× Yleinen keskustelu

Lähtötilanne C/D, millainen lopputulos?

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #42846 : Mipsuli
Heippa!
Ensi viikon keskiviikkona olisi leikkausaika Fin-Estillä, ja pari viimeistä viikkoa suunnilleen 24/7 panikoineena ajattelin kysäistä löytyisikö täältä viisaampia neuvomaan. :) Lähtötilanne on kiinteä 70C/D, ja toiveenani "lopputulos, joka näyttää ilman rintsikoita samalta, mitä nykytilanne rintsikoilla". Toivon saavani oikein pyöreät pallurat, mutta pahin pelkoni on, tuleeko lopputuloksesta liian iso! Konsultaatiossa päädyttiin Nagor 330cc tai 360cc, ja tuntuu, että monet A-kupinkin lähtötilanteesta lähteneet ovat saaneet (omaan makuun) toodella ison lopputuloksen tuolla 360. Osaako viisaammat ja kokeneemmat arvioida, kumpi mätsäis toiveeseeni paremmin?
Olen normaalivartaloinen ja 167cm. Kirurgin kanssa on vielä mahdollisuus ennen leikkausta koosta sopia, mutten haluaisi jättää päätöstä viime tinkaan...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #42850 : Ellen
Kokeilitko sovitusimplantteja ja miltä silloin näytti? Tai olisiko ollut mahdollisuus sellaiseen 3D-kuvaukseen, missä näkee todennäköisen lopputuloksen?

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #42851 : Santiago
Noiden kahden koon välillä on kahden ruokalusikallisen ero - välttämättä et edes huomaa sitä rinnassa. Lähtötilanne vaikuttaa ratkaisevasti lopputulokseen ja pienellä naiselle kolmen desin implantti voi tehdä ison vaikutelman ja isommalla naisella sitten taas se voi näyttää aika vaatimattomalta. Jos sinulla on jo entuudestaan aika reilun kokoiset, kiinteät rinnat, niin kyllähän tuonkin kokoinen implantti sitä näkymää muhkeuttaa mahdollisesti paljonkin. Karkeasti arvioiden reilu kolme desiä on kaksi kuppikokoa jos ympärys pidetään samana, mutta käytännössä sitten liivit voi joutua ottamaan vaikka neljäkin kuppikokoa isompana, jos joudutaan menemään ympäryksessä pienempään ja myös koska implanttirinta usein vaatii isomman kupin jämäkkyytensä vuoksi (verrattuna luomurintaan). Nimimerkillä, 70B+320cc -> 65F/70E...

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #42861 : Santiago
Tänään tuli RealSelfiä selatessa mieleen tämä aihe, kun törmäsin tähän leikkauskokemukseen: www.realself.com/review/beverly-hills-ca...30-lbs-time-boobies#

Tuossa noin 170 cm ja vajaa 60-kiloinen nainen, jolla aika hyvin omaa rintaa etukäteen. Sanoisin että tuossa ainakin C-D-kupin verran on. 300cc laitettiin lisää. Vastaisiko tämä aloittajan tilannetta yhtään?

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #42862 : Irene
Ellen, älä vaan ehdota sovitusimplantteja!! Niillä jää joko implantit ottamatta tai otta liian pienet, niillä kun _todellakin_ tietty koko näyttää paljon isommalta kuin mitä se sitten siellä kudosten alla (vs sovitusimplantit irrallaan ihon päällä) oikeasti näyttää.
Itsellä jo tuo 325cc näytti niin isolta että jos kirurgi ei olisi pysynyt kannassaan että sitä pienempää ei olisi mahdollista laittaa niin että tulee hyvä lopputulos ilman liian leveitä kiitoratoja niin nyt mulla olisi ne mandariinit kainaloissa:ohmy: Ja nyt nämä ovat jopa pienehköt suhteessa muuhun kroppaani, kokoa B75 (paitsi että liivit voi olla jotain ihan muuta, kuten Santiagokin kirjoitti). Pikkuisen harmittaa etten ottanut sitä isompaa tarjottua, kuten nyrkkisääntökin menee- jota jopa suositeltiin- mutta kun näkymät oli tosiaan niin muhkeat tolla sovitusimplantillakin niin...
-> unohtakaa sovitusimplantit, tai ainakin muistakaa vähentää se vähintään 50cc, ellei enemmänkin jos tulevat lihaksen alle.
Paljon, paljon parempi on tuo mistä Santiago laittoi esimerkin, että etsii netistä itseään parhaiten vastaavan lähtötilanteen ja sitten katselee millaisilla implanteilla on saatu itseään miellyttäviä tuloksia. Sitten vielä kunnon rintakirurgi, joka oikeasti katsoo mittojen mukaan sopivan koon ja mallin, sillä kuvankin kanssa voi ko naisella olla eri mittasuhteet kuin itsellä joten esim tarvittava koko voi olla kuitenkin eri.

