× Yleinen keskustelu

Janne Jyränki, konsultaatio?

Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40160 : Enigma
Janne Jyrängillä käyneet, millainen on hänen konsultaationsa? Ilmeisesti 30 min. Ilmainen ja itse ottaa vastaan?
Pääseekö siellä näkemään ja hypistelemään eri kokoisia implantteja?

Kiitos jo etukäteen :)

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40161 : Mompatti
Minä kävin Jyrängillä n. vuosi sitten konsultaatiossa. Kesti n. 40 min ja oli ilmainen. Todella hyvä konsultaatio ja sai kokeilla kaikenlaisia implantteja. Jyränki myös perehtyi hyvin ja otti minun toiveet huomioon sekä kertoi kattavasti pyöreän ja anatomisen implantin eroista kun itse niitä mietin. Kertoi myös riskeistä ja näytti kuvia erilaisista lopputuloksista. Eikä tuntunut olevan mitään kiirettä. Voin kyllä suositella.

16.11.2015 Nagor anatominen 290cc/320cc lihaksen päälle, PSC/Hukki
165cm/55kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma

Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten - 1 vuosi 11 kuukautta sitten #40162 : Irene
Mompatti, suosittelisko sulle jotain muuta kuin mitä sulla nyt? Aiotko mennä vaihtoon?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 11 kuukautta sitten : Irene.

Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40165 : serica
Mulla kans hyvä kokemus Jyrängistä ja sain hypistellä eri impaltteja ja konsu kesti melkein tunnin.Otti huomioon kyllä toiveeni ja perusteli sijoitus tavan yms :) Ja muutenkin asiallinen kohtelu .

168/68
75/A (3x imetetty )
5.5.2016 Helsinki clinic, Janne Jyränki
Nagor Impleo hr pyöreä 460cc osittain lihaksen alle;Benelli kohotus

• mamamur
  • mamamur hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 2011, Nagor GFX High Profile 370cc, 65G/70F
Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40167 : mamamur

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

2011: Nagor GFX High Profile 370cc, 65G/70F

5.8.2016: Nagor Impleo 560cc high profile ja benelli-kohotus. Siim Simmo/ Fin-Est
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Haaveenahyväolo

Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40183 : Mompatti

Irene kirjoitti: Mompatti, suosittelisko sulle jotain muuta kuin mitä sulla nyt? Aiotko mennä vaihtoon?

Suositteli mulle Nagorin anatomisia 290cc ja 250cc osittain lihaksen alle, mutta kirurgi kuitenkin empi tuota erikokoisten implanttien laittoa, eikä osannut oikein tuohon kokoeroon kunnolla sanoa juuta eikä jaata. Sanoi kyllä että voi laittaa myös pyöreät implantit. Silloin en ollut varma haluanko pyöreät vai anatomiset, eikä Jyränki halunnut/ehtinyt sitä mun kans sähköpostilla pähkäilemää, mikä on toisaalta ihan ymmärrettävää.

Kyllä aion edelleen mennä vaihtoon, ja ensi kuussa käyn taas Hukilla porisemassa pienemmintä implanteista ja kokoeroakin vielä on jota toivoisin korjattavan.. Tällä hetkellä mielessä pyörii kyllä myös implanttien poisto kun tuo vasen rinta/nänni ei oikein ole parantunut. Vähä OT.

16.11.2015 Nagor anatominen 290cc/320cc lihaksen päälle, PSC/Hukki
165cm/55kg

Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40190 : WTB
Jostain syystä en onnistu nyt onnistu mamamurin kirjoitusta lainaamaan, mutta viitaten hänen tatuointikommenttiaan:

Mulla on koko selkä ja käsi tatuoitu, enkä kokenut, että olisin sen takia saanut nuisevaa kohtelua Jyrängin puolelta.

Konsultaatio oli niin hyvä, että tiesin heti sen käytyäni, että hän on se, joka leikkaa minut. Aikaa taisi mennä tosiaan se puoli tuntia, ilmainen oli ja eri kokoisia implantteja hypistelin ja sovittelin.

En silloin konsultaatiossa osannut päättää haluamani kokoa ja sitä mietittiin Jyrängin kanssa ihan viime hetkillä ennen leikkaustakin. Eikä hän missään vaiheessa vaikuttanut siltä, että epäröintini olisi häntä ärsyttänyt.

