× Yleinen keskustelu

Rintojen kohotus ja suurennus? Paljonko maksaa ?

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #23786 : jensquu
Moikka.

Teille joille on tehty rintojen kohotus implanteilla, niin mitä lysti maksoi ? Tarkennus vielä että kenelle on tehtynyt 2015 vuoden puolella. Itellä tieto että fin-estillä maksoi 4400e vielä elokuussa 2014.
Huonosti yritysten sivuilta saa tietoa paljonko maksaa. Löytyy hinnasto erikseen suurennoksille ja kohotuksille ilman implanttia mutta haluan tietää sen hinnan kohtuksen ja implantin kanssa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten - 3 vuotta 1 kuukausi sitten #23787 : vivit05
En oo käynyt, mutta musta tuolla aika selkee hinnasto on www.plastiikkakirurgiafinest.fi/fi/yrityksemme/hinnasto
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 1 kuukausi sitten : vivit05. Syy: virhe

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #23788 : jensquu
Joo mä bongasin sen nyt.... En meinannu puhelimella löytyy mut tabletilla kun meni tonne sivuille ni löyty heti toi kunnon hinnasto

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #23789 : Strawberry
Kaveri on harkinnut kohotus-suurennus operaatiota Diamond clinicillä, mutta vasta syksyllä. Siellä ko. toimenpide alk. 4400 ja nagorilla 4600€. Odottelen innolla hänen tulostaan nähtäväksi!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jensquu

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #23898 : henriikka2000
Hei, olen uusi käyttäjä tällä foorumilla ja eniten minua kiinnostaakin nämä hintavertailut. Onko kenelläkään esimerkiksi kokemusta Siluetin palveluista ja hinnoista? Kuulisin mielelläni kokemuksista :)

Sivu luotiin ajassa: 0.434 sekuntia