Ap, kelle olet menossa konsuun?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten - 1 vuosi 5 kuukautta sitten #42865 : Ellen
Joo, en ole sovitusimplantteja ehdottanut, kysyin vaan kokeiliko niitä. Lähes poikkeuksetta niitä kokeillaan ja jos siis kokeili ja näkymä oli silloin ok, niin tuskin tarvitsee panikoida. Ja olemattomaan rintaan sovitusimplantit antavat harhaisemman kuvan mitä valmiiksi "rehevään" rintaan. Mä kävin myös 3D-kuvauksessa ja samat jättitissit siinäkin näkyi. Koska implantin pitää olla lähelle oman rinnan leveyttä ja itsellä leveät rinnat, niissä olisi sitten tosi paljon kokoakin 4-5 dl implantilla (plus oma c/d-kuppini). Ei kiitos sellaista raskautta.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 5 kuukautta sitten : Ellen. Syy: virhe

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #42897 : Cha
Mulla lähtökohtana rinnanympärys 78cm ja kuppikoko oli imettämätön C-kuppi. Rinnat olivat kiinteät, mutta kudos oli vähän alkanut painottua sinne rinnan alaosaan, ei kuitenkaan rinnat roikkuneet vielä.

Mulle laitettiin Nagorin 360cc korkealla profiililla. Nyt sopivin kuppikoko on ollut 80D. Ostan rintsikoita, joissa ei toppauksia ollenkaan, mutta kaarituet on. Yritän olla korostamatta liikaa rintoja, ne ovat kyllä nyt sopusuhtaiset lantiooni nähden. Käytän paljon myös niitä alkuperäisiä tukiliivejä.

Mulla oli varmasti elokuulaisten pahin kokokriisi. Olin tosi pettynyt siihen miten isoilta rinnat aluksi näytti. Nyt 5kk leikkauksesta ja lopputulos on oikeestaan tosi hyvä.

Mulle oli aluksi suunniteltu 390cc ja olin siitä tosi peloissani. Onneksi kirurgi halusi laittaa vähän pienemmät. Mulla rintojen leveys 13,5cm, niin tisseistä ei voinut tehdä kovin pieniä. Tuntui, että menin pelko perseessä hakemaan sikaa säkissä. Vaikka kaikki sanoi aluksi, että mä kyllä totun niihin rintoihin niin en millään uskonut :)

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #44374 : Mko
Mulla on nyt viisipäivää leikkauksesta ja rinnat pienenee todella paljon, etten sanoisi kiihtyvästi. Mulla lähtökohtana c tai d ja ei paljon roikkuvat, mutta rinnan muoto painottunut alas. Nyt valitettavasti alkaa tuntua siltä, että pelkoni koon suhteen on osoittautumassa todelliseksi. Implantti on hukkumassa vanhoihin nahkoihin. Nyt klinikalta mukaan saamissani liiveissä ei ole kiristysvaraa enää yhtään. C38. Rinnat näyttää toki kiinteämmiltä kuin aikaisemmin, mutta koko ei taida valitettavasti paljoa kasvaa. Vaatteet tai liivit päällä eroa ei huomaa yhtään. Miten kauan tämä kutistuminen voi jatkua?
Onneksi pidin pääni, että sain edes 390, koska kirurgi oli halunnut laittaa vielä pienemmät.
Harmittaa.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #44410 : Mko
Mulla taitaa mennä tunteet aika vuoristorataa tässä ekan viikon aikana. Onko muilla ollut samoja tuntemuksia?
Turvotukset laskee ja rinnat tuntuvat muuttuvan pienessä ajassa paljonkin. Toki lopputulosta tässä vaiheessa voi varmaan vaan arvailla.
Luulen että meillä joilla on rintakudosta jonkin verran (c/d) ennen leikkausta on hieman vaikeampi hahmottaa lopullista kokoa.
Sovitusimplanti ovat minusta vain suuntaa antavia ja niiden muoto vähän kyseenalainen, tai no irrallinen.
Omalla kohdalla tuntuu, että saatan jäädä koossa vähän tavoitteesta. Ei voi varmaan vielä tietää, kun eivät ole kunnolla asettuneetkaan. Mutta tuntuu että kirurgi on tehnyt erittäin hyvää jälkeä, joka sitten ehkä on kuitenkin kokoa tärkeämpi asia.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #44425 : monsterosa
Moi! Liityn keskusteluun.
Mulla lähtötilanne että omaa tissiä kyllä on, aikaisemmin ollut ehkä D kupin verran, sitten lihosin ja tissit kasvoi, ja laihtumisen myötä sitten sekin mitä oli niin on huomattavasti tyhjentynyt.. Tällä hetkellä tilanne ehkä noin C kuppi.

