× Yleinen keskustelu

Lokakuu 2016

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42050 : giksuli
Mä sain Fin-Estiltä nyt ohjeeks vaihtaa parin päivän välein. Täältä taas lukenu muita ohjeita. Taidan nyt aluksi ainaki kun on viel tuore haava niin vaihtaa useemmin ja sit harventaa...?

176/68 65B
12.10 2016 Fin-Est Simmo
Suunnitteilla Nagor 300cc tai 330cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42052 : sagabel
giksuli, itse sanoisin melkeinpä että tee toiste päin. Näin alussa kun on tuore haava niin ei kannata liian usein vaihtaa teippiä, voi ärsyttää havaa. Itselleni sopi parhaiten noin viikon-10 päivän vaihtoväli.

19.2.2016 Plastic Surgery Center/ Jyri Hukki
380cc Motiva matrix demi, lihaksen päälle
Lähtötilanne 70A ---> Nyt 65F, näyttää C kupeilta
165cm/53 kg

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42058 : Liina
Joo ei usein, se kuitenkin aina sit stressaa sitä haavaa, kun siitä repii teippiä irti. Mullekin annettiin ohjeeksi kerran viikossa vaihtaa teipit.
Haavoja ei myöskään pidä pestä liikaa.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten - 1 vuosi 1 kuukausi sitten #42075 : elma12
Onkohan muita, ketkä leikataan vielä huomenna eli lokakuun 31.? Mä matkustan Tallinnaan tänään eli lähtö Vikingillä klo 20, ja aamulla laivasta ulos 07 ja siitä sairaalaan. Onko muita, jotka ns. samassa veneessä, kirjaimellisesti :) Matkustan yksin eli mielellään otan juttuseuraa, jos joku sattuu samaan aikatauluun.

Mietin tässä, että kauankohan siellä sairaalassa pitää sitten vielä odotella, kun noin aikaisin jo oon perillä.

170/65 75C/80A, 3x imetetty
31.10 2016 Fin-Est Kullamaa
Suunniteltiin Nagor 330cc, osittain lihaksen tai lihaskalvon alle.
Laitettiin 31.10. Nagor Impleo moderate range 330cc lihaskalvon alle.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 1 kuukausi sitten : elma12.

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42085 : Judith
Moi elma12! Minullakin ollut tänään 31.10. leikkaus, mutta tulin Tallinkilla aamulla. Miltä tuntuu nyt leikkauksen jälkeen?

Mulla on ollu melko kivulias alku. Itseasiassa tuli vähän puskista kun niin monella täällä lukenut että on ollut melko helppoa kun on tullut lihaksen päälle.

Kokoa tuli 360 ja kohta kurkataan liivien alle miltä siellä näyttää.

31.10.2016
Jyri Kullamaa, Fin-Est
Nagor Impleo HR 360cc,
lihaskalvon alla
75A --> 75E

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42098 : Nthing
Mites väki jaksaa nyt? Kertokaa kuulumisia. :3

Itselläni vasta vajaat 2 viikkoa leikkauksesta ja edelleen turvotusta ja jonkinmoista särkyä. Etenkin toinen nänni on todella, TODELLA kosketusarka. Se kuulunee kuitenkin asiaan.

Haavat ovat parantuneet tosi nätisti, rinnanaluspoimujen arvet etenkin. Nännipihan arpi on vielä vähän aukinaisen oloinen, siitä saan ottaakin tikkien päät pois vasta ensi perjantaina. On kyllä kiva huomata, että nyt oon jo todella tyytyväinen rintojen ulkonäköön, vaikka vielähän ne tuosta muuttuvat. :)

Töihin menen huomenna, vähän jänskättää, miten pärjäilen.. :) Onneksi kevyt startti, kun viikonloppu on sitten jo taas vapaa.

* 10/16 Helsinki Clinic, Janne Jyränki
* Motiva Ergonomix Demi: vasen rinta 265cc, oikea 205cc
* Korjattu eripariset, tubulaariset rinnat.
* 165cm/64kg
* Lähtötilanne 80C isomman rinnan mukaan

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42099 : landy

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

10/16, KP, Simmo
Motivan matrix 425cc, full profiililla, lihaskalvon alle
60kg/168cm

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42102 : Henskuli
Täälläkin on mennyt tosi hyvin! Leikkauksesta on nyt päivälleen kolme viikkoa ja kipuja ei ole käytännössä ollenkaan, en oo särkylääkkeitäkään syönyt ehkä viikkoon. Nännit, varsinkin vasen, on välillä tosi herkät ja tuntuu että hankaa inhottavasti tukiliiveihin. Toivottavasti menis kohta ohi. Haavat on aika siistit ja niistä on rupi lähteny melkein kokonaan jo pois, toisessa on vähän vielä jäljellä.

