× Yleinen keskustelu

Muiden ihmisten suhtautuminen silikonirintoihin

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #45075 : Mammi
Hei Katsku88,
En ollut huomannut kysymystäsi. On niin onnellinen fiilis ollut ja olen niin iloinen, että vihdoin uskalsin mennä leikkaukseen :)

Tänään oli eka työpäivä leikkauksen jälkeen ja jonkin verran rintoja pakotti päivän aikana. Istualteen ihan ok mutta kävely töihin ja takaisin tuotti kipuja, vaikka todella rauhallisesti laahustin. Suosittelen kyllä ottaan lomaa ainakin kokonaisen viikon leikkauksen jälkeen, tai tietysti riippuu siitäkin millaista työtä tekee.

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #45078 : ehkatanavuonna
Ite just ahdistaa se, että ihmiset tietäis että oon käynyt veitsen alla. En halua, että ihmiset miettis/kiinnittäis huomiota mun kehonosaa mitenkään, kun ei se heille kuulu. Mua ahdistaa juurikin tuo, että niin moni on kiinnostunut että haluaa nähdä ja koskea. Itsekin halusin kavereitteni, kun olivat silarit käyneet ottamassa, koska kiinnosti nähdä miltä rinnat nyt näyttävät ja miltä tuntuvat, kun itsekin on niin pitkään miettinyt asiaa. Nyt kun olen itse käynyt, niin ei tulisi enää mieleenkään kysyä keneltäkään, koska itse ahdistuisin niin paljon, jos joku pyytäisi tätä minulta.

Tuntuu, että jos käy ottamassa silarit, niin pitäisi olla huoletonta sitten esitellä niitä ja näytellä, koska nyt hän pitäis olla täydelliset rinnat, kun on käynyt silikonit ottamassa! Mutta ei, mikään ei muuttunut veitsen alla käydessäni, en halua esitellä rintojani tai että muut niihin koskisivat. Nämä ovat minulle ja vain minulle, eivät muille :dry:

En nyt tarkoita, että olisi mitenkään väärin muiden niitä näytellä, mutta minulle se ei sovi. Olen vieläkin yhtä siveellinen kuin aikaisemminkin. Siksi en halua näistä muille kertoa, koska jos ihmiset haluaisivat kokeilla/nähdä, niin en halua siihen kiusalliseen/ahdistavaan tilanteeseen. Sekin on tavallaan ennakkoluulo, että on ihan ok nähdä/koskea leikkauksen tulosta. Mulle tulee vaan olo, että ne ois joku tavara, joka on uusi ja hieno ja sitä saa kosketella ja pällistellä. :laugh: :laugh:

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #45098 : Mariel
Kaikella rakkaudella ne rinnat tulee sulle ja sillä ei ole mitään väliä mitä muut ajattelevat!!! :kiss:

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #45142 : aronilla
Oon jo aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun, mutta päivitän tilannetta..

Oltiin vkl menossa tyttöporukalla käymään Ähtärissä. Ollaan hengailtu alakoulusta asti samassa porukassa ja tytöt on aikalailla "luonnon lapsia". Pudotin sitten pommin autossa hiljaisuuden vallitessa: "Aion käydä laittaan silarit." Reaktiot vaihtelivat "mitä?! Nyt valehtelet.. Et oikeasti mene." ja "Oho, onpa siistiä! Milloin?" välillä :laugh: Saatiin sitten hyvä keskustelu aikaiseksi, mitkä on mun motiivit jne.

Äitille kertominen ei ollu Itelle paha rasti. Äitillä itellään on toisessa tississä silikonia, koska osa omasta rintakudoksesta on jouduttu poistamaan.

Mummeille ja anopille en tiiä, miten vois ottaa asian puheeksi. :dry: Ehkä kerron lähempänä h-hetkeä...

156cm/78kg. Lähtökohta 80B. 11/2017 Nagor pyöreä 460cc

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45227 : Katsku88
Kiitos Mammi vastauksestasi! Mulla lomaa tulee olemaan 9 päivää, kun viikonloppu lasketaan mukaan. Onneksi teen toimistotyötä, missä ei juurikaan tarvitse "urheilla". Silti jännittää kivut ja toipuminen eniten koko hommassa. Jotenkin oon tosi luottavainen et lopputulos tulee olemaan joka tapauksessa parempi ku lähtötilanne, niin sitä en osaa jännittää yhtään.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45232 : Enigma
Kyllä täytyy sanoa että joka ikinen kerta uimahallissa ollessani osa naisista katsoo pahasti mua ollessani suihkussa.
Osasta näkee selvää kateutta, toisista ehkä inhoa silikoneja kohtaan, osa ei välttämättä edes ymmärrä että minulla silikonit koska ovat niin luonnollisen näköiset.

Pää pystyssä kuitenkin kuljen, koska ne on otettu itseäni varten, aivan sama mitä muut ajattelee :) Täytyy muistaa että nainen on naiselle susi.

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45277 : Mammi

Enigma kirjoitti: Kyllä täytyy sanoa että joka ikinen kerta uimahallissa ollessani osa naisista katsoo pahasti mua ollessani suihkussa.
Osasta näkee selvää kateutta, toisista ehkä inhoa silikoneja kohtaan, osa ei välttämättä edes ymmärrä että minulla silikonit koska ovat niin luonnollisen näköiset.

Pää pystyssä kuitenkin kuljen, koska ne on otettu itseäni varten, aivan sama mitä muut ajattelee :) Täytyy muistaa että nainen on naiselle susi.

