× Yleinen keskustelu

Helsinki Clinic touko- ja kesäkuiset

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44166 : Elmeri
Kyllä laskutettiin erikseen ja otin kahdet liivit, että saan välillä pestä.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten - 1 vuosi 2 kuukautta sitten #44181 : Elmeri
Nyt 3 päivä leikkauksen jälkeen. Eilen vielä otin vähän varmuudeksi buranan, mutta ei enää ole kipuja. Pahinta on selällään nukkuminen, yöt menee vähän väliä heräillessä, normaalisti nukun mahallani. Toivotaan, että yöt alkaa sujumaan paremmin, onneksi olen lomalla.
Turvotusta ja painetta rinnoissa, joka kuuluu asiaan. Mieli tekisi alkaa kotona puuhailemaan, mutta täytyy yrittää malttaa vielä.
Tässä vielä hetkeksi kuvat ennen ja 2 päivää leikkauksen jälkeen.
Olen tyytyväinen.

168 cm/ 65 kg
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 2 kuukautta sitten : Elmeri.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Dizzit, Bonxit68

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44189 : Mko
Hei Elmeri,
Ja onnea uusista tisuista! Hienoa kuulla että kaikki on mennyt hyvin. Harmi etten ehtinyt kuvia nähdä.

Mulla siis sama edessä viikonpäästä. Yritän kovasti miettiä, mitä kaikkea pitääkään tehdä, asioita joita ei hetkeen voi tehdä. Nostella ym.
Saitko reseptin antibiootteja varten? Mietin että olispa sen saanut etukäteen, ettei heti tarttis apteekireissulle lähteä?

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44190 : Elmeri
Itse en tehnyt kuin ruuan valmiiksi ja kaupassa kävin. pyykkiä kyllä pessyt ja ripustanut kuivamaan heti seuraavana päivänä leikkauksesta.
Kipulääkkeet ja antibiootit reseptit saa sieltä mukaan. Hyvin oli kipulääkettä kropassa, jaksoi kyllä käydä kahvilla ja apteekissa sen jälkeen.
Vatsa on aivan järkyttävän turvoksissa ja liivit meinaa painaa haavojen kohdalta turvotuksen takia, toivotaan ettei kestä kauan.
Voin laittaa kuvat vielä hetkeksi takaisin. Tsemppiä leikkaukseen.

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44196 : Mko
Kiitos kun laitoit vielä kuvat. Todella hyvältä näyttää jo nyt! saati kun vielä tuosta vähän laskeutuvat. Kiva myös huomata, että koko näyttää ainakin mun silmään luonnolliselta. Olet toki sirompi kuin minä. Hei, olen iloinen sun puolesta.
Turvotusta minäkin hieman pelkään, voi olla että paikallaan olo ja lääkkeet sitä hieman lisää, mutta kun pääsee kunnolla liikkumaan niin turvotukset viimeistään helpottaa.

28.5.2017

• Diana
  • Diana hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Jyränki 8.9. Pyöreät 425-450cc, 163/66
Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44209 : Diana
Minullekin Janne suunnitteli 425cc, olen tosin menossa leikkaukseen vasta 8.9. :) olisi ollut myös kiva nähdä sinun lopputulos!

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44210 : Elmeri
Laitan vielä kuvat hetkeksi

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44211 : Dizzit
Kiitos Elmeri kuvista!
Näyttää todella hyvältä, tulee varmasti just sopivat!