Arki on jo lähes normaalia siinä mielessä että kädet liikkuu jo tosi hyvin ja ei tarvi pyytää apua enää oikeastaan missään. Ainut asia mitä en tee on se raskas nosteleminen, mutta muuten elän jo täysin normaalielämää. Meinaa vaan tulla vähän kärsimätön olo, kun pitää vielä pari viikkoa odottaa että voi harrastaa liikuntaa :silly:

Leikattu 12.10.2016 Fin-Est / Jyri Kullamaa
24v, 160/52
Lähtötilanne 75AA, laitettiin Nagor 270cc

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42105 : Maiju
Nthing, sulla oli leikattu vain toista nänniä? Olisitko halunnut laittaa kuvia?
Minullakin toiseen tissiin tehtiin benellikohotus ja nyt reilun puolen vuoden päästä nännit on kyllä erikokoiset.
Se ei edes vähään aikaan häirinnyt mutta tänä aamuna otin jotain kuvia kun muistelin että joku oli kysellyt kuvia kädet takana/ylhäällä ja niissä näkyi kokoero jotenkin hirveän paljon pahemmin kuin peilistä.. :/
Jos jossain vaiheessa hakeutuisi korjauttamaan toisenkin nännin. Tai sitten tyytyisi tähän, eipä nämä mitkään esittelykappaleet ole muutenkaan.
Jyränki taitaa tehdä pelkkiä nännipihan korjauksiakin?

21.4 Siim Simmo Nagor impleo hr 390/420
Lähtökohta 2Ximetetty 75c/b?
161/65

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42109 : Halinalle83
Kuka ihme tekee tämmöstä!! Kuka tää on?? ja Mikä paikka??

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42111 : giksuli
Täällä kans kolme viikkoa täys ja hyvin menny. Aika lailla arki kulkee ihan normaalisti. Liikuntaa lukuunottamatta. Oliko tuossa painavien juttujen nostelussa joku aika raja? Ite oon jo kyll kauppakasseja kantanu :silly: Ja entäs selällää nukkuminen? Vai meettekö omilla fiiliksillä?
Tonnista. Joko teillä alkaa tunto palailla? Itellä alaosat viel tunnottomia mut ihon pintaa nipistelee jos sitä sivelee. Oikeassa rinnassa mull on välillä sellanen ihme tunne. Se ei oo kipua tai mitään sihen viittaavaa. En tiiä osaanko sitä miten kuvailla.. niinku joku pitäis kämmentä rinnan sivissa. Taitaa olla sitä tunnotonta aluetta. Mistähän vois tulla?
Rinnat on muuten jo alkanu kivasti pehmenemään ja laskeutumaan jopa pientä poimua jo löytyy :kiss: oon kyllä tosi tyytyväinen, kauniit on jo nyt.

176/68 65B
12.10 2016 Fin-Est Simmo
Suunnitteilla Nagor 300cc tai 330cc

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42119 : Jaduska
3 viikkoa täälläkin täysi, töihin palasin 2viikon kohdalla, raskaita nostoja ei tehdä mutta kyllä rinnat ottaa helposti tuntuman ja varsinkin oikea jolla enemmän teen (ammatti maalari) paraneminen mennyt muuten hienosti tikkien solmut vielä paikallaan ja jos ei ensiviikonloppuna mennessä tipahda käydä poistattaa nekin, oikea rinta alaosa ja nänni tunnoton vasemmassa hieman tuntoa, palailee varmasti ajastaan.
Nukun vieläkin selällään se on oikeastaan ainut hyvä asento missä olen aina nukkunut huomaan yöllä usein herääväni venyttelyyn omituista mutta kai keho jotenkin viestii jotain..... kaikin puolin tosi tyytyväinen uuteen olemukseen.

