× Yleinen keskustelu

Tammi-helmi-maaliskuu 2017 ARVET

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #44740 : ehkatanavuonna
Minkälaiset arvet teillä on? Onko haalistuneet vielä ollenkaan? Oletteko huomanneet muutosta? Ja ehdottomasti olisin halukas näkemään kuvia arvista! :woohoo:

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #44752 : Unelma
Epätoivoisesti miettinyt koska näiden arpien kanssa uskaltaa mennä julkisiin suihkuihin ym.
Näkyvät todella hyvin vaikka kädet ei ole nostettuna. Arvet pari senttiä ylempänä kun mistä rinta nousee. Eikä ole vaalentuneet vaikka ostin kalliin aineen jälkihoitoon.

Uskaltaisinko laittaa itseruskettavaa ylävartaloon vai ihon värisee teipit uinnin ajaksi? :unsure:

Muuten rinnat voinut hyvin :) ja näyttävät hyvältä ( tuntuma melko jäykkä ).

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44815 : ehkatanavuonna
Unelma, koska sinut on operoitu?
Kauanko olet käyttänyt jälkihoitoon tarkoitettua ainetta?

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44833 : Unelma

ehkatanavuonna kirjoitti: Unelma, koska sinut on operoitu?
Kauanko olet käyttänyt jälkihoitoon tarkoitettua ainetta?

8.2.2017 operoitu.
Käytin päivittäin klinikalta ostettua ainetta arpien hoitoon. Muutama viikko sitten lopetin kun ei siitä tunnu olevan apua arpien vaalenemiseen. Arvet siistit mutta tummat vielä.

Mitä olette käyttänyt jälkihoitona arpiin?

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #44838 : ehkatanavuonna
Mä oon nyt vasta aloittanut, kun lopetin teippien käytön. Käytätkö sinä vielä teippejä? Mulla on vielä jonkun verran tota ainetta, mutta en sitten tiedä ostanko enää lisää, kun loppuu... Haluaisin niistä jo sellaiset vaaleat arvet, joita ei huomaa :D

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #44862 : Unelma

ehkatanavuonna kirjoitti: Mä oon nyt vasta aloittanut, kun lopetin teippien käytön. Käytätkö sinä vielä teippejä? Mulla on vielä jonkun verran tota ainetta, mutta en sitten tiedä ostanko enää lisää, kun loppuu... Haluaisin niistä jo sellaiset vaaleat arvet, joita ei huomaa :D

Sitä itsekkin toivon että arvet vaalenisi. Ei taida auttaa siihen kun aika..
Teippejä en ole käyttänyt ku hetken jälkitarkastuksen jälkeen kun poistettiin tikit ja tarkistettiin haavojen kunto. Silloin sanottiin myös että nyt voi aloittaa leikkausarpien hoidon geelillä.

Lisää
2 kuukautta 13 tuntia sitten #44979 : mmkk1993
Seurustelevat: Missä vaiheessa olette kertoneet operaatiosta ja millä tavalla? Miten asiaan ollaan suhtauduttu?

Mitä geeliä/meikkiä/teippiä suosittelette arpien piilottamiseen?

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #44984 : SJI
Tarkoitatko parisuhteessa olevat?

Minä olin puhunut mieheni kanssa pitkään jo operaatiosta. Joten kauan sitten. Mieheni oli heti sitä mieltä, että rahoitus onnistuu, jos vaan olen sitä mieltä, että haluan leikkaukseen. Olemme kyllä olleet lähes 7 vuotta yhdessä, joten mies tiesi jo, että olen epävarma rinnoistani. Nyt 5 viikkoa leikkauksesta ja molemmat olemme tosi tyytyväisiä! :)

Minä käytän sellaista geeli teippiä ja haavat on todella hyvin alkaneet parantua! :)

Leikkaus: 19.6.2017, Juri Kullamaa
Nagor pyöreä 300cc lihaksen päälle

• Diana
  • Diana hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Jyränki 8.9. Pyöreät 425-450cc, 163/66
Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #45233 : Diana

SJI kirjoitti: Tarkoitatko parisuhteessa olevat?

Minä olin puhunut mieheni kanssa pitkään jo operaatiosta. Joten kauan sitten. Mieheni oli heti sitä mieltä, että rahoitus onnistuu, jos vaan olen sitä mieltä, että haluan leikkaukseen. Olemme kyllä olleet lähes 7 vuotta yhdessä, joten mies tiesi jo, että olen epävarma rinnoistani. Nyt 5 viikkoa leikkauksesta ja molemmat olemme tosi tyytyväisiä! :)

Minä käytän sellaista geeli teippiä ja haavat on todella hyvin alkaneet parantua! :)

Millaista/minkä merkkistä geeli teippiä olet käyttänyt? :) onko arpesi edelleen hyvin parantuneen näköiset?:)

Sivu luotiin ajassa: 0.429 sekuntia