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44277 : Mko
Hei kaikki,

Vihdoin kotona. Leikkaus oli tänä aamuna yhdeksän kieppeillä. Yleisvointi on varsin hyvä, ja kipujakaan ei pahasti niin kauan kuin olen paikoillani. Liikkuminen onkin sitten toinen juttu. Mutta jos kivut ovat huomenna kovemmat, kuten ennustettiin niin en tiedä miten suoriudun arkisista asioista, kuten ihan vessassa käymisestä ja siitä pyyhkimisestä. Mulla kipu on pahin rintojen alla leikkaushaavan kohdalla. No kyllä tämän kestää kun tietää että loppuu aikanaan.
Mulle tuli sitten Motivan ergonomix demi ja koko 380 cc ?! Keskustelimme kirurgin kanssa ennen leikkausta ja sovittiin että hän arvioi vielä pöydällä näyttääkö 380 riittävältä. Hän puhui jopa 360, mutta siihen en taipunut. Olin jo henkisesti päättänyt että 425, niin nyt vain toivon että tuo riittää. Mulla on lähtötilanne c-d, joten ei kuitenkaan nollasta lähdetä, enkä halunnut sitäkään että etuosa on pelkkää rintaa. Luotan kirurgin arvioon. Nyt on sen verran tiukat siteet ympärillä, että on aika vaikea arvioida yhtään mitään. Toivon vaan ettei implantit huku vanhoihin nahkoihin, vaan että sinne tulisi lisää pyöreyttä.
Konsultaatiossa ja sen jälkeen puhelimessa puhuimme että joko 390 tai 425. En oikein tiedä mistä ajatus 360 tuli. No en murehdi sitä nyt, muutaman viikon päästä tilanne alkaa hahmottumaan. Olen aika luottavainen tällä hetkellä kirurgin arvioon. Niin hyvän näköisiä lopputuloksia täällä on näkynyt.

Mutta jessus mikä painon tunne. Seisaalaan ollessa tuntuu että tissit tippuu kohta varpaille.

Edelleen toipumista kaikille muillekin lähiaikoina operoiduille.

28.5.2017
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44300 : Mko
Nyt on teippaukset purettu ja aika lohduton näky. Jos nämä ovat turvoksissa joka laskee pois, niin lopputuloksena kuppikoko tuskin kasvaa yhtään. Aika pettynyt kokoon tällä hetkellä.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44302 : Elmeri
Kävin tänään jälkitarkastuksessa, haavat hyvin alkaneet parantumaan. Janne otti tikkien päät pois. Puhuin myös siitä, etten halua rintojen pienentyvän. Janne sanoi, että yläosasta rinta tasoittuu, mutta samalla alaosa kasvaa, joten ei kuulemma pelkoa, että pienenevät. Minulle siis laitettu lihaksen päälle.

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44304 : Mko
Hyvä tietää. Ehkä vähän turhaan hätäilen tässä, kun vasta vuorokausi mennyt. Mulla myös lihaksen päällä, joten varmaan siitä laskeutuvat. Hyvä että paraneminen sinulla hyvällä mallilla.
Tsemppiä edelleen.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44313 : Elmeri
Kuvat löytyy tuolta yleiset kuvaketju vol3

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44317 : Mko
Hei,

Otan sanani takaisin, siitä että pelkään näiden olevan liian pienet. Kyllä se kirurgin ammattitaito ja harjaantunut silmä on omaa tarkempi.
Ihan superkiitos kaikille, jotka ovat täällä kertoneet kokemuksistaan. Ilman niitä olisin tällä hetkellä varmaan kauhuissani. Jäätävä turvotus, rintojen kovuus ja haavakohtien kipu. Kaikki lienee kuitenkin normaalia ja huomaan että muutoksia tapahtuu hiljalleen, vaikka nyt vasta toinen kokonainen päivä leikkauksen jälkeen.
Haavakipu on pahimmillaan noustessa ylös ja liikkuessa, kun kävelen huoneesta toiseen. En ole sen vuoksi jaksanut vielä olla paljon pystyasennossa.
Sinulla Elmeri on myös ollut turvotusta, niin missä vaiheessa aloit olemaan enenmmän istumassa, ja liikkeessä. En siis tarkoita urheilua vaan normaalia oleilua.
Kipu rajoittuu mulla sinne haavaan, ei oikein muualla kuin satunnaisia poltteluja.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44320 : Elmeri
Minä istuin jo heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Laitoin pehmeät sidetaitokset haavateipin ja rintaliivin väliin, niin ei satu liivin sauma niin paljon.
Kotiaskareita olen tehnyt koko ajan, esim pyykin pesua, apk:n täyttö/tyhjennys.
Kaupassa olen jo käynyt useamman kerran. Kävely kyllä tuntuu edelleen, mutta pikkuhiljaa hyvä tulee. Ota särkylääkettä tasaisesti, niin ei se haavakipu ole
niin paha.
Tsemppiä Mko

