× Yleinen keskustelu

Lokakuu 2017

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45088 : Maima
Moikka!

Oiskohan täälä muita jotka menossa leikkaukseen lokakuussa? Itsellä leikkaus heti kuun alusta (3.10) Tallinnassa ja jännitys on nyt jo todella kova! Välillä ei malttaisi odottaa ja välillä tuntuu että stressaan vielä itseni hengiltä ennen ku pääsen leikkaukseen asti.

Olis siis kiva kuulla kaikenmoisia vinkki viitosia, miten valmistauduitte/valmistaudutte leikkaukseen, kaikkea kun ei tule itse edes ajatelleeksi. Tietysti muukin yleinen höpöttely aiheeseen liittyen on suotavaa, jos vaikka saisi vähän itseään rauhoiteltua.

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Suunnitteilla Motiva Ergonomix Full 335-355

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45134 : Waahtera
Kävin tänään finestin konsultaatiossa. Sain vahvistuksen siihen, että haluan tähän ryhtyä. Ensi viikolla selviää leikkauksen tarkempi ajankohta, mutta syys-lokakuussa olisi leikkaus edessä. Vielä ei jännitä yhtään. Eikä konsultaatiokaan jännittänyt. Eniten ehkä se miten selvitän itseni satamaan aamulla ja miten kovissa kivuissa yritän selvitä takaisin kotiin. Mietityttää myös vielä implanttien koko. Onkohan tuo 270cc liian pieni?! :)

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 1 kuukausi 1 viikko sitten #45139 : Cha
Waahtera osaatko sanoa mikä sulla on yhden rinnan leveys? :) Ja minkä merkkistä implanttia suunnittelitte?

Kirurgi muutti mulla kokoa vielä ennen leikkausta ja onneksi muutti, olis tullut isohkot muuten :D Nyt tuli just sopivat!

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 1 viikko sitten : Cha. Syy: Virhe

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45140 : Maima
Juu mua kanssa pelottaa, että miten matka takasin suomen puolelle sujuu. Varsinki jos onkin kauheesti kipuja. Mulla toki leikkaus tuolloin 3. päivä aamulla ja lähden joka tapauksessa vasta 4. päivä, vaikka pääsisinkin sairaalasta jo samana päivänä. Tuun kuitenki helposti merisairaaksi niin täytyy pitää sormet ja varpaat ristis ettei oo kauheeta merenkäyntiä :laugh:

Tuo koko asia on kyllä sellanen, että toisaalta sitä ite kauheesti miettii että mikä ois paras, mutta nyt oon kyllä päättäny olla stressaamatta siitä ja luottaa siihen että kirurgi osaa sen sitte kattoa. Siihen kuitenki vaikuttaa niin moni asia, että mikä sitte loppujen lopuksi on paras.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45141 : Waahtera
Cha: kovin siellä mua mittailtiin, mut en yhtään kyllä katsonut mitä mittoja kirjoitti ylös, enkä taida osata mitata itse, kun olen sen verran rinnaton. Pieni olen kyllä kooltani muutenkin, ympärysmitta rintojen alta 65cm jos se mitään kertoo. Sovitusliiveissä tuo 270cc vaikutti tosi hyvältä, mutta täältä olen lukenut että niiden vaikutelma aina kokoa isompi. Joten ehkä tuo 300cc voisi olla aika hyvä. Toisaalta ihan sama minkä verran täytettä niin on parempi kuin nyt :laugh: ja luotan kyllä myös kirurgin tässä koko asiassa, niinkuin muutenkin implantin valinnassa. Nagorit kuitenkin haluaisin.

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45147 : Irene
Waahtera, toi on totta että sovitusliiveissä näkymä vääristää n 50cc joten jos 270cc näytti hyvältä niin luultavasti 300cc:llä saat ainakin lähemmäs mieluistasi lopputuloksen. Eli jos saat valita ota 300cc. Mutta jos et tavannut kirurgia konsussa, lopullinen valinta tehtäneen leikkauspöydällä?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #45150 : Waahtera
Irene: En tosiaan joo tavannut kirurgia konsussa, joten lopullinen päätös tehdään sitten vasta leikkauspäivänä. Jos saan valita niin valitsen tuon 300cc. Konsussa sanottiin että 270cc-330cc välillä olisi varmastikin sopiva koko mulle.

Lisää
1 kuukausi 22 tuntia sitten #45177 : Waahtera
No nyt on leikkauspäivä selvillä :woohoo: 18.9 olisi operaatio edessä. Kirurgin mielestä 270cc olisi sopiva koko kuvien perusteella. Lopullinen päätös sitten tietysti vielä leikkauspäivänä. Töistä sain viikon lomaa.

