× Yleinen keskustelu

Kesäkuuss 2015 leikattavat

• peonie
  • peonie hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Nagor HP 330cc 12.6.2015, 158cm/52kg
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23662 : peonie
Jey syksyllä tuli liityttyä tälle sivustolle kun tutkailin ihmisten kokemuksia ja nyt voi iloksi ilmoittaa että leikkausta on alettu odottamaan :). On jo tovi sitten varattu kesäkuun alkuun leikkauspäivä monen vuoden pohdinnan jälkeen! Olisi kiva tietää, onko muita menossa kesäkuussa leikkaukseen ja jos on niin minne ja mihin olette päätyneet?

Olen käynyt vain kahdessa konsulaatiossa josta toinen on se mihin päädyin, eli Helsinki clinic. Itselle valikoitu Nagorin implantit, 300cc. Kirurgi sanoi tilaavansa moderaten ja high profilen ja kokeillaan kumpi on parempi. Tavoitteena itellä saada nää 70A tissit edes C:ksi. Ei mitään överiä vaan mahd. "luonnolliset". Alkuun tuntui shokeeravan suurelta nuo implantit kun olin itse ajatellut 250cc kokoisia, mutta kuulema oma rinta on leveydeltään sellainen, ettei sen kokoista voisi laittaa.

Olen 157cm / 50 kg.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: -SnA-

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23666 : Irene
Taas yksi.. Tämähän on ihan normaalia... Mullekin tuttua. Mennään kirurgin luo jonkun (usein liian pienen) cc-määrän kanssa, sitten kirurgi kertoo ettei sillä saa hyvää, ehdotetaan vähän isompaa ja se hirvittää. Mulla oli tosiaan sama juttu, mietin 200cc ja toiveena oli C-kuppi. Laitettiin 325cc ja tulikin B-kuppi :ohmy: Nyt harmittaa kun en ottanut sitä 375cc jolla olisin sen saanut (oon tosin sua isompi 170/60) . 300cc on tosi maltillinen.
Täällä on ollut ihan tuore tapaus tätä lajia, ~~ on käynyt vasta ton prosessin läpi ja on nyt 300cc onnelöline omistaja. Luepa ketju: "Apua, menin suihkuun ja ..." ja paras olisi varmaan jos ~~ itse kommentoisi tätä :)
Mutta lyhyesti, älä huoli, toi kuulostaa ihan hyvältä, saat maltilliset tisut mutta et välttämättä C-kupin vaikutelmaa (silkkareissa liivin koko on 1-2 kuppia isompi kuin vastaavankokoisen luomun eli ei kannata miettiä liivien lappua vaan minkäkokoiset ne oikeasti on, vaikutelmaa).

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23737 : vivit05
Vielä ei ole leikkauspäivää lyöty lukkoon mutta mietin et jos menis ekalla kesälomaviikolla kesäkuussa niin olisikohan seuraavalla viikolla jo lomailu kunnossa?

• JHE
  • JHE hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • Nagor impleo 330cc lihaskalvon alla 03/2015
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23738 : JHE
Ehkä olet, ehkä et.
Itse olin toisella viikolla (eli viikko leikkauksesta) edelleen vähintään puolitoipilas. Vasta kolmannella (eli 2vko leikkauksesta) viikolla alkoi pikkuhiljaa normaalisoitua. Neljäs (kolme viikkoa leikkauksesta) viikko kun alkoi niin olin täysissä voimissa :)
Nyt leikkauksesta 5,5 viikkoa ja olen jo ratsastanut sekä käynyt salilla kevyesti.

