× Yleinen keskustelu

Helsinki Clinic touko- ja kesäkuiset

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten - 1 vuosi 3 kuukautta sitten #43999 : Mko
Hei,

Olen menossa Helsinki Clinicille toukokuun 29. päivä. Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 380 tai 425. Minulle suurin merkitys ei ole minkä kokoinen kuppikoko on. Lähinnä toivon että rinnoille tulisi pyöreyttä ja kiinteyttä.
Olen 44 vuotias. Ei imetyksiä, mutta aika on tehnyt tehtävänsä ja menen siksi leikkaukseen. Lähtökohtana noin c-kuppi. Rinnat ei pahasti roiku, mutta laskeutuneet jonkin verran.
Leikkaustapaa mietittiin ja kirurgi oli samaa mieltä että lihaksen päälle ja lihaskalvon alle, joka antanee hieman lisätukea. Olen 164 cm ja 70 kg, en kovin keikukainen siis, mutta mielestäni aika normaali kokoinen.
Ajattelin aloittaa uuden ketjun Helsinki Clinicille meneville. Olisi kiva kuulla jos on muita lähiaikoina meneviä.
Jyränki vaikutti luotettavalta. Leikkausajan kanssa oli hieman säätämistä, mutta sekin lopulta järjestyi. Vähän paikasta tuli mieleen ensin eläinlääkäriasema, mutta sisäpuolella ihan siistiä. Vaikutelma tuli kait enempi siitä sijainnista.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 3 kuukautta sitten : Ylläpito.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44019 : Enigma
Täällä kanssa menossa kesäkuun lopulla vaihtamaan implantit Mentoreista Motivaan.
Janne vaikutti oikein pätevältä kirurgilta, mutta toki hieman omalaatuinen tyyppi..
Pääasia, että osaavan kirurgin käsissä koen olevani.
Vielä pitäisi käydä ultrassa ja mammografiassa, koska implantit olleet jo useamman vuoden ja viimeksi käynyt 2014, Jannelta sain lähetteen kun pyysin.
Labroja ei tarvitse kun olen perusterve.

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44020 : Elmeri
Minä menen Jannelle leikkaukseen 19.5. Sama implantti ja koko 425. Lihaksen päälle, lihaskalvon alle. Itselleni jäi kyllä hyvä maku lääkäristä. Olen puhelias ja aika iloinen itse ja niin oli lääkärikin. Laittelen vaikka sitten kokemuksia leikkauksen jälkeen.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44023 : Enigma
Elmeri,
Missä vaiheessa leikkausmaksu tuli maksettavaksi, tuliko postissa kotiin?

Olisi kiva jos kirjoittaisit myös miten leikkauspäivänä kulku meni siellä sitten kun pystyt toipumisvaiheessa kirjoittelemaan tänne,
Tsemppiä operaatioon :)

dual plane

170cm/ 63kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Elmeri

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44026 : Mko
Hei,

Mukavaa että saadaan oma ketju Helsinki clinicille. Kiva kun voi vaihtaa kokemuksia sitten leikkauksen jälkeen.
Hieman alkaa jo jännittää, mulla siis hieman alle kolme viikkoa H-hetkeen. Vielä ei ole laskua tullut mutta veikkaan että se tulee parisen viikkoa etukäteen, muistelen että niin ehkä oli puhe.
Sain myös lähetteen mammografiaan ja ultraan. Ja olihan ihan kamala kokemus, sattui. Mietin että tuskin annan implanttia sinne lasien väliin runtata. No saa nähdä, aika näyttää miten sitten tutkitaan.
Kävin myös hanmaslääkärissä otattamassa kuvat, jossa olisi näkynyt jos jotain on. Yritin kunnalliselle puolelle ensin ja kerroin että olen menossa toimenpiteeseen ja haluaisin varmistaa, ettei ole mitään tulehduspesäkkeitä jotka on oireettomia tai reikiä. Alkoi kamala ristikuulustelu, että mikä toimenpide on kyseessä. En voinut kuulemma vedosta yksityisyyteen asiassa. Kun kerroin niin alettiin tiedustelemaan onko kyseessä rintasyövän hoito vai pelkästään kosmeettinen ei terveydellinen hoito. Sitä saarnaa kuuntelin aikani ja kun en osaa valehdella, niin olisin lopulta saanut ajan leikkauksen jälkeiselle päivälle. Ja kerroin siis leikkauspäivän. Mutta menin yksityiselle ja siellä kaikki todella ystävällisiä ja lääkäri kertoi vielä että tarkistetaan varalta tämä ja tämä asia. Eikä lopulta ollut edes paljon kalliimpi tarkistus.

