× Yleinen keskustelu

460 cc näyttää pieneltä

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31609 : bodyperfection
Otin viimeviikolla uudet silikonit, aiemmin minulla oli 250 cc anatomiset, vaihdoin ne 460 cc:hen.
En tiedä onko implantit niin korkealla vielä vai miksi koko näyttää vain himpun suuremmalta? Pyysin niin suurta kokoa kuin minulle saa ja toivon todellakin että kun rinnat laskeutuvat ovat ne suuremman näköiset :/ onko teillä vastaavaa kokemusta?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten - 2 vuotta 9 kuukautta sitten #31614 : sinttii
Vaihdoitko anatomisiin vai pyöreisiin? Ehdottomasti odottele laskeutumista.. ei se 200cc ero suuri ole ainakaan anatomisissa. Kun noin vähän aikaa leikkaukdesta niin en panikoisi vielä. Itselle laitettiin lisää uudessa leikkauksessa +410cc per rinta ja onhan ero huomattava mutta en ole siltikään ihan tyytyväinen lopputulokseen.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 9 kuukautta sitten : sinttii.

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31619 : bodyperfection
Anatomiset vaihdettiin pyöreisiin, eikö pyöreät ole yleensä näyttävämmät? On se erikoista että yli 400 mielletään jo suuriksi :D

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31741 : bodyperfection
Ihmettelen, miten minulle ei saanut mahtumaan 520 cc rintoja. Voiko olla, että anatomiset seikat tulevat vastaan ja ettei minulle saa esim. 600-800 cc rintoja ikinä? Olen nyt ihan tyytyväinen, mutta en tiedä haluako myöhemmin vielä suuremmat.. :whistle:

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31749 : miikoo
Tota noin, ootko kattonu miten valtavia implantteja maailmalla laitetaan? Siinä tuskin on enää mitään tekemistä oman anatomian kanssa. Eli kyllä ne isotkin voi laittaa, mutta ei ehkä kertalaakista. Ja kirurgin pitää olla taitava ja kokenut suurista implanteista.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31753 : pulla
Mun ekassa leikkuussa vaihtoehdot oli 335 ja 375. Jäi mandariinit kainaloon. Tokassa leikkuussa sama kirurgi sanoi, ettei suostu laittamaan pienempiä kuin 475. Tuosta seuraava koko olisi ollut 530. Valitsin 475, koska pelkäsin tuleeko liian isot. Noh, ei nää kyllä isot oo vaan ihan sopivat. Paita päällä näyttää b-c-kupilta. Eikä kukaan oo huomannu mitään.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: bodyperfection

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #31757 : sinttii
Isojahan voidaan laittaa oli oma anatomia mikä vain. Toki riskit yksilölliset isoilla implanteilla. Kyselin 1200cc mittatilausimplanteista omalta kirurgiltani ja hän sanoi että voi tehdä operaation mutta symnastian riski on olemassa. Vielä mietiskelen että mitä teen asian suhteen.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: bodyperfection

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten - 2 vuotta 8 kuukautta sitten #31933 : katrigee
Joo todellakin voi laittaa isompia. Täällä on jo paljon puhuttu siitä kuinka konservatiivisia Suomessa ja yleensä Virossakin ollaan implanttien kokojen suhteen. Pitää löytää oikea kirurgi ja tehdä tavoite selväksi. Suurempien implanttien kohdalla vaaditaan erityisosaamista enkä itse menisi kenellekään koekaniiniksi laitattamaan isompia implantteja mistä kirurgilla ei ole aiempaa kokemusta. Esim juurikin sinttiin mainitsema symmastian riski on olemassa etenkin jos kirurgi ei hallitse kunnolla menetelmiä/tekniikoita joita vaaditaan isompien implanttien laittamisessa.