17.3.2015 Finn-est / Kullamaa
Implantti: Nagor impleo high profile 330cc lihaskalvon alla

Pituus 175cm, paino 64kg
Rintaliivien koon muutos 70 A/B -> 70D / 65E
Vaikutelman muutos pieni A -> pieni C

• peonie
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23768 : peonie
Mulla vasta syyskuussa kesälomat ja reissu tiedossa, joten siks ajotin kesäkuun alkupuolelle leikkauksen. Pidän pari päivää vapaata operaation jälkeen. Tänään just mietin kun tuli puhetta että oltasko menossa Ruisrockiin kesällä, että se on noin 3,5 viikkoa leikkauksen jälkeen että pystyykö hötkyilemään jo festarilla rauhallisesti.. :)

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23771 : vivit05
Mullakin olis kesällä paljon erilaisia häppeninkejä, joten alkukesästä olisi paras. Kunhan loma vain ensin varmistuu.. Eihän siihen olisi kuin 2kk ja mulla vois olla tissit :laugh:

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23774 : JAAV
Mä en olis pystynyt tai USKALTANUT mennä Ruisrockiin noin nopeasti leikkauksesta :D toki siis urheiluliivit päällähän sitä sinne kannattaa sitten mennä, jotka on varmasti mukavat jos sattuu olee hellettä.

Mutta itse olin ainakin niin jännittynyt ja varma tissien piloille menemisestä vielä tuossa vaiheessa, että en olisi uskaltanut, kun alkoholi ja hyvä musiikki yhtäkkiä villitsee uskomattomiin toimintoihin :D mulla tuossa vaiheessa oli vielä muljumisongelmaa ja mulla tais olla kävelylenkkikieltokin tuolloin vielä päällä.. Toki kuten voi kaikkialta lukea: Toipuminen on yksilöllistä, mutta vaikka toinen voi olla kahden viikon päästä tallilla, ei kannata luottaa, että itse voi olla :D

Ja implantin kiinnittyminenhän tapahtuu ensimmäisen kuukauden aikana jatkuen ihan siihen 2 kk asti. Mä nyt toki olin extravarovainen senkin takia, kun on anatominen, jonka olis tärkeetä kiinnittyä hyvin.

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23781 : Mandariini
Taidanpa säästää festarilippurahat :ohmy: Miten kauan muuten täytyy pidättäytyä alkoholista ja kalasta (tai omegakapseleista)? Molemmat ohentavat kivasti verta ja ihana mätäkuu on edessä kesätoipilaille..

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

• peonie
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23800 : peonie
Joo ihan hyvä huomio kyllä toi mätäkuu, en tullut sitä ajatelleeksi. Mutta saa tosiaan nähdä, itsellä yleensä taipumusta ylivarovaisuuteen just ettei tulis sit mitään komplikaatioita :)

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23802 : JAAV
Mulla oli omegat 2 viikkoa ennen ja jälkeen tauolla.

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mandariini

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23893 : vivit05
Hui, nyt olisi fin-estin konsu takana. Jyrin arvio saatu. Vähän mietin kokoa..
Leikkausaika olisi vaan sovittava. Haluamalleni päivälle ei saanut..

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23937 : Mandeu
Riippuu paljon siitä laitetaanko implantti lihksen alle vai päälle. Itellä nyt 10 pv leikkauksesta ja mä oon täysin pelikunnossa. Leikkauspäivänä ja seuraavana yönä otin särkylääkettä, sen jälkeen en ole niitä tarvinnut. Tähän asti oon voinu loistavasti. Leikkauspäivä oli perjantai - seuraavana tiistaina menin töihin täysin ongelmitta.

jos imlantti laitetaan lihaksen alle, toipuminen on kestoltaan pidempää ja kulultaan hitaampaa, mikä tietysti on luonnollista kun lihkset on silvottu!
Tsemppiä teille kaikille tuleviin leikkauksiin!! :)

vivit05 kirjoitti: Vielä ei ole leikkauspäivää lyöty lukkoon mutta mietin et jos menis ekalla kesälomaviikolla kesäkuussa niin olisikohan seuraavalla viikolla jo lomailu kunnossa?

Leikattu 24.4.2015 Fertilitaksessa.
Kirurgi Siim Simmo.
Lähtötilanne 75 B, 3 x imetetty. Rinnan leveys 12cm, rinnan alta 75cm.
Laitettu Nagor impl. 360 high profile lihaksen päälle.
Omat mitat 170/63 nykyiset liivit 75F

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23978 : äitee85
Hei vaan kaikille :) oon nyt tammikuulta asti tätä "palstaa" lueskellu ja ei voi muuta sanoa ku että mahtavaa että tällanen on olemassa! Paljon on saanut arvokasta tietoa muiden kokemusten kautta! Kyllä tässä jo todella kovasti odottaa omaa leikkausaikaa kun ihailee muiden loppu tuloksia :) vaivaiset 15v asiasta vasta oonki haaveillu ;) mutta onneksi tämä haave vihdoin on toteumassa!