Kiitos kaikille tällä foorumilla oleville tyypeille. Kivaa kun on sivusto, jossa asioista puhutaan hyvässä ja asiallisessa hengessä.

Hyvää odotusta mimmit:)

28.5.2017
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Elmeri

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44027 : Elmeri
Lasku tuli pari viikkoa aikaisemmin sähköpostiin, samalla myös iso kasa ohjeita ennen ja jälkeen leikkauksen. Laitan kyllä viestiä leikkauksen jälkeen.
Vielä ei jännitä, mutta varmaan jo viikon päästä.

168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44033 : Irene
Muistakakaa tnnekin laittaa tonne profiilitietoihinne vähintää, mikä implantti eli merkki, koko, muoto (ryöreä vai anatominen ) ja sijoitustapa eli onko päällä lihahsen vai osittain alla (nykyään ei juuri laiteta kokokaan alle mutta jos on käynyt niin niin siten sekin. Mieluiten myös omat mitat ja lähtökohta. Näin muut saavat paljon enemmän irti keskustelusta ja auttaa myös itseä:)
Ps lupaan käydä täydentämässä omaa profiiliani. Lupaan lupaan lupaan!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44070 : Bonxit68
Kävin eilen 11.5 HC:lla vaihdattamassa Mentorit 500cc,lihaksen alta Motiva Erconomix Demi 525cc osittain lihaksen päälle. 169cm/60kg urheilullinen vartalo. Jo konsussa kirurgista tuli heti luotettava ja mukava fiilis. Eilen kaikki meni hienosti, kiva hlökunta sai olon kivuista huolimatta hyväksi.
Nyt dreenit kiinni pötköttelen rauhassa kotona. Ne poistetaan 15.5.
Vaihtoon menin koska ulkomailla laitetut Mentorit oli asennettu niin tiukan tuntuisesti lihaksen alle, että kaikki lihasjännitys sai rinnat näyttämään epänormaaleilta esim uimahallissa uinti :(
Nyt sain toivomani "luonnollisen näköiset, sopusuhtaiset ja liikkuvat rinnat".
Päädyimme DEMI:in koska halusin mielummin enempi laakeat kuin ns. high profile rinnat.
Saatan laittaa kuvia myöhemmin kun turvotus on laskenut. Suosittelen klinikkaa lämmöllä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma, Elmeri

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44073 : Mko
Kiva kuulla Bonxit68 leikkauskokemuksestasi ja että kaikki sujui hyvin. Pikaista toipumista.
Minua kiinnostaa miksi sulle laitettiin dreenit ja miksi niitä pidetään noin kauan?

Mulle tuli eilen ohjeet ja lasku. Leikkaus reilun parin viikon päästä.

28.5.2017
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bonxit68

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44075 : Liina
Bonxit, lihaksen alla implantti aina liikkuu lihaksen mukana. Eli ei ne oo mitenkään tiukassa olleet, vaan ihan normaalit :) Myös osittain lihaksen alle implantti liikkuu jonkin verran lihaksen mukana.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44084 : Irene
Bonxit, oliko Mentorit anatomiset vai pyöreät? Mentorin anatomiset on niin tönkön jäykät ja karhennetun pintansa vuoksi tiukasti kudoksissa kiinni, että varmasti vaihto auttaa, tässä olisi auttanut jo pelkästään vaihto mihin tahansa pyöreään. Ja kyllähän ne sitä enemmän liikuu mitä enemmän lihas niitä peittää, eli keskimäärin kokonaan alla liikkuu enemmän kuin osittain alla. Tähän vaikuttaa paljon myös rintalihasten vahvuus, itsellä osittain alla ja anatomiset eli karhennetut, ja kyllä liikkuvat eihan reippahasti kun rintalihaksia jännitän:laugh:

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44095 : Bonxit68
Moikka. 3s päivä ja kipuja ei juuri ole. Dreenit on varuiksi mun tapauksessa, koska edellisessä augmentaatiossa (siis ulkomailla lihaksen alle) huomattiin siellä, että tuotan runsaasti kudosnestettä. (serooma nestettä) Mikäli se ei pääse ulos dreenejä pitkin, se voi kerääntyä onteloon ja pilata implantin tms. Tähän iltaan mennessä To-su, on tullut molemmista rinnoista jo n. 400ml ja seuraan tilannetta. Ei tästä sen enempää, on tiedossa klinikalla tämä mun taipumus tähän :)
Ensviikolla kontrollikäynti ja sit nämä pois.