13.10.2016 fin est/siim simmo
160/57 34v.
Lähtö 75a
Laitettiin nagor impleo hr 420cc
Lihaksen päälle

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42166 : Mariaj82
Tänään kolme viikkoa leikkauksesta
Hyvin on parantunut täälläkin,arvet tosi siistit. Alkaa vissiin tunto palaileen kun on välillä sellainen
epämiellyttävä olo. Oikean rinnan nänniin onkin melkein jo tunto palannut. Tuntee kun koskee mutta ei
vielä täysin. Olen kyllä niin tyytyväinen näihin. Tänään menen ostaan uudet liivit kun viikon päästä sais vissiin jättää nää tukiliivit pois. Eikös se ollu 1kk kun piti pitää yötäpäivää? Mulla ei mitään hajua mitä kokoa pitäs edes aatella sovittavansa... ehkä c kupista alotan ja pitää kokeilla montaa eri kokoa 75-85 välillä. Toivon tietysti sitä D-kuppia. Omaan silmään näyttäis paljaana siltä.
Nukun edelleen selälläni, eikä mulla ole sellaista tarvetta nukkua kyljellään, en kyllä usko että vielä kannattais nukkua kyljellään. Ainakaan siis mun kohdalla.
Ens viikolla saa myöskin alkaa jo liikkumaan, onneksi. Turvotus on vatsasta vähentynyt mutta jos satun syömään jotain sopimatonta niin heti näyttää siltä että ois puolessa välissä raskautta. Toivottavasti poistuu pian kokonaan kun pari viikon päästä ois pikkujoulut ja pitäs olla edustus kunnossa ;)

Suunniteltu Nagorin pyöreät 330cc rintalihaksen alle.
Laitettiin 360cc kokonaan lihaksen alle
Kullamaa/Fin-Est 18.10.16

oma koko 75aa
Kaks kertaa tyhjiin imetetyt.
160/55

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42167 : Linneaa

Mariaj82 kirjoitti: Tänään kolme viikkoa leikkauksesta
Hyvin on parantunut täälläkin,arvet tosi siistit. Alkaa vissiin tunto palaileen kun on välillä sellainen
epämiellyttävä olo. Oikean rinnan nänniin onkin melkein jo tunto palannut. Tuntee kun koskee mutta ei
vielä täysin. Olen kyllä niin tyytyväinen näihin. Tänään menen ostaan uudet liivit kun viikon päästä sais vissiin jättää nää tukiliivit pois. Eikös se ollu 1kk kun piti pitää yötäpäivää? Mulla ei mitään hajua mitä kokoa pitäs edes aatella sovittavansa... ehkä c kupista alotan ja pitää kokeilla montaa eri kokoa 75-85 välillä. Toivon tietysti sitä D-kuppia. Omaan silmään näyttäis paljaana siltä.
Nukun edelleen selälläni, eikä mulla ole sellaista tarvetta nukkua kyljellään, en kyllä usko että vielä kannattais nukkua kyljellään. Ainakaan siis mun kohdalla.
Ens viikolla saa myöskin alkaa jo liikkumaan, onneksi. Turvotus on vatsasta vähentynyt mutta jos satun syömään jotain sopimatonta niin heti näyttää siltä että ois puolessa välissä raskautta. Toivottavasti poistuu pian kokonaan kun pari viikon päästä ois pikkujoulut ja pitäs olla edustus kunnossa ;)

Jos oot aikasemmin käyttäny koon 75 rintsikoita, ja ne on ollu sopivat niin ihan turhaan lähet sovittamaan liivejä 85 ympärysmitoilla, luultavimmin vaan hukut niihin. :D

08/2016 Nagor Impleo 460cc HR / Jyri Kullamaa

Lähtökohta lievästi tubulaariset rinnat.