168 cm/ 65 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mko

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44324 : Elmeri
Tänään olin useamman tunnin kaupungilla asioilla, joten kävelin aika paljon.
Nyt on rinnat tosi kipeät kokonaisvaltaisesti. Tänään siis 12 päivää leikkauksesta.
Nyt vaihdoin kevyemmät ja väljemmät urheiluliivit päälle, niin vähän alkaa helpottamaan. Tuntuu, että koko rinnat ovat ihan kosketusarat.
Täytyy huomenna ottaa vähän iisimmin, maanantaina pitää kuitenkin lähteä jo
töihin.

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44325 : Mko
Elmeri,

Kiitos sinun viesteistä, neuvoista ja tsempeistä. Ne ovat olleet kullanarvoisia.
Minulla on kanssa kaksi viikkoa lomaa ja sitten töihin. Ajattelin tämän ekan viikon mennä ihan lekotellen ja sen verran kun on pakko kotihommia tehdä. Olen kyllä kotiin tulosta lähtien joutunut kokkailemaan ym. kun leikkausta piti alkuperäisestä suunnitelmasta johtuen siirtää. Ja sitten mies on työmatkalla, jota taas hän ei voinut siirtää. Mutta kun ei tuo kattiloiden nostelu kipeää ole tehnyt niin, ajattelen ettei siitä varmaankaan ole suurta haittaa.
Ensiviikolla pitänee totutella sitten enemmän liikkumiseen jotta jaksaa töissä olla. Hieman nyt jännittää että riittäkö kaksi viikkoa.
Onko sinulla alkanut pehmenemistä tapahtumaan?

Yritän laittaa kanssa kuvia jonain päivänä, kun vähän tästä asettuvat.
Toivottavasti olet maanantaihin mennessä työkunnossa. Onko sinun työ muuten kevyttä, vai joudutko esim. nostelemaan tms.?

28.5.2017
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Elmeri

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44329 : Elmeri
Ei ole mielestäni pehmennyt vielä yhtään. Ostin klinikalta 2 liivit, jotka hoitaja antoi. Molemmat siis aivan liian pienet. Kävin jo ostamassa niihin jatkopalat, vähän helpotti. Jälkitarkastuksessa vein toiset liivit takaisin ja pyysin vaihtamaan isompaan, mutta heillä ei ollut varastossa, lähettävät postilla kun saavat.
Lääkäri sanoi, että liivien takia luultavasti ei ole minun nesteet lähteneet liikkeeelle, kun olen vielä niin turvoksissa. Kävin ostamassa muutama päivä sitten urheiluliivit, ne meinaan laittaa maanantaina töihin kun eivät purista.
Työ on kevyttä toimistotyötä. Kipujen takia 2 viikkoa on ihan ok, kyllä töihin pystyn jo lähtemään. Tälläiset liivit kävin ostamassa.

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44330 : Elmeri
Siis tässä ne liivit.

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44332 : Mko
Mietin kanssa että hankkisin töihin urheiluliivit. Jos jäävät ajan kanssa isoiksi, niin sitten ei voi mitään. Mulla nämä klinikalta ostetut painaa haavoihin aika urakalla. Olen vähän tänään yrittänyt haavalapuilla tukea, mutta kipu on sellaista hermokivun tyyppistä polttavaa kipua. Olen välillä avannut liivit ja makoillut puolituntia kerrallaan ilman ja se on hetkellisesti helpottanut. Siihen ei vaan töissä ole mahdollisuutta. Heh. Aika kevyttä minunkin duuni on, vertaisin toimistotyöhön, mitä se osin onkin.

28.5.2017

Sivu luotiin ajassa: 0.919 sekuntia