Leikattu 29.6 :-) lähtötilanne 2 x imetetyt a-b kupit. Mentorin anatominen 370cc osittain lihaksen alle.

• peonie
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23979 : peonie
Kiva että löytyy muutama mun lisäks jotka on menossa kesällä leikattavaksi! :) Missä sut äitee leikataa?

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #23980 : äitee85
Kc-clinicillä Tampereella :-)

Leikattu 29.6 :-) lähtötilanne 2 x imetetyt a-b kupit. Mentorin anatominen 370cc osittain lihaksen alle.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten - 3 vuotta 5 kuukautta sitten #23982 : äitee85
Miten sulla Peonie on suunniteltu implantit sijoittaa eli tuleeko lihaksen alle vai päälle tai jotain siltä väliltä? Itellä myös tavoitteena mahdollisimman luonnollisen näköinen lopputulos. Täytettä vaan tarvitaan vähä reilummin kun toivoin että ei tarvittis rintojen kohotusta ja mulla on muutenkin leveä rintakehä vaikka en ole mitenkään urheilullinen. Raskaudet ja imetykset myös tehneet tehtävänsä ;)

Viimeksi muokattu: 3 vuotta 5 kuukautta sitten : äitee85.

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #24101 : dark_path
Täällä kans yksi kesäkuussa leikattava. Ainakin toivoin leikkauspäiväksi 4.6 kun koko kesäkuu on töistä kesälomaa ja tuossa ekat päivät kesäkuusta käväsen pikkureissun ensin kotopuolessa...

Olen aika pieni nainen, konsultaatiossa katsottiin, että maksimissaan 330cc, mutta jos kirurgi toteaa sen olevan liikaa niin tyydytään 300cc. Sanoin haluavani niin isot kuin pystyy näin alkuun laittamaan ja lopputuloksen ei ole pakko näyttää niin luonnolliselta.

Jänskättää. :D Lomaketta täyttäessäni en vielä laittanut merkkitoivetta implanteista, mutta näyttää siltä että alan kallistua Nagoreihin.

Nagor Impleo HR 330cc lihaskalvon alle
9.6.2015
Fin-Estin kautta, kirurgina Fertilitaksella toimi Jüri Kullamaa

148cm/52kg
Kuppikoko 65G (Changen liiveissä)

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #24102 : äitee85
Mihin olet menossa leikkaukseen? :-)

• peonie
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #24106 : peonie
Mulla tulee näillä näkymin osittain lihaksen alle, 300cc ja Nagorin :)

Kirurgi sanoi että tilaa sekä moderate mallin että high profilen siitä, kun en osannut päättää ,että kumpi. Kokeilee sitten kumpi on parempi leikkauksessa. Nagori tuntui käteen heti ekana sellasesta miellyttävältä.

Kuulema 330cc olis mennyt mulle hyvin myös, mut tulee tää klassinen pelko että "tuleeko liian isot"... Nyt tietty välil miettinyt et tuleeko liian pienet sillä 300cc, mut veikkaan et tulipa tonne alle mitä tahansa ni kaikki näyttää isommalta ja paremmalta kun tää lähtötilanne...

Lisää
3 vuotta 5 kuukautta sitten #24130 : dark_path
Fin-Estin kautta ja Fertilitaksen klinikalla operoidaan. Jüri Kullamaa oli ainaki mun kirurgitoive.

Nagor Impleo HR 330cc lihaskalvon alle
9.6.2015
Fin-Estin kautta, kirurgina Fertilitaksella toimi Jüri Kullamaa

148cm/52kg
Kuppikoko 65G (Changen liiveissä)

Sivu luotiin ajassa: 1.151 sekuntia