× Yleinen keskustelu

Selällään maaten n.5vkleikkauksen jälkeen, rintojen asento?

• Bonxit68
  • Bonxit68 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Motiva Ergonomix Demi 525cc. 169cm/60kg.
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44748 : Bonxit68
Heippa. Nyt olisi kiva saada vastauksia. Mulla siis 11.5 vaihdettu 500cc mentor HP lihaksen alta,
525cc Motiva ergonomix Demi. Osittain päälle, koska halusin pehmeyttä ja täyteläisyyttä ja
"normaalimman lookin". (Turvotusten aikana olin super happy, mutta nyt on turvotus poissa.)

Siitälähtien nukkunut selällään, pitänyt tukiliivejä yötä päivää, vaihtanut pesun ajaksi toiset.
Ei liikuntaa, ei rehkimistä. Eivät ole ekat silarit niin tiedän miten olla ja odottaa.
Kävellyt koiran kanssa ja tehnyt kevyitä kotitöitä (ei imurointia). Kipuja ollut välillä vähän, mutten ole tarvinnut lääkettä.
Kuva päiväkirjaa olen ottanut alusta asti, mutta istuen tai seisten. Olisi varmaan pitänyt ottaa maatenkin...
Halusin nähdä miltä rinnat näyttää selällään ja ... en oikein ymmärrä näkemääni :,(

Olisin kiitollinen muiden kommenteista miten muilla. Valitettavasti en halua julkaista kuvaa tässä vaiheessa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44749 : Nataha
Katsotaan latautuuko mun kuvat. Mulla ois about 9-10 viikkoa tässä. Mulla epäsymmetriaa.. pistin myös yhen seisalteen kuvan :)

6.4.2017 Siim Simmo, Finest
360cc pyöreät Nagorit, high profile lihaskalvon alla.
Lähtökohta 75-80A, lievästi tubulaariset rinnat.
170/64, 30v, ei lapsia

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tiny, Bonxit68

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44756 : Mko
Minuakin tuoreiden Motiva ergonomixien omaavana kiinnostais tietää, miten ne muilla käyttäytyvät juurikin selällään maaten. Olen myös ollut hieman hämmentynyt.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bonxit68

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44757 : pulla
Mulla ergonomixit osittain lihaksen alla ja aika palloiltahan nämä makuuasennossa näyttää, kun omaa kudosta ei juuri ole. Tosin anatomiset näytti mulla vieläkin luonnottomammalta. En tiedä mikä teitä hämmentää tai ymmärsinkö oikein, mutta selällään maatenhan implantti on vaakatasossa ja rinnan malli on tällöin pyöreä. Rinnan muoto ja painopiste muuttuu asentojen mukaan, esim kun käännyn kyljelleni. Jonkin verran mullakin implantit valahtaa sivuille, kun makaan selälläni ja siitä en tykkää.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44761 : Mko
Kiitos Pulla vastauksesta. Vähän toivoinkin että vastaisit. Sinulla on yhdet kauneimmista näkemistäni rinnoista.
Ehkä olin vähän hämmentynyt siitä että rinta litistyy niin paljon makuuasennossa, ei siis todellakaan pallot täällä, mutta minulla onkin lihaksen päällä, joka lienee vaikuttava asia. Toiseksi sitten juuri tuo kainaloon valahtaminen.

28.5.2017

• Bonxit68
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44762 : Bonxit68
No mulla esim.on yläosa osittain lihaksen/lihaskalvon alla, ja loppuosa lihaksenpäällä.
Juurikin kun rasvaa ei rintakehällä paljoa ole. Mutta mulla ei selälleen käydessä tule edes puolipalloja, vaan siis litteät "letut", joka valahtaa reippaasti kainaloon.. (sentään 525cc mutta leviää täysin littanaksi..)
Sormenpäästä ranteeseen on välimatkaa rinnasta rintaan. Bikineillä en saanut rintoja lähemmäksi.
Ts. onkohan tuo ergonomix liiankin pehmoista, verrattuna esim.matrixiin? Kuka tietää?
Matrix kai ryhdikkäämpää geeliä, vaikka pehmoista sekin.
Tai sitten mulla sattunut kudoksille / taskuille jotain.. :( Miten niitä kuvia lisätään tänne?

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44763 : Mko
Bonxit. Saat lisättyä kuvan kun vastaat, vaikka tähän viestiin alla olevan toiminto painikkeen alta. Ja sitten normaalisti liitetiedostot löytyy sieltä. Pikavastauksen kautta ei kait pääse lisäämään kuvaa.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44767 : pulla

Bonxit68 kirjoitti: No mulla esim.on yläosa osittain lihaksen/lihaskalvon alla, ja loppuosa lihaksenpäällä.
Juurikin kun rasvaa ei rintakehällä paljoa ole. Mutta mulla ei selälleen käydessä tule edes puolipalloja, vaan siis litteät "letut", joka valahtaa reippaasti kainaloon.. (sentään 525cc mutta leviää täysin littanaksi..)
Sormenpäästä ranteeseen on välimatkaa rinnasta rintaan. Bikineillä en saanut rintoja lähemmäksi.
Ts. onkohan tuo ergonomix liiankin pehmoista, verrattuna esim.matrixiin? Kuka tietää?
Matrix kai ryhdikkäämpää geeliä, vaikka pehmoista sekin.
Tai sitten mulla sattunut kudoksille / taskuille jotain.. :( Miten niitä kuvia lisätään tänne?