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42169 : Mariaj82
On vaan niin turvonnut olo etten jaksa uskoa että 75 menis päälle... :woohoo:

Suunniteltu Nagorin pyöreät 330cc rintalihaksen alle.
Laitettiin 360cc kokonaan lihaksen alle
Kullamaa/Fin-Est 18.10.16

oma koko 75aa
Kaks kertaa tyhjiin imetetyt.
160/55

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten - 1 vuosi 1 kuukausi sitten #42201 : Nthing

Maiju kirjoitti: Nthing, sulla oli leikattu vain toista nänniä? Olisitko halunnut laittaa kuvia?
Minullakin toiseen tissiin tehtiin benellikohotus ja nyt reilun puolen vuoden päästä nännit on kyllä erikokoiset.
Se ei edes vähään aikaan häirinnyt mutta tänä aamuna otin jotain kuvia kun muistelin että joku oli kysellyt kuvia kädet takana/ylhäällä ja niissä näkyi kokoero jotenkin hirveän paljon pahemmin kuin peilistä.. :/
Jos jossain vaiheessa hakeutuisi korjauttamaan toisenkin nännin. Tai sitten tyytyisi tähän, eipä nämä mitkään esittelykappaleet ole muutenkaan.
Jyränki taitaa tehdä pelkkiä nännipihan korjauksiakin?

Juu toista nänniä vaan leikattiin, tai siis tehtiin tuo benellikohotus. Toistaiseksi näyttää olevan suunnilleen samankokoiset nännit, vaikkakin toki toinen korostuu erilailla, kun on vielä niin selkeät leikkuujäljet ja -arvet. Voin jossain kohtaa ottaa kuvaa, kunhan vaan muistan teippejä vaihdellessa tehdä sen :D Jännittää kyllä, millainen ero on paranemisen jälkeen..

Niin ja kyllä Jyränki tekee pelkkiä nännipihan korjauksiakin mun ymmärtääkseni. :) Kannattaa ainakin kysellä lisätietoja, jos kovasti häiritsee.

* 10/16 Helsinki Clinic, Janne Jyränki
* Motiva Ergonomix Demi: vasen rinta 265cc, oikea 205cc
* Korjattu eripariset, tubulaariset rinnat.
* 165cm/64kg
* Lähtötilanne 80C isomman rinnan mukaan
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 1 kuukausi sitten : Nthing.

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #42207 : Maiju
Nthing, Hyvät niistä varmasti tulee:)
Mutta jos muistat niin laita kuvia, en ole muiden kuvia nähnyt kellä olisi vain toista kohotettu.
Ehkä mä mainitsen jälkitarkastuksen yhteydessä asiasta, mutta melkein heti kun olin "ongelmastani" taas valittanut tajusin miten pienestä jutusta on kyse.
Tämä uudistettu palstaon kyllä mitätön puhelimella käyttää..

21.4 Siim Simmo Nagor impleo hr 390/420
Lähtökohta 2Ximetetty 75c/b?
161/65

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #42388 : Brandi
Judith! Kullanmaa on laittanut sulle samaa kuin on mulle suunnitellut. Millaiset sun mitat ovat? Mietin vain, että ovatko vertailukelpoiset mun kanssani kun olen 173 cm/65 kg. Oletko jakanut täällä kuvia? Kiinnostaisi todella paljon nähdä :)

Leikkaus 6.12.2016 Fin-Est / Kullamaa
Implantti Nagor MP pyöreä 360 cc lihaskalvon alla
173 cm / 65 kg, sporttinen kroppa

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten #42395 : Judith

Brandi kirjoitti: Judith! Kullanmaa on laittanut sulle samaa kuin on mulle suunnitellut. Millaiset sun mitat ovat? Mietin vain, että ovatko vertailukelpoiset mun kanssani kun olen 173 cm/65 kg. Oletko jakanut täällä kuvia? Kiinnostaisi todella paljon nähdä :)

Heh, minä oon tämmönen 157cm pätkä, mut voin mä tänne jonkun kuvan laittaa jos on apua. En oo jakanut vielä kuvia aikasemmin täällä. Laittelen kun saan otettua! :)

31.10.2016
Jyri Kullamaa, Fin-Est
Nagor Impleo HR 360cc,
lihaskalvon alla
75A --> 75E

Lisää
1 vuosi 2 viikkoa sitten - 11 kuukautta 6 päivää sitten #42432 : Judith
Noniin katsotaan osaanko tänne lisätä niitä kuvia. Elikkäs tänään otettu kuvat t-paita liivien kaa ja ilman. Eli ikää näillä se kuukausi.

31.10.2016
Jyri Kullamaa, Fin-Est
Nagor Impleo HR 360cc,
lihaskalvon alla
75A --> 75E
Viimeksi muokattu: 11 kuukautta 6 päivää sitten : Judith.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina, pulla, kukla, Sarast, maicici

Sivu luotiin ajassa: 1.067 sekuntia