× Yleinen keskustelu

Muiden ihmisten suhtautuminen silikonirintoihin

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43275 : Dizzit
Ahdistaa...
Olen pari kuukautta sitten päättänyt ottaa silikonirinnat ja käynyt asiasta melkoisen sisäisen taistelun itseni kanssa. Olenko pinnallinen, onko ulkonäkö nyt niin tärkeää että ottaa terveydellisen riskin jne. Tiedätte varmaan.

En ole kertonut asiasta kenellekään muulle kuin miehelleni, enkä varmaan tule kertomaankaan. Muutos tulee kuitenkin olemaan huomattavissa. Kohtaan usein lähipiirissäni ja työporukassa melkoisia asenteita silikoneja kohtaan. Asia satuttaa ja huolestun siitä vaikuttaako leikkaus ihmisten suhtautumiseen minuun ja aletaanko juoruilemaan selän takana. Teen leikkauksen täysin itseni takia, koska haluan tuntea itseni kokonaiseksi, eikä muiden mielipiteillä tulisi olla merkitystä. Silti huolestuttaa..

Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on ollut leikkausta ennen ja jälkeen?

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43277 : Moona

Mulla on ollut silarit nyt 3 vuotta ja otin samasta syystä kuin sinä...tunteakseni itseni kokonaiseksi ja naiselliseksi. En ole juurikaan miettinyt, mitä joku näistä ajattelee, jos silareiksi tajuaa, mulle riittää, että mieheni tykkää myös näistä.
En ole kertonut näistä mieheni lisäksi, kuin miniälleni, joka ei reagoinut mitenkään.
Töissä kollegat kävi keskustelua siitä, miten silarit ottaneet naiset ovat bimboja, samat kollegat, jotka arvostavat mun järjestelmäasiantuntijuutta ja jalat maassa asennetta, huvittavaa, kumpa tietäisivät vaan.
Mielestäni jos päätyy ottamaan silarit, on se täysin oma asia, eikä muiden mielipiteillä saa olla merkitystä.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43280 : Liina
Kyllä sitä on tullu pohdittua. Mut sit totesin, että jos musta tunnissa tulee kestämätön bimbourpo, niin ei sille sit kai vaan voi mitään?

Mulla tietää mun äiti, sen miesystävä ja mun mies. Mulla tuli 425 ja oikeesti kukaan ei oo kyl huomannu o.O Oon oikeen tuijottanu, että jos joku rupeis vilkuilemaan rintoja kohti, mut ei. Ei edes mun tarkkasilmäinen serkkuni kesällä huomannu, vaiks oli vaan toppi päällä! :D

Nyt voinki sit jo hyvällä omallatunnolla sanoa, että näähän on ollu jo pitkään! ;)

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43281 : Linneaa
Mä olin haaveillu silareista pitkään, mutta vasta viime kesänä päätin et nyt menen sinne leikkaukseen. Olin siitä aiemmin puhunu miehelle ja yhelle kaverille. Vasta kun sain leikkauspäivän tietoon, kerroin koko perheelle, jopa mun mummoille. Suurinosa kavereistakin tietää. Osa ei uskonu, luuli vitsiks ja uskoivat vasta leikkauksen jälkeen. Mitään pahaa ei oo tullu vastaan, päinvastoin. Ihmiset on ollu kiinnostuneita asiasta, kyselly tosi paljon, moni jopa alkanut itsekkin harkitsemaan silikoneja. Sen oon päättäny et jos joskus joudun siihen "silarin hankkineet on bimboja" keskusteluun, ni lyön tissit tiskiin ja kysyn miks ette huomannu et oon ryhtyny aikapäiviä sit bimboks :D

08/2016 Nagor Impleo 460cc HR / Jyri Kullamaa

Lähtökohta lievästi tubulaariset rinnat.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hanskuliini, Dizzit

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43287 : Santiago
Mun silareista tietää mies ja arviolta koko suuri kauppakeskus tuossa naapurissa, koska mies on siellä töissä ja oli kertonut työkavereilleen siellä. :D En ainakaan ole kuullut, että sieltä olisi kukaan miehelee asiaa paheksunut, päinvastoin tuli kai positiivista kommenttia ja joku nainen sanoi tahtovansa itsekin silarit. Miehen parhaan kaverin tyttöystävällä on implantit myös.

