× Yleinen keskustelu

MAAILMAN SUURIN JÄRKYTYS! (Kuva)

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23177 : ~~
Eilen kaupassa en saanut 75D urheilurintsikoita kiinni venyttämälläkään ja oon ollut ihan kauhuissani näiden koosta. Tänään oli pakko saada sovitella jotain liivejä mutta kaupat oli tietenkin kiinni! Ei auttanut kun kaivaa omaa vaatekaappia ja huvikseni aloin testaamaan liivejä vaikka olin varma että mitkään ei sovi. Tungin päälleni 70c liivit (käytin näitä ennen silareita mutta oli vähän isot) ja ne ei edes näytä ihan hullun pieniltä! Vähän sivutissiä tursuaa kainalosta, mutta näiden malli on sellainen että liivien uloin kohta on yläosassa eli näköjään sopii silareille tämä malli. Muut rintsikat oli liian pieniä ja se malli oli jotenkin ihan väärä. Mistä ootte löytäneet liivejä silareille?

Livenä noi utareet näyttää miljoonasti isommilta, eli alasti näytän kyllä vähän siltä Pamelalta.. Toivotaan että turvotus laskee! Nyt seitsemäs päivä leikkauksesta ja osittain lihaksen alle laitettiin Nagorin pyöreä 300cc. Lähtökohta reilu a-kuppi.

Mutta oon niin onnellinen että ehkä tää turvotus laskee nää isoon C-kuppiin!!! :woohoo: :laugh: Toivoin isoa B:tä tai pientä C:tä ja eilen kaupassa olin ihan kauhuissani jos joudun käyttämään melkeen E-kupin liivejä vaikka todellinen koko olisikin sitten yhtä pienempi.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23178 : 120315
Tosi kauniit on, älä murehdi! Kuvassa ei edes mainitsemasi sivuturvoitus näy häiritsevästi. Jännä miten meille on saanu pienet koot tuntumaan jättimäisiltä. Mulle laitettiin 260 cc ja vaikuttaa hurjan isoilta :whistle:
Olet kyllä toipunut tosi nopeasti sittenkin. Itselle ei tulis mieleenkään sovitella liivejä tai vaatteita vieläkään...saati lähteä viihteelle niinkuin toisessa keskustelussa kerroit harkitsevasi. Hyvä juttu!

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23179 : Irene
a) sulla on leikkauksesta vasta pieni tovi, lopullisesta koosta ei ole vielä hajuakaan

b) tiesithän, että silarit vaatii isommat liivit kuin minkäkokoiset ne oikeasti on? 300cc antaa n kaksi kuppikokoa lisää eli vaikutelmaksi todennäköisesti tulee n. C, liivit voi oll ahyvinkin sitten D:t ( mulla on nytkin päällä 70D, oonko sun mielestä D-kuppilainen kuvat nähneenä?) Eli ihan hyvin nyt voi olla että vaatii ne E-liivit vielä turvotuksineen. Mullakin oli alkuun eE, sitten D, nyt menee 75C/70D..

ÄLÄ MUREHDI NIITÄ LIIVEJÄ, ei ne silareilla päde ja koko kokoasia on vielä ihan liian aikainen arvioida. kaikki liivimallit ei edes istu silareihin, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Ps. Kuvassa ainakin noi tissit näyttää jo nyt varsin maltillisilta, ketä Pamelaa mahdat tarkoittaa..?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23180 : Mctve
Aika erikoista että samat liivit mahtuu päälle ennen ja jälkeen :) Eli ei ne mitkään ihan järkyttävän kokoiset voi olla.
Kuvassa ei ainakaan näytä kovin suurilta, just hyviltä!

Ei kannata tuijotella niitä liivi kokoja! Mullakin on 70 E käytössä ja ehkä Dn vaikutelma.

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23181 : ~~
Ei hajua miten ne tossa kuvassa näyttää niin pieniltä, mutta alasti on ihan jäätävän kokoset pallot! Tai sitten se johtuu siitä että oon tottunu kattomaan rinnatonta mua :laugh: Olis se pienempi varmaan silti pitäny valita mutta parempi tämäkin on kun se ettei tissejä ollenkaan. Ja juu tiesin, mutta monet täällä sanoo että koko ei oo muuttunut yhtään alkuparanemisajoista, vaan sen että muoto on muuttunut. Nyt noi alasti vielä törröttää rumasti ja mietin että tuleeko noin iso implantti kaareutumaan nätisti alaspäin. Siksi mietin että ehkä pienempi olis ollut parempi jos sitä kyhmyä siinä yläosassa sivulta katsottuna alasti ei näkyisi niin selvästi.. Mutta odotellaan.

Ja tiesin tuon kokojutun mutta ihan ahdistaa mennä kauppaa ja katsella suurimpia liivikokoja mitä löytyy, näyttääkin niin jättimäisiltä :DD En oo vielä ihan sopeutunut siihen että etin itelleni muuta kun pienimmät liivit mitä h&m:stä suurinpiirtein löytyy..

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23184 : Mctve
300cc ei ole iso implantti :) Tottakai ne laskeutuu! Mulla on vielä 6kk jälkeenkin muotoutunut!

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23185 : Pimpim
Ja olis sulla sen pienemmänkin vaihtoehdon kanssa ne tissit ollu alkuun töröllään ja kummallisen näköset eli tuskin se siitä pienestä kokoerosta johtuu :) noi erot on oikeesti aika pieniä mitä oot miettinyt.. 30cc on niin vähän et se on ihan vaan hienosäätöä.