Ihan totta! Nauti vain olostasi :)

Itse palasin eilen etelän lomalta ja ensimmäistä kertaa ikinä olin niin itsevarma bikineissä, eikä tarvinnut miettiä yhtään miltä rinnat näyttää. En voisi olla onnellisempi, että vihdoin tää on totta :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45285 : Mimao
Hei! Olen menossa myös laittamaan rintaimplantit joulukuussa pitkän harkinnan jälkeen. Minulle pitää tehdä myös kohotus koska pelkkä implantti ei tule riittämään tai implantin pitäisi olla tolkuttoman suuri. Jännittää kovasti...
Olen myös miettinyt paljon miten muut ihmiset asiaan suhtautuvat.... olen 27v ja lapseton, enkä kenties aiokkaan mieheni kanssa hankkia lapsia ja jo se herättää kovasti keskustelua täällä meillä päin.... niin mites sitten tämmöinen.... äitini, siskoni, mieheni ja 4 ystävääni tietävät eikä heistä kukaan tulkitse. Perheenjäsenet ovat suurena tukena koska tietävät mitä asia minulle merkitsee ja kuinka henkisesti asia minuun vaikuttaa. Ovat ihania. Mutta tosiaan kun turvotuskin taitaa olla melkoinen hyvän aikaa niin miten ikinä voin olla työpaikalla ilman että huomataan kilometrin päähän huolimatta löysistä työvaatteista....? Naisvaltaista vielä..... minulle laitetaan sebbin anatominen implantti ja lopputulos tulisi olemaan ettei koko ole huomattavasti isompi mutta rinnat olisivat täyteläisemmät, vähemmän riippuvat ja kauniimman muotoiset.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45303 : Dizzit
Älä huoli, kyllä ne pystyy piilottamaan jos ei tule hurjan isoa muutosta. Itse olin tosi huolissani mitä ihmiset sanoo, mutta kukaan ei ole huomannut mitään. Lähtökohta oli pieni a, mutta käytin aina topattuja liivejä, nyt vain hieman isommat kuin niillä superpushupeilla.. toki alasti tai bikineissä eron huomaa, mutta eipä mua juuri kukaan ole vuosiin bikineissä nähnyt kun en ole kehdannut julkisesti käyttää..
Minulla tietää vain mies, lapset ja äiti enkä aio kertoa muille.

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45309 : Mimao
Kiitos vastauksestasi! Ehkä turhaan liikaa asiaa pohdin. Sitäpaitsi itseä vartenhan ne laitetaan ☺

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45320 : Ellen
Olen tasan kerran ärsyyntynyt toisten silareista. Se oli se hetki, kun eräs useamman lapsen naimisissa oleva äiti otti implantit ja alkoi tykittää facebookiin kuvia itsestään bikinit päällä tai muissa paljastavissa asuissa. Miehenikin oli, että "OMG" :D Ja totesi, että jos itse tekisin vastaavat (miehen miespuolisia ystäviä paljon ystävälistalla), hän kokisi syvää häpeää. Onhan se kiva, jos bikinien yläosa pysyy kiinnittämättä päällä ja pääsee lomamatkalle grillaamaan itseään uima-altaalle, mutta mä en laittaisi sellaisia kuvia someen. Ehkä sinkkuna ja nuorena, mutta 5 lapsen äitinä en.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45321 : Mimao
No joo, kyseisen ihminen ilmeisesti halusi kaikkien huomaavan asian.... Ja eihän siinä mitään, kukin tavallaan mutta en itse siihen lähtisi. Haluan vain tuntea oman olon hyväksi ja rennosti pukea sellaisia vaatteita ja bikineitä kuin haluan ilman että pitää miettiä liikaa roikkuvia nahkoja :laugh: ja siihen uskon pääseväni! Odotan innolla jo leikkausta vaikka samalla toki jännittää kamalasti

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten #45388 : Liina
Mulla on nyt silarit ollu parisen vuotta, muistaakseni. Äitille kerroin ja mies tietää. Samoin miehen pomo. Mutta ei muut.

Ensin ajattelin kertoa. Sit kun ajattelin asiaa pidemmälle, niin tulin siihen tulokseen, että harvempi nyt rinnoistaan laittaa esim. FB päivityksiä. Ainakaan siis mun kaveripiireissä.
Sit aattelin, että no kerron sit myöhemmin. Vaiks 6kk leikkauksesta, kun rinnat on jo parantuneen, eikä mitkään epämääräset tiiliskivet. Ei meinaan ollu kovin komiat alkuvaiheessa! Mut sit sekin meni, se puol vuotta, eikä tullu puheeksi.

No, oon päätyny nyt siihen, että kerron jos joku kysyy. Ja tässä on nyt halattuna jo aikamonta kaveria ja sukulaista, eikä kukaan oo kyllä kyselly.
Ajattelin tän sillai, että jos ne ei oo mun persoonassa huomanneet massiivista bimboutumista pariin vuoteen, niin ehkä eivät sit ainakaan mun kuullen raaskis olla kovin tuomitsevia. Tiedän, että kaikki ei todellakaan purematta nielis, ainakaan mitä kuunnellu yleistä mielipidettä. Mutta en mä halua alkaa valehtelemaankaan jos joku kysyy.

Ja mulla tosiaan vaihtu 65C -> 65H liivien koko. Mut sinne ne vaan häviää kroppaan.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tiny, Hanskuliini, Dizzit

Sivu luotiin ajassa: 0.638 sekuntia