Olen itse kertonut silareistani myös nettiyhteisössä, jossa olen aktiivinen ja jonka jäseniä tapaan livenäkin. Sieltäkään ei ole päin naamaa mitään negatiivista tullut, positiivista suhtautumista ennemmin. Tiedän, että kaikki siellä eivät pidä implantteja hyvänä ideana ja ainakin yksi suhtautuu todella negatiivisesti, mutta eipä niillä pokkaa ole ollut asiasta mulle alkaa rutkuttaa.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43288 : Dizzit
Joo ei mullakaan toisten mielipide vaikuta omaan mielipiteeseeni asiasta. Toisaalta tekis mieli puhua asiasta avoimesti ihan kaikille, mutta tällä hetkellä vaikuttaa siltä että en kerro. Tuskinpa koskaan kaikki tuliskaan ymmärtämän asiaa ja se on ihan ok, mielipide sallittakoon kaikille. Toi oli hyvä ajatus että jos leikkauksen aikana muuttuu bimboksi niin mikäs siinä sitten. Ei mulla oo mitään bimboja vastaan :P

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten - 8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43311 : Pii

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 2 viikkoa sitten : Pii.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43315 : Liina
Pii, onpa harmi :(

Juoruilu on yks syy minkä takia en halunnu, että mies kertoo äidilleen :D Sillä ei tasan tarkkaan pysy suu kiinni aiheesta. Ja jotenki haluun kuitenki kontrolloida sitä kuka mun asioistani puhuu. Siis niin hyvin kun se nyt on mahdollista.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #43335 : ehkatanavuonna
Itellä tietää vanhemmat ja muutama kaveri. Välillä tekis mieli läväyttää tieto työyhteisössä esille ja katsoa saisinko samaa kommenttia, mitä heittelevät, kun muuten puhutaan plastiikkakirurgiasta.

Oon myös törmännyt tälläiseen ilmiöön, että ekana haukutaan ja silikonit jos ottaa on bimbo, mutta sitten jos kertoo jotain omakohtaista kertomusta (oli sitten kaverille käynyt tms), niin sitten suhtautuminen muuttuu tai jos on ensimmäinen joka siinä keskustelussa sanoo jotain positiivista. Ihmisistä tulee hirveän uteliaita, kiinnostuneita, hyvällä tapaa. Että onko tämä negatiivisuus vain osalla sitten kateutta ja epätietoisuutta? Vielä usein kuulee sitä kuinka silikonit ovat kovat pyöreät pallot, silloin en malta pitää suutani kiinni ja alan kyselemään, että koskas olet viimeksi silikonit nähnyt ja päässyt kokeilemaan? Harvalla on ollut omaa kokemusta.

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

• Saara78
  • Saara78 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Leikkaus 05/17, kohotus+Mentor 345cc lihak.alle
Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #44138 : Saara78
Mulla sama, mietityttää kyllä muiden suhtautuminen, vaikka ei pitäisi välittää. Itse olisin halunnut pelkän kohotuksen, mutta toisen lapsen jälkeen sisältö hävisi huomattavasti, joten ei ollut muuta mahdollisuutta. En olisi vuosi sitten voinut kuvitellakaan että ottaisin silikonit, mutta kiinteät rinnat olleet merkittävä haave ja sopeuduin sitten ajatukseen. Mutta kyllä vielä leikkauksen jälkeenkin mietin että mitä ihmettä tuli tehtyä, kuinka turhamainen olen, mutta päädyin kyllä aina lopputulokseen että tekisin uudestaan.

Olen kertonut miehen lisäksi äidille ja joillekin kavereille, pari oli todella hämmästynyt, mutta kaikki olleet minua tukevia ja uteliaita. En tiedä tosin mitä he oikeasti ajattelevat. Olen ehkä hiukan sen tyylinen, että minusta ei uskoisi että mulla silikonit, tai lähinnä sen tyylinen mikä yleinen käsitys on. Olen painottanut kavereille että ei saa kertoa kenellekään, mutta kyllä tällaiset asiat helposti leviävät, epäilen.

Mutta kyllä tämä sopeutumista vaatii ja välillä on tosi outo ja turhamainen olo. Uskon silti, että ajan myötä niihin tottuu ja olen tyytyväinen.

Leikattu 05/17
Kohotus+Mentor anatominen 345cc lihaksen alle.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44816 : ehkatanavuonna
Mua jännittää mennä juurikin rannalle kesällä niiden kaverien kanssa, jotka eivät tiedä asiasta. Haluaisin olla rehellinen, mutta sitten taas haluan pitää asian omana tietonani, ettei se vaan lähde leviämään. Naiset ovat niin lörppäsuita, että pakko jollekin on kertoa ja jakaa tämä tieto, että pääsee päivittelemään.