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23187 : JAAV
Kuvaa enemmän mua järkytti se, että sä oot noin pian leikkauksen jälkeen ollut sovittamassa rintsikoita tai lähtemässä bilettämään, vaikka sulla piti olla niin hirveet kivutkin ja kauheat tissit, joiden kanssa ei voi elää tai saatika ikinä enää näyttäytyä missään julkisesti ;) :silly:

Mutta joo, kai noin alkuvaiheen rintsikkasovituksiakin voi verrata siihen kuin yrittäisi löytää sopivat ja istuvat liivit täyteen pumpatuille jalkapalloille. Ajan myötä kun rinnat tulevat liikkuvimmiksi, lähenevät ja pehmenevät niin mukautuvat ne paremmin kuppeihinkin.

Mulla tais olla suosituksena, ettei normirintsikoita käyttäisi kuin vasta 4-5 viikon kuluttua leikkauksesta.. Mä taisin ne ekat käydä ostamassa kun 5 viikkoa oli täynnä ja siitäkin sain tissit kipeiksi. Vaikee kuvitella millainen tunnelma olisi ollut noin tuoreeltaan käydä... Ettet nyt vaan silläkin lisäisi sitä turvotusta? Mä annoin ensimmäiset viikot visusti olla tukiliiveissä, en ottanut kuin suihkun ajaksi pois ja satunnaisia pieniä ilmakylpyjä annoin. En uskaltanut viikkoihin edes kunnolla kokeilla tuntumaa, eli siis puristaa tms., joten en tiennyt niiden pehmeydestä paljon mitään. Implantin rajoja en ole käsin etsiskellyt vieläkään jne. Joten malttia ja rauhaa tisseille, suosittelen minä :D

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Suskius

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23188 : kakao
Voi jösses :woohoo: Pitäsköhän sun nyt oikeesti rauhoittua, nuo edes näytä nyt mitenkään järkyttävän suurilta. Ja kuten osa täällä mainitsikin, et ei 300cc nyt edes ole mikään jäätävän suuri. Tottakai ne nyt aluks tuntuu ja näyttää suurelta, mut totut varmasti vielä uuteen peilikuvaasi ja pian huomaat, et ne rinnat on osa sua. :D

JAAV sama juttu, noudatin äärimmäisen tarkasti saamiani ohjeita ja itsekin käytin tukiliivejä kuukauden ajan yötä päivää ja sit vähän kevyempiä tukiliivejä seuraavan kuukauden ajan, mut öisin aina vaihdoin ne tukevammat. Ja sit mulla oli viikon ajan vielä se tukivyö yötä päivää, koska mulla leikkauksen jälkeen rinnat jäi melkeimpä korviin asti. :woohoo:

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23189 : Susannah
Höpsis, nyt jäitä hattuun ja rauhoitut, noi EI NÄYTÄ UTAREILTA TAI ISOILTA, nätit ja sopusuhtaiset tissit, ei mitkään pamelat TODELLAKAAN! Miun silmään jopa pienehkö on tuo koko, ei hätää sulla, kyllä ne siitä asettuu ja mitä väliä sillä liivin koolla on, kun ei se kerro totuutta samoin, kuin peili ja mittanauha.

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23197 : Pimpim
Mä myös oon luullut et toivuin nopeesti mut kyllä ne ekojen viikkojen tissiliivisovittelut kotona teki aika pahaa kun tissit ei oikeen yhtään sietänyt minkäänlaista liikuttamista, varsinkaan sellasta nostamista mitä liian pienet liivit teki :) muistaakseni tais olla pari viikkoa kun uskaltauduin paremmin sovittamaan vanhoja biksuja. Sitä ennen se tuntu ihan kamalalta laittaa mitään puristavaa tai nostavaa tissien päälle.

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23201 : ~~
Siis ekat 3-4 päivää olin ihan hirveät kivut mutta muistaakseni viidentenä päivänä tapahtui jotain ja olo muuttui huomattavasti paremmaksi :D Klinikalla leikkauspäivänä huonekaverit pysty kävelemään vessaan ja laittamaan hupparin päälle, mä meinasin vääntää itkua kun piti sängyssä kääntää kylkeä ja juoda mehua. Se kipu ja tuska oli nimenomaan sillon pahin kun piti vääntäytyä puoli-istuvasta asennosta pois! Kävelin muutenkin hiljempaa kun vanhemmat mummot ja selkä ihan kumarassa. Ja ne ekat aamut.. se turvotus ja jäykkyys sai niin kipeäksi että mitkään lääkkeet ei tuntuneet auttavan. Mulla sitä kipua aiheutti varmaan myös se että iho on aika kireä -> tuli paljon turvotusta -> pingottavaa kipua joka sai tuntumaan siltä että iho repeää. En usko että ne kivut tuli pelkästään siitä että lihasta oltaisiin leikattu vaan myös siitä venytyksestä ja sitä kautta aiheutuneesta turvotuksesta.

Ehkä toipumisessa tuli sen takia iso muutos parempaan kun yritin neljän seinän sisällä kivuista huolimatta hitaasti tehdä erilaisia liikeratoja käsillä ja yläkropalla ja kävellä ympäri kämppää. Klikinalta sainkin neuvoksi että mitään ei saa rasittaa mutta ei pidä myöskään jäädä paketiksi paikalteen vaan juuri liikutella käsiä jne. Tänään en ole buranaakaan syönyt ja melkein koko päivä oltu matkassa :) Mitä kuvaan tulee niin en mä ihan niin villiksi ole heittäytynyt että noissa olisin huomenna baariin lähdössä! :laugh: Kunhan kotioloissa sovitin peilin edessä. Ne urheiluliivit ajattelin huomenna hakea, olis varmaan aika nää tukiliivit pestä..

Sivu luotiin ajassa: 0.286 sekuntia