× Yleinen keskustelu

Mistä tietää pehmeneekö silikonit enää?

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23155 : Nea
Mulla leikkauksesta vähän yli kaksi viikkoa. Mistä tietää onko rinnoissa enää turvotusta tai ovatko ne vielä pehmenemässä? Millainen teidän paraneminen oli ja kuinka pitkään rinnat pehmenivät ja asettuivat luonnolliseen muotoonsa? Muuttuiko liivien koko alkuviikoista? Oon ymmärtänyt että suurin muutos tapahtuu muutaman ensimmäisen viikon aikana leikkaustoimenpiteestä. Havainnollistavia kuvia voi linkittää jos halukkuutta löytyy :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23156 : Nagor 390cc
Kaikki riippuu kyllä siitä että onko alla, päällä, osittain alla. Itsellä turvotus tais häipyä kokonaan siinä 1,5kk kohdilla. Muotoutuminen alkaa ehkä nyt vasta olemaan loppusuoralla kun 8kk mennyt. Kunnon pehmeneminen tapahtui 4-6kk kohdilla. Ja kyllä liivikoko muuttuu vielä ekojen viikkojen jälkeen. Rinta kun on kova ja vähän jäykkä on kupin oltava aika iso että mahtuu liivit päälle. Kun kunnon pehmentyminen on tapahtunut saattaa hyvinkin liivien koko muuttua pienemmäksi.

1.9.2014 Fin Est kirurgina Siim Simmo
165/52
Mitat nyt 94-72-87
Lähtö 70 a/b-->65f/g

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23172 : Nea
Aijaa, elikkäs mun rinnoista voi hyvinkin tulla vielä pehmosammat. Onko se ero pehmenemisessä ekoista viikoista lopputulokseen isokin? Ei implanteista kuitenkaan mitään löllöjä saa. Lähentykö teidän tissit toisiaan kahden viikon jälkeen vai oliko rintavako alusta asti samankokoinen? Mulla implantit on osittain lihasten alla.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23176 : Pimpim
Kyl mulla lähenty tissit ekan viikon aikoihin ja pehmeneminen alko vasta varmaan kuukauden paikkeilla ja jatkunut nyt ainakin tänne 2,5 kk asti.

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23182 : Mctve
Mulla on pehmentynyt kyllä 6kk jälkeenkin! että kärsivällisyyttä vaan!!

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23193 : Nagor 390cc
Joo siis pehmentyminen kestää kyllä pitkään. Olen kuullut että vuosikin voi mennä. Itse sitä eroa ei niin huomaa jos niitä joka päivä puristelee mutta mulla mies sanoi että ihan järjetön ero oli 6kk ja 8kk kohdalla. Emme siis nähneet toisiamme tuossa välissä. Mulla ainakin on ja jääkin vähän isompi vako tohon väliin mutta kyllä se on kanssa pienentynyt huimasti vasta nyt ja tuntuu että pienenee vaan lisää vielä. Olenkin tyytynyt siihen että mulla paraneminen on hidasta ja siihen menee helposti juurikin vuosi aikaa.

1.9.2014 Fin Est kirurgina Siim Simmo
165/52
Mitat nyt 94-72-87
Lähtö 70 a/b-->65f/g

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23206 : Nea
Enpä tullut ajatelleeksi että se niin pitkään jatkuisi mutta hyväpä tuo :)

Sivu luotiin ajassa: 0.227 sekuntia