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44996 : aronilla
Mä oon päässy mun "tissiprojektissa" jo konsultaatioon asti. Oon kertonu tissihaaveista äitille, miehelle ja lähimmille kavereille. Osa kavereista on ollu vastaan "joo ei todellakaan, kyllä pitää olla luomu" ja osa on ollu sillai "se on jokaisen oma päätös". Sit jotku on ollu tosi kiinnostuneita ja pyytäneet kertomaan, miten homma etenee jne.

En mä mummulle, enkä anopille oo uskaltanut kertoa, vaikka heidän kanssaan läheinen oonkin :laugh: Ehkä he sitten itse huomaavat, kun Tallinnassa on käyty...

Mies kysyi multa, että oonko ajatellu, että saan todennäköisesti pinnallisen ja bimbon maineen, nii sanoin vaan, että oon. Jos oon tisseistä haaveillu 7v, nii kyllä se sitä meinaa, että ne on hankittava.

Työkavereiden kanssa ollaan puhuttu silareista yleisellä tasolla ja oon vaan sanonu, että mun mielestä se on jokaisen oma asia.

156cm/78kg. Lähtökohta 80B. 11/2017 Nagor pyöreä 460cc

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44997 : Mammi
Tuo on juuriki se syy miksi en halua kertoa kuin lähimmille. Siitä helposti saa pinnallisen kuvan jos juttu lähtee leviämään, kun ei tiedetä/kerrota taustoja. Toki tämä voi joidenki kohdalla olla pinnallista, mutta varmasti suurimman osan kohdalla on pitkällinen harkinta ja ainoa vaihtoehto, mutta sellainen jolla ei ole sitä ongelma nii on hankala ymmärtää.

Tänään viikko operaatioon! :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45008 : katie
Itse en ole kertonut toimenpiteestä kenellekään muulle kun miehelleni joka oli siis mukana saattajana. Tulevaisuudessa en myöskään aijo kertoa. Luulen todellakin, että jos kertoisin niin monetkaan eivät tulisi sitä ymmärtämään... niin ,eivät niin koska heillä on rinnat. Itsellä ei ole rintoja koskaan ollutkaan joten tätä projektia on suunniteltu jo siitä asti kun muut saivat rinnat ja minä en... eli kauan olen tätä pyöritellyt päässäni ja nyt vasta uskaltauduin leikkaukseen.

Minulla ei niin järettömän iso muutos leikkauksessa tapahtunut noin vaatteet päällä joten voi hyvin olla että asiaa ei tarvitse sen koommin selitellä. Jos nyt joskus tulee tilanne eteen että pitää selitellä niin sitten mietitään asia erikseen.

Minusta tämä on minun asiani ja jos se että menen leikkaukseen ja saan sillä elämänlaatuni paremmaksi on muilta pois niin huh-huh. Eivät he tiedä mitä kaikkea rinnattomana olen joutunut kärsimään ja häpeilemään. Haluan tuntea olevani nainen edes nyt tässä iässä (siis lähentelen jo 40v) kun en aikaisemmin ole sitä tuntenut.

Sori, avautuminenmutta olen tosiaan sitä mieltä että mitä se muille kuuluu. Jos eivät tiedä taustoja ja minkätakia joku asia tehdään niin sitä on turha mennä arvostelemaan että mikai olet näin tehnyt.

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mammi, Maaria, aronilla

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45023 : ehkatanavuonna
Mua ärsyttää se, että ihmiset kokevat oikeudeksi tietää sen, jos joku on käynyt veitsen alle. Herrajestas, mulle soitti puolituttu ja kysyi olenko käynyt leikkauksessa? Mitä helvettiä oikeesti! Miten ihmiset kehtaavat? Ei kuulu niille.