Mullahan on Full ja teillä molemmilla taitaa olla Demi, mikä osaltaan saattaa selittää tuota litteämpää näkyä. Mutta kuulostaa oudolle, ettei liiveilläkään saa rintoja lähemmäksi ja tuo "välimatka" rinnasta rintaan..noinkin kookkailla implanteilla, miten se voi olla mahdollista?? :blink:
Kuvat auttais paljon..

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44769 : Santiago
Jos implanttitaskut ovat levinneet/revenneet liikaa sivulle tai jos ne on aluperinkin tehty liian laajoiksi, niin isotkin implantit voivat valahtaa kainaloihin siinä määrin että rintakehä menee aivan litteäksi selällään maatessa. Näyttää tältä tyypillisesti: www.realself.com/question/east-aurora-ny...-fall-armpits-laying

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44773 : Cha
Katsoin tämän innoittamana ekaa kertaa, että miten mun implantit asettuu selällään ollessa. Niistä tulee todella leveät ja valuvat kainaloon päin aika paljon. Näyttävät lähinnä valtavilta tässä asennossa.

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #44776 : MKJ

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

170cm 54kg
Lähtökohta imetetyt tyhjät 70D
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : MKJ.

• Bonxit68
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #44778 : Bonxit68
Täydelliset tuon Pullan rinnat. Yhdet parhaista mitä nähnyt! Onnittelut :)
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : Bonxit68.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44779 : pulla
Bonxit68: Itseasiassa mäkin olisin halunnut näistä vähän enempi lettumaiset, eli luonnollisemman näköiset, mutta minkäs teet.. Kiitos kumminkin..:blush:
Jokatapauksessa poistin aiemmat kuvat, kun meillä samaa kokoluokkaa implantit ja tarkoitus oli näyttääkin ne vain sulle. Toivottavasti sulla kaikki kuitenkin ok, ehkä silmä vaatii vain totuttelua..:whistle:

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44780 : Mko
Ehdin kanssa nähdä vilauksen sun kuvista Pulla, ja samaa mieltä kuin bonxit, ihan täydelliset.
Makuasioita lienee, mutta mulla on lettumaisemmat nyt kuin ennen implantteja, ja se on ällöä.

28.5.2017

• Bonxit68
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #44806 : Bonxit68
Näyttää tosi hyvältä Nataha myöskin. Tuollaista näkymää selälleen maatessa itsekin odotin, rintasi ovat kiinteän ja täyteläisen näköiset ja - rintakehällä, eivät sen laidoilla kainaloissa. Kiitos että julkaisit!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Nataha

• Bonxit68
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #44853 : Bonxit68
Hei Santiago. Kiitos kun julkaisit tuon "fall armpits" linkin... Rehellisesti sanottuna tuo voisi olla minun kuvat :(
Ongelma taitaa olla selkeä: implantit valahtaa täysin rintakehän / taskun reunoille.
Lisäksi ne muljuu vapaasti selällään. (Odotin samanlaista näkymää kuin Natasha / Pulla selällään, rinnat siinä somasti rintakehällä). Kävin näyttämässä puolueettomalla hlö:llä ja arvio oli ajatusteni kanssa yhtenevä. Kiinnitys / korjausoperaatio on edessä 100% varmuudella.
Mulle siis lisättiin ensimmäisiin implantteihin (420cc Mentor, vuosia sitten), 100cc, eli lisäys oli maltillinen.
Nyt Motiva ergonomix demi 525cc. Koko ja projektio ok, koska pyysin moderate+ tyylistä rintaa, mielummin vähän leveämpi kuin ulkoneva. Ymmärsin että DEMI vastaa tätä implantti mallia.
Seisten näyttää hyvältä, paitsi vasen joka on enemmän "irrallaan". Edelleen käytän shockareita, myös nukkuessa.
Pullalla on ilmeisesti ollut kanssa syitä vaihtoihin aiemmin, nyt olisi kiva tietää hieman miten asiat on hoituneet?

169cm/63kg. Muodokas ja lihaksikas alavartalo, implanteilla haettu vain balanssia kokonaisuuteen.

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #45066 : Susanne
Heips. Minulla n. vuoden ikäiset Nagor Impleo MR 300cc karheapintaiset lihaskalvon alla. Valahtavat jonkin verran sivuille makuuasennossa, vasen enempi. Onko muilla Nagorit omistavilla tätä 'vikaa'? Olisin luullut, että karhennettu pysyy siinä mihin se laitetaan paremmin eikä valahda, varsinkin kun lähtökohta a-kuppi.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #45092 : Susanne
Eikö ketään viitsi vastailla:( Täällä tuntuu Nagor olevan yleisin laitettu implantti, joten luulisi löytyvän kokemuspohjaa...vai olenko ainoa jolla tämä tilanne.

Nagor Impleo 300cc subfascial

• Bonxit68
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #45132 : Bonxit68
Heipsan. Kävin kontrollissa näyttämässä "sivulle retkahtaneita"rintojani... Keskustelu kirurgin kanssa oli mielenkiintoinen, ja uusinta leikkaus lienee pakollinen. Tässä siis täysin selälläni, alle 3kk leikkauksesta.
SAA kommentoida, ja toivon henkistä tukea. Käsi ylös, kenen mielestä normaali näky.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

• Bonxit68
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #45133 : Bonxit68
Pystyssä ovat keskellä ja ok, mutta onko mun kohtaloni kirurgia siteeraten hankkia vaan "tukevammat bikiinit / liivit, joilla rinnat saa pysymään rintakehällä". Maksoi lähemmäs 6000€

Sivu luotiin ajassa: 0.383 sekuntia