Lisää
1 kuukausi 22 tuntia sitten #45179 : Maima
Ooo pääset jo niinki pian! En tiedä miten maltan odottaa omaa leikkausta, laitoin laskurinki käyntiin jo aikaa sitte. :laugh: tällä hetkellä 39 päivää odottelua jäljellä..

Lisää
1 kuukausi 21 tuntia sitten #45182 : Waahtera
Joo mä sanoin että mahdollisimman pian haluaisin. 31.8 olis ollu myös mut se ois tullu vähän liian äkkiä, en ois saanu lomaa järjestymään. Tuo 18. päivä oli eka mahdollinen syyskuussa ni siihen sitten :silly: vielä ei jännitä kyl yhtään. Kokonaan lihaksen alle todennäköisesti laitetaan niin hieman mietityttää tuo toipuminen.

Lisää
1 kuukausi 18 tuntia sitten #45185 : Maima
Olisin myös halunnu mahd äkkiä, mutta kun otin koko kuukauden vapaaksi töistä niin täytyi vähän kysellä että minkähän ois paras mahdollinen kuukausi olla pois.
Tuo viikko on kyllä lyhyt aika, onko sulla kuinka raskas työ? Oon täälä selaillessani pariin törmänny jotka on menny hyvin pian leikkauksen jälkeen töihin, mutta muistaakseni heistä kaikki olleet toimistotöissä.
Hyvä vain ettet jännitä turhaa vielä! Itellä se kans meni jo vähä ohi, mutta tuli takasin kun yhtäkkiä verenpaineet matalalla ja huimaa usein niin pitää sitä alkaa nyt tutkimaan. Pelottaa että jos sitte onki jotain minkä takia pitää siirtää tai perua leikkaus. En kyllä tiedä että mitä se olis, mutta... :unsure:

Lisää
1 kuukausi 17 tuntia sitten #45186 : Waahtera
Ei ole raskas työ minulla ja työnantaja niin super ihana että saan kyllä lisää vapaata tarvittaessa. Hän tietää projektista ja tsemppaa mukana :) mut uskoisin selviytyväni viikon jälkeen takaisin. Harmi että sulla ylimääräistä stressiä, toivotaan että olisi jotain ihan harmitonta!!

Lisää
3 viikkoa 2 päivää sitten #45231 : Mss
Moi. Täällä alustava suunnitelma mennä leikkaukseen lokakuussa. Vielä on selviteltävänä työnantajan kanssa vapaat jne. Useamman vuoden olen asiaa pohtinut ja kerran jo toimenpiteen sopinut jonka kuitenki peruin kun halusin vielä miettiä. Nyt kävin konsultaatiossa kirurgilla jonka suhteen luottavainen olo mutta silti välillä iskee stressin ja kauhun tunteet pintaan että lähdenkö nyt tosiaan tähän. Pitkä treenitauko, kivut ym "perusjutut " välillä kauhistuttaa mutta toisaalta aika moni niistä selvinnyt joten miksipä en minäkään..
Mulla takana pitkä treenitausta sekä fitness kisoja. Nuorempana mulla ollut isot rinnat , f -kuppia isommillaan. Mutta treeni , dieetit ja Kehonkoostumuksen tuomat muutokset on saanu rinnat pienenemää ja tyhjentymää n. C/D kuppiin. Eniten häiritsee ettei rinnoissa ole enää ryhdikkyyttä ja nännitki osoittaa enempi alas.. kohotusta ei kuitenkaan tarvis vaan mulle ehdotettiin anatomista tai sitten tuota Motivan ergonomix mikä nyt sitte päätettiin. Olin aatellut pyöreää ja korkea profiilista implanttia mutta se ei kuulemma kohottaisi riittävästi ja lopputulos vois olla entistäki alaspainuvampi. Kokoa vielä mietin että onkohan tuo 450 varmasti riittävä. Haluan kuitenki näyttävät ja isot. Ainaki sen f kupin takasi. Kirurgin arvio oli että kyllä n pari kuppikokoa kasvaisi. Toisaalta kuvien perusteella joillakin tuo 450cc näyttää pieneltä ja toisilla taas isoilta. No nyt mietintä myssy päähän ja miettimään ja suunnittelemaan miten tässä lähtis etenemään.

Suunnitteilla Motiva ergonomix 450cc. Lihaksen päälle. Lähtökohtana :
161 cm. 57 kg. Pitkä treenitausta salilla, c/d kuppi jotka dieettien myötä nuupahtaneet alas.

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #45234 : Maima
Iiik! Tasan kuukausi jäljellä odottelua! Mihin tää aika menee :blink: huomenna aika verikokeisiin, toivottavasti sielä ei nyt mitään ihmeellistä ois..