Mua kaduttaa, että olen parille kaverille mennyt kertomaan. Ite en ottanut silikoneja rintojen koon takia vaan ulkomuodon, mutta harva sitä ymmärtää. Suurin osa vaan ajattelee, että haluan isommat tissit.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45035 : Katsku88
Mua mietityttää kanssa, kun paras työkaverini (joka on hyvä ystäväni myös vapaa-ajalla) tietää tästä tulevasta leikkauksesta. Mutta muut työyhteisössä eivät tiedä. Miten siis selitän viikon lomani keskellä syyskuuta? Varmaan ihmettelevät, että miks mä siihen kohtaan lomaa otan, kun en mihinkään reissuunkaan ole lähdössä. Toisaalta ei kuulu heille, mutta meillä aika tiivis työporukka ja puhutaan kyllä paljon henkilökohtaisistakin asioista. Mutta tää leikkausasia on ehkä semmoinen mistä en muille kuin tuolle yhdelle halua kertoa.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45038 : Mammi
Meillä myös puhutaan kaikesta työpaikalla, mutta tästä en aio kertoa. Kun pidän muutaman lomapäivän niin ovat kyselleet, niin olen sanonu että aion vaan levätä ja katella sarjoja ja nauttia siitä ettei tarvi tehdä mitään (oon oikeestikki loman tarpeessa :D) niin ovat vaan naureskelleet että kuulostaa tosi hyvältä. Jos sun on pakko jotain yrittää vääntää, niin sano vaikka että joku kaveri tulossa käymään tms.

Ihan hullua että ylihuomenna tähän aikaan on jo operaatio ohi :))

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45056 : Katsku88
Hei! Kiva kuulla, että muillakin on samaa, ettei töissä halua kertoa. Mitkä sulla on fiilikset nyt? Paljonko otit toipumiseen lomaa?

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45061 : Saippi
Moikka. Mulla on ollut silarit nyt kohta puoltoista vuotta ja edelleen olen niiiiiiin onnellinen siitä, mettä lopulta (melkein 10 vuoden pohtimisen jälkeen) uskalsin mennä leikkaukseen. Nojoo, ethän sä sitä kysynyt ;) Mulla lähipiirissä tietää varmaan kaikki: lapset, mies, vanhemmat, sisarukset ja heidän miehet, ystävät, työkaverit.... Mä päätin silloin, että itse en kerro oma-aloitteisesti ku lähimmille, mutta jos joku kysyy, ni sit kerron rehellisesti omistavani silarit, koska haluan itse myös tuoda esille sitä asiaa, että NORMI ihminenkin voi ottaa sellaiset eli ei aina tarvi olla mikään helvetin tyhjäpää-blondi, wannabe-turhajulkkis ym. Eikä silarit omaava henkilö ole todellakaan välttämättä mikään pinnallinen... tai että jos on pinnallinen, niin voi myös olla syvällinen. Esim. itse rakastan kaunista, muodokasta vartaloa, rakastan kauniita vaatteita, kenkiä ja merkkilaukkuja. Pidän itseni kunnossa ja olen huoliteltu, kun lähden kotoa. SILTI olen myös kaikkea muuta!!! Olen todella herkkä ja syvällinen ihminen ja ajattelen aina muita ennen itseäni... Mulla on kaksi lasta ja ihana perhe ja tekisin mitä vaan rakkaitteni vuoksi. Joten mikään pelkästään pinnallinen en ole. Me ihan tavalliset ihmiset kärsimme itsetunto-ongelmista ja siitä ettemme tunne itseämme naiselliseksi. Ja mikäpä siinä auttaa muu kuin veitsen alle vaan :D :D No, toki se ei kaikille auta, mut itseäni auttoi suunnattomasti ja rakastan omia tissejäni nykyään! Mieheni myös <3

Mutta kannattaa ehkä tehdä itselleen selväksi ennen leikkausta, kenelle kertoo jos kertoo. Sitten on ehkä helpompi asennoitua siihen, jos joku kysyy tai ihmettelee rintaman äkillistä kasvua ;) Mä olen monien ystävien ennakkoluulot saanut muutettua paljon positiivisemmaksi tämän asian suhteen, kiun olen kertonut omasta kokemuksestani ja he ovat esim. saaneet kokeilla, miltä tissit tuntuvat. Suurin osa on erittäin positiivisesti suhtautunut asiaan eikä tämä leikkaus ole mua muuttanut ihmisenä. Tsemppiä!

2.3. The Look, Tallinna
Nagor Impleo, oikea 420cc, vasen 460cc, pyöreät HR
kirurgi Siim Simmo
Mitat 168cm/67kg, alkuperäinen liivikoko B75
rinnan ympärys rinnan alta 85c, rinnan ympärys nännien päältä 93cm
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: aronilla

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45062 : Mko
Kiitos Saippi kirjoituksesta.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että helposti ihminen leimataan pinnalliseksi ja tyhjäpääksi jos pitää itsestään huolta ja pitää edellämainituista asioista. Jossain Italiassa se on ihan normia, mutta täällä peräpohjolassa pitäis kaikkien kulkea crokseissa ja tuulipuvuissa.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: reetaroulette, Mammi

Sivu luotiin ajassa: 0.851 sekuntia