Suunnitelmana olisi kohotus, sekä pyöreä implantti lihaksen päälle (urheilen paljon). Toiveena olisi omaan kroppaan sopusuhtaiset, pyöreät ja kiinteät rinnat. Olin itse ajatellut jotain 300-350cc kokoista, ja ekassa konsultaatiossa mietittiinkin Nagorin pyöreää moderate 330cc.

Tuolla Santiagon linkkaamalla tytöllä upea lopputulos!

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #44427 : Mko
Olen sinua vähän lyhyempi 165 ja painavampi 68 kg. Minun rinnanympärys on rinnan alta mitattuna 84 cm ja ennen leikkausta rintojen päältä 100 ja nyt leikkauksen jälkeen 104. Laitettiin motivan 380 demi.
Minun tilanne oli aikalailla samanlainen kun sinulla. Tosin minulle on tehty kohotus jo kauan sitten ja nyt riitti pelkkä implantti.
Mutta toivoin kyllä hivenen suurempaa eroa aiempaan kun nyt sain. Joten huomaan että on todella vaikeaa arvioida implantin kokoa.
Täällä varmaan on henkilöitä jotka ymmärtävät enemmän näistä asioista, mutta ehkä kannustan omalla kokemuksella ottamaan vähän ennemmin yläkanttiin. Aika harvassa täällä on kommentit siitä että lopputulos on liian suuri. Enemmänkin niitä jotka menevät parin vuoden sisään hankkimaan suuremmat.

28.5.2017

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #44428 : monsterosa
Joo musta tuntuu että en oo jotenkin vielä yhtään varma tosta koosta, välillä mietin onko se liian iso ja välillä onko se liian pieni :blush:
Pitää varmaan käydä useemmassa konsultaatiossa kysymässä mielipiteitä.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

• dalie
  • dalie hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ensimmäinen rintojen suurennus 22.02.2018 FIN-EST
Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #46681 : dalie
Minä täällä ensikertalaisena mietin samaa, koska on c-kupin lähtötilanne / kiinteä rinta. Fin-estille aika ensi kuussa ja ollaan suuniteltu lihaksen alle koko 330, toivoin isompaakin jopa mutta se päätetään paikan päällä. Mietin myös, että treenaan paljon ja tarkoitus olisi laittaa rintalihaksen alle, vaikuttaako miten tulevaisuudessa voimantuottoon esim.penkkaamisessa ? Osaako kukaan sanoa. Toki treenit jää pitkäksi aikaa parantumisen osalta pois. Monella on 330-koollakin tullut ison näköiset, joten samaa pohdin ja joillakin lähtötilanne ollut a-kuppikin + imetetty. Kuitenkin tavoitteena olisi noin pari kuppikokoa suurempi varustus saada :D

Ensimmäinen rintojen suurennus tulossa 22.02.2018 / FIN-EST/ Kullamaa
Suuniteltu Nagor 330, rintalihaksen alle.
167cm / 57kg/ urheilullinen vartalon malli.
Lähtökohta 75c - tavoitteena pari kokoa suurempi..ei lapsia.
Muita menossa helmikuussa leikkaukseen?

Sivu luotiin ajassa: 0.637 sekuntia