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44096 : Bonxit68
hei. vastaan Liinalle ja Irenelle. Ensinnäkin, kyllä ne tuntuivat ja näkyivät liian kireältä lihaksen alla. mm. Uiminen, auton takaluukun sulkeminen (veto ylhäältä alas), hiihtäminen tuottivat ikävän kiristyksen tunteen, salilla en voinut pikkuhiljaa tehdä enää taljaa,soutua tai ylipäätään muitakaan ylävartalon treenejä joten voitte uskoa että aloin vältellä kaikkea muutakin mikä teki "tiukkaa". En halua puida enempää, sen verran ikävä vuosi takana.
Keräsin rohkeutta ja rahaa, varasin HC:n konsuun ajan ja aika nopeasti asiat eteni. Nyt olen paitsi helpottunut myös naisellisuus on hiipinyt takaisin. "Bull Mentulan" rintalihakset on enää kuvina Jyrängin kansioissa :)
Ne oli Mentorit pyöreät HP:t. Mko, hyvää matkaa leikkaukseen, ihan huippu tiimi siellä!

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44097 : Mko
Hyvä kuulla Bonxit että kaikki hyvin, ja että tämä dreenijuttukin on osattu siellä ennakoida.

Kiitos. Kirjoittelen sitten omia kokemuksia. Edelleen hyvää paranemista sinulle.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44098 : Enigma
Mko, mikä tulee olemaan sijoitustapa; päälle vai osittain alle?

dual plane

170cm/ 63kg

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44099 : Mko
Konsultaatiossa sovittiin että lihaksen päälle ja lihaskalvon alle. Se oli mun toive ja myös kirurgin mielestä toimiva. Ei ehdottanut muuta. Olen miettinyt sitä osittain lihaksen alle tapaa nyt myöhemmin.
Koko ratkeaa lopullisesti leikkauspöydällä kun kirurgi mittailee vielä tarkemmin, ja ajattelin sijoitustavan suhteen myös luottaa kirurgin arvioon siitä, mikä lopputulos sopii parhaiten.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten - 1 vuosi 2 kuukautta sitten #44161 : Elmeri
Kiitos. Laskutettiin erikseen ja otin kahdet, että saan pestyä näitä välillä.
Tuntuu kyllä hyvältä, liivit sekä vointi.

168 cm/ 65 kg
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 2 kuukautta sitten : Elmeri.

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44163 : Bonxit68
Moikka Elmeri. Kiva että sullakin kaikki meni hyvin. Itse kävin eilen jälkitarkistuksessa, Janne otti dreenit pois ja tarkisti ompeleet. Antoi muutaman varoituksen sanan koskien juoksua tms. rajua liikuntaa.
Minullekin tuli tunne "ettei ole kauhean isot" 525cc ergonomix demi, mutta hainkin täyteläisyyttä leveyssuunnassa enemmän. Siksi päädyimme Demiin. Mulla viikko nyt takana ja kauniit ovat.
Turvotuksesta en osaa sanoa mitään. Odotan vain että pehmenisi jolloin se volyymikin tulee kivasti esiin.
Mikä sinut sai päätymään nimenomaan Demiin? Minä 49vuotiaana vaikkakin hyvässä kunnossa, vieroksuin ajatusta ns. selvästi erottuvasta "silari lookista" :)

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44164 : Enigma
Moi elmeri,
Tukiliivit sait klinikalta? Oliko laskutettu erikseen, vai kuuluiko leikkaushintaan?
Onnea uusista kaksosista :)

dual plane

170cm/ 63kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44165 : Elmeri
Mä olen aivan amatööri silareiden kanssa, joten menin konsultaation kuvien kanssa, että tämän tyyliset/kokoiset haluan. Lääkäri selvitti muut tiedot, kuten harrastukset, sen perusteella Janne suositteli näitä. Siinä se.

168 cm/ 65 kg

Sivu luotiin ajassa: 0.845 sekuntia