× Yleinen keskustelu

Selällään maaten n.5vkleikkauksen jälkeen, rintojen asento?

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #45135 : Irene
Kuva pystyasennossa auttaisi! Voitko laittaa?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #45136 : Susanne

Bonxit68 kirjoitti: Pystyssä ovat keskellä ja ok, mutta onko mun kohtaloni kirurgia siteeraten hankkia vaan "tukevammat bikiinit / liivit, joilla rinnat saa pysymään rintakehällä". Maksoi lähemmässä 6000€

Mä ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu. Kirurgisi kommentti oli aika erikoinen...Mulla samaten pystyasennossa pari sormen leveyttä rintojen välissä, mutta makuuasennossa väli kasvaa mielestäni ihan liikaa, yli sen mitä voisi pitää mielestäni normaalina. Ei kiva.

Nagor Impleo 300cc subfascial
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bonxit68

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #45138 : Cha
Mulla oli lähtökohtana aika leveät rinnat ja pari sormea menee rintojen väliin, niin mielestäni on ehkä ymmärrettävää että mulla implantti näyttää "valuvan" selällään ollessa hiukan sivulle. Mulla implantti on omaa rintaa pari senttiä kapeampi.

Ihan noin paljon ja selkeästi ne ei kyllä valahda kuin Bonxitilla. Toisaalta meillä on varmaankin erilainen lähtökohta, niin vaikea toki mun maallikkona arvioida mikä on normaalia implantin liikehdintää!

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #45149 : pulla
Moi Bonxit68! Munkaan mielestä tuo EI OLE normaali näky! Leikkausarvistahan näkee, että sun implantit valuu ihan pois paikoiltaan..
Oliko puhetta kirurgin kanssa korjauskustannuksista/ miten homma etenee?

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #45154 : Santiago
Joo, ei näytä normaalilta, implanttitasku on sivusuunnassa liian suuri ja kuten Pulla sanoi, sen näkee jo arvista että implantti valuu ohi alkuperäisen taskun paikan.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

• Bonxit68
  • Bonxit68 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Motiva Ergonomix Demi 525cc. 169cm/60kg.
Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #45157 : Bonxit68
Kiitos Tytöt... käväisin tässä ennen kontrollia kuulemassa ns. second opinion ja sain täyden tuen puolelleni, kirj.lausunnon. ja että korjausleikkaus välttämätön. Nyt käyn vielä hakemassa 3dt ja 4th opinion, ja sitten otan uudelleen minut leikanneeseen kirurgiin yhteyttä. Pitänee kirjoittaa huolella ensin joku yhteenveto, jossa on faktat ja sitten lähettää meili. Olen ollut sairaanhoitaja ystävättären kehoituksesta varmuudenvuoksi myös yhteydessä potilasvakuutus toimistoon, jossa sain ystävällistä neuvontaa ja minut otettiin vakavasti. Tällähetkellä tilanne on se, että kerään siis "matskua" jonka pohjalta lähden ystävällisellä mielellä neuvottelemaan korjausleikkauksesta. Kontrollikäynnistä ei jäänyt parasta mahdollista fiilistä. Sain ympäripyöreästi kuulla, että tämä näkymä on ihan normaali ja odotettu, kun on isommat cc:t ja leveämpi implantti kuin rintakehäni. Ja muuta. En kuitenkaan antanut periksi, ja aikani venyi siellä. Lopulta, edelleen "ystävällisessä" hengessä kirurgi vihjaisi että ainoa tapa korjata tuo, olisi ommella vanha iso tasku umpeen, tehdä uusi ja vaihtaa kapeampi profiili. Se kuulosti hyvältä (lopultakin) ja sovittiin että ollaan sähköpostitse yhteydessä seuraavaksi. Vielä ei ole ollut voimia alkaa arpomaan merkkiä ja projektiota. Mentorin HP tai Motivan Full, tms, ihan sama kunhan ne pysyy paikoillaan eikä valu kainaloihin :(

• Bonxit68
  • Bonxit68 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Motiva Ergonomix Demi 525cc. 169cm/60kg.
Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #45158 : Bonxit68
Hei. Laitan ihan lähiaikoina kuvakollaasin.

Sivu luotiin ajassa: 0.575 sekuntia