Ja tosiaan yhtenä tunnetuimmista guruista eli Revis, ja monet muutkin, laittavat jatkuvasti jopa reilusti yli 1000cc implantteja pienikokoisille naisille eikä symmastia tai muut komplikaatiot vaikuta olevan lainkaan ongelma. Päteva ja asiantunteva kirurgi laittaa tarvittavat sisäiset ompeleet, ja joissain tapauksissa Stratticet, ehkäisemään mm. symmastiaa ja/tai "riipahtamista". Tästä enemmän esim tässä: www.facenbody.com/images/strattice-uses.jpg
En tiedä lainkaan käyttääkö kukaan kirurgi Suomessa, Virossa tai Liettuassa tätä menetelmää.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 8 kuukautta sitten : katrigee.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31936 : sinttii
Symnastian riski on toki olemassa jokaisessa leikkauksessa. Vaikka saulius laittaakin isoja implantteja paljon liettuassa niin olen tosissaan miettinyt muitakin mahdollisuuksia. Harmi ettei suomessa varmaan laiteta tätä toivomaani 1200cc kokoa. Sisäisistä ompeleista en ole lukenut tämäkin oli uutta minulle.. voisin kysyä kyllä vielä kun paikan päälle menen että käyttävätkö tällaisia tekniikoita liettuassa. :) mulla on siis samalla siellä konsu jossa katsotaan tarkemmin miten noi 1200cc implantit istuisivat ja millä mitoilla tilattaisiin.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31942 : miikoo
Mä oon kans jo pitkään miettiny et käytetäänkö täällä (Suomessa/Virossa) ollenkaan mm. internal bra -tekniikkaa. Veikkaan että ei, kun ollaan niin takapajula näissä hommissa. Muu Eurooppa voikin sit olla asia erikseen, mutta mä en ole jaksanut googletella ja etsiä klinikoita. Ruotsia vois kyl vähän tutkailla, siellä kun kummiski ollaan meikäläisiä edellä.

Mä itse taistelen sen pulman kanssa jätänkö uudet implantit osittain alle vai otanko päälle. Alla on niin paljon plussia. Mutta se treenaaminen ja implantin liikkuminen lihaksen jännittyessä, yöks.. Päällä taas pelkään ettei mun kudokset jaksa kannatella. Kauheita ensimmäisen maailman ongelmia. Huoh...

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31969 : Pompula
Internal bra + Strattice-menetelmiä käyttää Ruotsissa esim. Patrik Höijer. Hän toimii Laser & Estetik klinikalla Tukholmassa. Laittaa myös isojakin implantteja. Ihan halvasta hommasta ei sitten ole kysymys koska tuo Strattice on tosi kallista, eli pelkästään siitä (2 palaa, molemmat tissit) saa pulittaa n. 5000€. (halvemmat vaihtoehdot ovat Biocell: 2500€ ja Tigr mesh: muistaakseni n. 1000€/keinotekoinen verkko).
Ja sitten itse leikkaukseen missä uudet implantit, menee myös n. 5000€. Tri. Revis Floridassa samalla hintapolitiikalla, mutta USA:an matkustus tietty sitten hiukka kalliimpaa kun tuonne naapuri-Ruotsiin.
Ja kyllä, molemmilta olen pyytänyt tarjoukset ;) Nuo hinnat siis ovat ajankohtaiset.

Itse siis noista vaihtoehdoista valkkaisin Patrikin (joka saanut ihan valtavan positiivisen palautteen Swedufoorumilla), joka myös on sen maineessa että mikäli hänen asiakkaakseen menet niin hoitaa mahdolliset tulevat korjaukset minimi-hinnalla tai jopa veloituksetta. On kuulemma asiantuntemuksensa lisäksi myös todella empaattinen.
Ja mikäli tuota swedu-kielitaitoa ei ole, mutta haluaisi lähteä vaikka pikku Ruotsinristeilylle ja konsuun niin olisikohan Sirppa tai Liina halukkaita tulemaan mukaan tulkiksi? :)
Patrik tekee myös tiettyyn pisteeseen asti veloituksetta säpo-konsuja (noita minä hänen kanssaan kävin).
Itse voin toki myös auttaa kääntämään meilejä jos joku haluaa/tarvitsee.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #31973 : sinttii
Kiitos kirjoituksestasi pompula! Olen ruotsia harkinnut myös ja tässähän on aikaa tutkia. Aika paljon lisähintaa kyllä noilla tulee mutta onhan se pieni hinta siitä jos ei tule symnastiaa tai muita epämieluisia juttuja. Mielenkiintoista on se että vaikka olen leveä rintakehästä ja muualtakin niin nännit ovat toisiaan todella lähellä olleet jo alunalkaen että implantitkin pitää olla lähempänä toisiaan kuin mitä tarvisi olla jos olisivat hippusen kauempana toisistaan.. tämä hankaloittaa sitä leveysasiaa implanteissa kun ei ole oikeen mihin leventää enää ja jos onkin niin komplikaatiiot mm tämä symnastia saattaa kolkuttaa ovella.. jo toisen leikkauksen jälkeen pelkäsin hulluna että nahka repeää tosta välistä. Kovilla se olikin ja koholla mutta pidin sideharsorullaa siinä painamassa 2kk.. rinnat olivat hieman erillään enemmän. Ja hyvät tuli :)