Mitat: 160cm, 57kg, 80B.
1.7.2016 Helsinki Clinic, Nagor Impleo hp 420.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma, jemppa

• mamamur
  • mamamur hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 2011, Nagor GFX High Profile 370cc, 65G/70F
Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40192 : mamamur

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

2011: Nagor GFX High Profile 370cc, 65G/70F

5.8.2016: Nagor Impleo 560cc high profile ja benelli-kohotus. Siim Simmo/ Fin-Est

Lisää
1 vuosi 11 kuukautta sitten #40239 : aexa
Kävin vastikään Jyrängin konsultaatiossa, ja en voi muuta kuin suositella! Koska olin tehnyt entuudestaan paljon taustatutkimusta/käynyt eri firman konsultaatiossa, siirryimme heti keskustelemaan mun toiveista lopputuloksen suhteen, ottamaan mittoja ja hypistelemään eri implantteja. Sovitusta en kaivannut, koska tiesin jo haluavani maksimikoon. Konsultaatio kesti noin tunnin, eikä missään vaiheessa ollut kiireen tuntua vaan sain rauhassa pohtia ja kysellä.

Kaiken kaikkiaan siis todella positiivinen kokemus; pisteet myös siitä, että heti konsultaatiosta kotiin päästyäni lähetin hänelle sähköpostia ja sain vastauksen kysymykseeni 15 minuutin sisällä.

163/63, lähtötilanne 80b
Motiva Ergonomix Full 450cc - osittain lihaksen alla
Helsinki Clinic 2.9.2016

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43784 : Tuide
Onko kukaan käynyt viime aikoina Jyrängillä? Onko ihan ok, vai hieman erikoinen tyyppi?
Ihmettelen vaan kovasti kun vastaa sähköpostiin melkoisella tankerosuomella, tai ehkä kirurgit ei hallitse tekstinkäsittelyä?! Jotenkin tuli vain tunne, että jos lauseissa on lähes joka sanassa kirjoitusvirhe, niin uskaltaako leikkuujälkeen luottaa?
Kellään viime aikojen kokemuksia? :)

170cm/63kg, oli 2ximetetty pieni A-kuppi
Helsinki Clinic, Jyränki 06/17,
Motiva Ergonomix Demi 340cc

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43788 : Adrian
Kävin viikko sitten jälkitarkastuksessa, ja vuosi sitten siis leikkauksessa. Oon myös huomannut kirjoitusvirheet, mutta eikähän se johdu ihan kiireestä, kun mulle ainakin vastaili viesteihin tosi myöhään illalla :) Voin suositella!

Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle
3/2016 Janne Jyränki / Helsinki Clinic
Lähtötilanne 37v / 170cm / 67kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43892 : lehtosa
Mä oon käyny jannella konsussa ja oli kyllä tosi mukavan oloinen, humoristinen sopivalla tavalla :) tehnyt myös tosi hyvää leikkaus jälkeä ja ajattelinkin syksyllä mennä jannelle uusinta leikkaukseen (viimeks kävin siis plastic surgery centerillä).

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43905 : Elmeri
Itse kävin hänellä konsultaatiossa ja hyvä maku jäi. Menen hänelle leikkaukseen 19.5.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44071 : Bonxit68
Kävin muistaakseni Maaliskuussa konsussa Jyrängillä. Meni melkein tunti, mutta aika selkeästi löytyi yhteinen sävel ja sopiva implantti koko/muoto/asennus ehdotus. Jäi luotettava olo ja yhteydenpito on ollut kiitettävää. Leikkaukseen tullessa 11.5 ei ollut mitään epäselvää vaan turvallinen olo.
Suosittelen klinikkaa ja kirurgia mielelläni.

Lisää
11 kuukautta 6 päivää sitten - 11 kuukautta 6 päivää sitten #45094 : liisi
Minä päivinä Jyränki ottaa konsuun? Jostain luin, että vain to ja pe olisi konsuaikoja?

Tulossa: 22.3.18 Finest / Kullamaa
460-520cc Nagor Impleo
Viimeksi muokattu: 11 kuukautta 6 päivää sitten : liisi.

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #45674 : Kristiina97
Kävin itse eilen konsussa ja samanlainen se vieläkin on. Itse en edes tiennyt tuosta 30minuutin aikarajasta, eikä hänkään sitä maininnut. Meillä meni ainakin 45 minuuttia. Minulle sanottiin, että konsultaatiot pidetään aina torstaisin 18-> ja perjantaisin on leikkauspäivä. Toisaalta nettivisuilla lukee: "Konsultaatio on ilmainen jos se johtaa 2 kk sisällä leikkausajan varaamiseen" tai jotain siihen malliin.

Lääkäri oli todella mukava ja tilanne ei tuntunut kiusalliselta sekä jännitys katosi yllättävän nopeasti. Jyränki vastasi kaikkiin kysymyksiin ja vaikutti erittäin pätevältä. Itseltäni jäi kyllä todella varma olo lääkäristä ja leikkauskaan ei pelota enää läheskään yhtä paljon :)

170cm/65kg
Lähtökohta: A- kuppi.
Suunnitelmissa: pyöreä 320cc, lihaskalvon alle
17.11.2017 Janne Jyränki

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten - 8 kuukautta 2 viikkoa sitten #45685 : Irene
Siirto toiseen ketjuun

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 2 viikkoa sitten : Irene.

Sivu luotiin ajassa: 0.682 sekuntia