Onko sulla Mss kuka kirurgina? Ja ootko ajatellu ottaa sen Motivan oman takuun? Ite en oikeen osaa päättää että kannattaako se vai ei :laugh:

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #45236 : Mss

Maima kirjoitti: Iiik! Tasan kuukausi jäljellä odottelua! Mihin tää aika menee :blink: huomenna aika verikokeisiin, toivottavasti sielä ei nyt mitään ihmeellistä ois..

Onko sulla Mss kuka kirurgina? Ja ootko ajatellu ottaa sen Motivan oman takuun? Ite en oikeen osaa päättää että kannattaako se vai ei :laugh:[/quo

Kc-clinicillä kävin ja siis Heikki Kupi. En ole vielä niin pitkälle miettinyt, huomasin kyllä esitteestä että tämmöinen takuu olisi. Täytyy perehtyä asiaan kunhan saisi nyt ensin muut kuviot selviteltyä. Varmaan asiasta löytyy infoa ja mielipiteitä kun etsii, eihän se kovin kallis ollut minun mielestä ainakaa..

161 cm. 57 kg. Pitkä treenitausta salilla, c/d kuppi jotka dieettien myötä nuupahtaneet alas.

Lisää
3 viikkoa 21 tuntia sitten #45242 : Maima

Mss kirjoitti:

Maima kirjoitti: Iiik! Tasan kuukausi jäljellä odottelua! Mihin tää aika menee :blink: huomenna aika verikokeisiin, toivottavasti sielä ei nyt mitään ihmeellistä ois..

Onko sulla Mss kuka kirurgina? Ja ootko ajatellu ottaa sen Motivan oman takuun? Ite en oikeen osaa päättää että kannattaako se vai ei :laugh:[/quo

Kc-clinicillä kävin ja siis Heikki Kupi. En ole vielä niin pitkälle miettinyt, huomasin kyllä esitteestä että tämmöinen takuu olisi. Täytyy perehtyä asiaan kunhan saisi nyt ensin muut kuviot selviteltyä. Varmaan asiasta löytyy infoa ja mielipiteitä kun etsii, eihän se kovin kallis ollut minun mielestä ainakaa..

Juu ei se mikään ihan järkyttävän hintanen homma ollu! Sain ko. implanteista esitteen konsusta mukaan, mutta oon laittanu sen vähä liianki hyvään talteen. Varmaan tarttis alkaa ettimään että sais päätöksen tehtyä.. :lol:

Lisää
3 viikkoa 18 tuntia sitten #45243 : Mss
Eikös siinä ollut hyvin aikaa leikkauksen jälkeen että voi rekisteröi implantit ja voi ottaa sen vakuutuksen. Että ehtii silloin vielä pohtimaan. Vaihteleeko muilla paljon innostuksesta järkyttävään jännitykseen fiilikset? Mulla tosiaa pitäs tämän viikon aikana selvitellä työkuviot. Olin eka aatellut että viikko pois töistä riittää mutta konsultaatiossa mietittiin että pari viikkoa tai sitte viikon jälkeen eka viikko kevyempää hommaa. Rahallisesti mulla vähän huono tilanne olla kahta viikkoa pois joten Toivottavasti työnantajalta löytys ymmärrystä ja saisin viikon olla muissa hommissa mitä normaalisti. Toivottavasti saan pian neuvoteltua asiat pian niin vois vaan alkaa keskittymään leikkaukseen.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #45257 : Maima
Niinkös se oliki. Mulla oli konsultaatio huhtikuussa niin en enää yhtää muista mitä sielä puhuttiin. :laugh:
Ja siis todellakin! Tänäänki ihan yhtäkkiä iski jostain sellanen apua mitä mä oon tekemäs! :ohmy: Mutta sitte hetken päästä on taas jo että jee pian on tissit. :woohoo:

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45299 : Maima
Noniin. Perusverenkuva käyty ottamassa ja hemoglobiini on matalalla. Onko kukaa kuullu onko sillä jotain vaikutusta leikkaukseen? Kysyn toki klinikaltakin, mutta tuskin vastaavat näin viikonloppuna..

Lisää
1 viikko 2 minuuttia sitten #45369 : Maima
Waahtera: mitenkäs sulla leikkaus meni ja kuinka toipuminen lähteny käyntiin?

Täälä malttamattomana odotellaan omaa leikkausta, tänään tasan kaks viikkoa jäljellä! :woohoo:
Sain muuten selvyyden, ettei hemoglobiinin alhaisuus vaikuta leikkaukseen mitenkään. Tänään kävin rintojen ja kainaloiden ultrassa ja ei mitään ylimäärästä. Kaikki on järjestykses matkoja ja hotelleja myöten, ihanasti pikku hiljaa konkretisoituu tää asia. :silly:

Sivu luotiin ajassa: 0.743 sekuntia