikaan tuntuu että tuntoa ei juurikaan rinnoissa ole. :laugh:
Parempaan päin kai kaikki menossa kuitenkin. Harmittaa kun klinikka on niin kaukana, että ei ihan äkkiä lähdetä sinne haavoja näyttämään tai muuta.

Onpa kurja, että sulla oli tällaisia kokemuksia. Hyvä kuitenkin, että nyt tuntuu jo paremmalta :)
Voithan ottaa vaikka kuvia ja lähettää niitä klinikalle jos joku mietityttää. Itse meinasin ensin, että menen tikkien solmujen poistoon ihan terveyskeskukseen, koska mullakin klinikalle matkaa. Päädyin kuitenkin varaamaan ajan klinikalta niin näkevät siellä lopputuloksen ja osaavat varmaan paremmin sanoa näyttääkö kaikki ihan normaalilta.

Mulla lähti vasemmasta yksi teippi tikkien päältä irti ja haava ihan vähän auki reunasta ja on jonkun verran nyt kipeä. Yritän varoa mahdollisimman paljon ja toivon että menisi umpeen nätisti eikä jäisi rumaa arpea siihen kohtaan.

Eilen oli illalla mukavan pehmeät rinnat jo, mutta yön jäljiltä taas aivan turvonneet ja kovat. Myös toi tunnottomuus on jotenkin inhottavaa.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #45542 : Maima
Juu pyysivätkin soittaessa että laittaisin haavoista kuvia viikon kohdalla, niin osaa sitten sanoa jos jokin vialla.
Auts. Oiskohan sitä uskaltanu teipata siitä kohdin uudestaan?
Musta tuntuu että turvotus ei oo pariin päivään laskenu yhtään ja edelleen ihan kovat. Eilen huomasin suihkussa että alkoi sitten nahkakin lähteä. En tiedä miten selviän tästä odottelusta, kun oon ehkä maailman kärsimättömin ihminen. :laugh:

Lisää
2 viikkoa 17 minuuttia sitten #45548 : Waahtera
Mulla kanssa irtosi ekan viikon aikana yksi teippi. Leikkasin siihen heti uuden teipin kun oli vähän vuotanut ja varoin sitä puolta erityisesti sen päivän. Tämä auttoi ja nyt kolmen viikon jälkeen haavat on kyllä tosi siistit :) pikkuhiljaa alkaa jo pehmetäkin, mutta viimiseen viikkoon en ole kyllä paljoa muutosta huomannut. Eiköhän se turvotus siitä sitten kuitenkin pikkuhiljaa :)

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45549 : llaura
Teippasin haavaa uudestaan ja toivottavasti pysyy kasassa torstaihin asti ennen kun pääsen solmujen poistoon.

Mulla on tänään ollut varmaan isoimmat kivut tähän mennessä. En ole ottanut särkylääkettä enkä juonut vettä niin paljon kun aiemmin joten siitähän se varmasti johtuu. Haavoja särkee todella paljon ja tissit on jotenkin super turvonneet että jouduin löysentämään liivejäkin nyt ihan kunnolla.

Eilen illalla alkoi jo särky ja vasen tissi piti ihme pulputtamista :D

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45550 : Maima
Eiköhän se kasassa pysy, aikamoinen liima näissä tuntuu ainaki olevan.

Siis mulla kans narisee ja tuntuu sellasia kummallisia virtauksia tuola jossain implantin ja ihon välissä. :lol:

Ite yritän pärjätä tällä hetkellä yhdellä 600 buranalla, jonka otan ennen nukkumaan menoa. Maha ei enää kestä ottaa useampaa..

Sivu luotiin ajassa: 0.732 sekuntia