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lumina

• Lumina
  • Lumina hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • tulossa motiva full 450 160cm/64kg/a kuppi
Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38566 : Lumina

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38577 : anaconda-72
:( mulle on laitettu 6.6 -16 myös lihaksen päälle nagor 460cc. laskeutuukohan,tai pieneeköhän nää vielä paljon?onko sulla jo laskenu kokonaan turvotus ja onko vielä sinusta pienenoloiset? minua masentaa jos ei jää näin edes kun nyt ovat,aikaa kuitenkin vasta 3 viikkoa... auttakaa tapahtuuko vielä jotai muutoksia?

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38578 : serica
Anaconda :Oisko sulla kuvaa? Vähän hankala arvioida ilman sitä....

168/68
75/A (3x imetetty )
5.5.2016 Helsinki clinic, Janne Jyränki
Nagor Impleo hr pyöreä 460cc osittain lihaksen alle;Benelli kohotus

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38582 : Nana
Kolme viikkoa on tooodella lyhyt aika. Puolen vuoden paikkeilla rinnat alkaa olla lähempänä sitä millaisiksi ne jäävät :)

165cm/49kg 22v Nagor Impleo MR 330cc 65B>65E/F
Implantit poistettu

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38593 : Karkki-83
Riippuu varmasti paljon lähtökohdasta mutta mulla ainakin rinnat näyttävät nyt 2,5kk kohdalla isommilta kun tuoreeltaan. Omat rinnat oli todella pienet ja nämä oli monta viikkoa leikkauksen jälkeen sellaiset tiukat rintakehää vasten painautuneet tötteröt, nyt kun iho on antanut periksi niin tissitkin on pullahtaneet paremmin esille :cheer:

Huhtikuu-16, Finest/ Kullamaa. 390cc nagor impleo hr lihaskalvon alla. 169cm/65kg. Lähtökohta tyhjiin imetetty b-kuppi.

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38594 : Santiago
On kyllä ihme juttu että kenellä rinnat suurenevat ja kenellä pienenevät toipumisen edetessä. Voisin vaikka vannoa, että omat tissini vain suurenevat joka päivä. :unsure: Varmaankin menee juuri niin, että hyvin tiukka ja kireä lähtökohta antaa periksi ajan kanssa ja implantit pääsevät pullahtamaan kunnolla esiin vasta viikkojen kuluttua, kun taas löysemmästä lähtökohdasta lähinnä vain turvotus häviää.

33-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #38595 : Irene
Mä luulen että Santiago sä oot oikeassa. Miúllahan sitä nahkaa riitti, niin ei iho ollut kireä silloinkaan kun ne oli alkuun kuin potkupallot ;) Mulla ne tosiaan oli alkun _todella _ turvoksissa, koko noin puolittui alkuturvotuksita lopulliseen kokoonsa...

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
5 kuukautta 4 viikkoa sitten #47261 : MNS
Hei, missä sulla on implantit laitettu kun kiinnitin vain huomiota kokoeroihin? Ja onko laitettu tuo 1000cc?

Sivu luotiin ajassa: 0.933 sekuntia