× Yleinen keskustelu

Komplikaatioiden yleisyys

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten - 4 vuotta 1 kuukausi sitten #23008 : akuankka
Olen seuraillut taustalta tätä palstaa, ja halusin kysyä onko täällä oikeasti yhtäkään tissiparia, joilla ei ole tullut minkäänlaista komplikaatiota? Kun ketjuihin tutustuu tarkemmin, näyttää olevan enemmänkin sääntö entä poikkeus, että operoiduille tulee seromaa, haavojen mätimistä, kapseloitumista, pysyvää tunnottomuutta, jatkuvaa pientä kipuilua kuukausia leikkauksen jälkeen, tyytymättömyyttä lopputulokseen joko ulkonäöllisesti tai tuntuman suhteen, implantti valahtaa jne. Koko ajanhan on myös riski, että sinne voi tulla bakteeritulehdus vaikkapa matkailun yhteydessä.

Olen itse silikoneja harkinnut imetysten jälkeen pari vuotta, mutta näihin kaikkiin ongelmiin tarkemmin tutustuttuani taidan kallistua sen puoleen, että minulle ei niitä laiteta. En voi työntää päätä pensaaseen ja ajatella että juuri MINULLE ei tule ongelmia, kun ne kumminkin ovat erittäin yleisiä. Haluan elää murehtimatta ja huolehtimatta tisseistäni. Ja kavereiden silikoneja kokeiltuani huomasin, että minusta silikonirinnat tuntuvat myös vastenmielisiltä käteen, tuntuma on tosi muovinen vaikka olisi pehmeäkin.

Sen sijaan aion korjauttaa vatsanahan, joka sekin jäi löysäksi raskauksien jälkeen. Eli menen abdominoplastiaan. Kun vatsa on pienempi, ehkä rinnatkin näyttävät suhteessa kookkaammilta. :)

Onko palstalla kokemusta abdominoplastiasta?
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 1 kuukausi sitten : akuankka. Syy: kirjoitusvirheet

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23023 : Sarah

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: akuankka

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23027 : akuankka
Sarah, missä paikassa kävit operaatiossa?

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23028 : Sarah

Leikkaus 9.10.2014, Mentor High Profile 390cc, anatominen
Osittain lihaksen alla

Lähtötilanne AA/A, 173/58

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23036 : Pimpim
Voin omalta osaltani sanoa et oon ollu onnekas ettei mulla ainakaan vielä oo tullut mitään.. Se ulostullut tikinpää parani itsestään parissa päivässä, arvet näyttää hyvältä, tunto on joka puolella rinnoissa (pieni kohta jossa hiukan heikompi), nännit tuntuu normaaleilta jo ja koonkin kanssa oon kaikenkaikkiaan ihan sinut. Onhan sitä tullut valiteltua ja kyseltyä erinäisiä asioita mut laittaisin ne ihan normaalin toipumisen piikkiin. Ja toki toipuminen on edelleen kesken!
Tietty mulla on vielä sen verran vähän aikaa leikkauksesta (10vko) että voihan sitä komplikaatioita tulla mut siihen oon asennoitunut jo etukäteen et uusintaleikkaus todennäköisesti tulee jossain vaiheessa vastaan jokatapauksessa, on se sitten parin vuoden, 10 tai 20 vuoden päästä.
Summasummarum: mä oon kyllä kaikenkaikkiaan tyytyväinen päätökseen :)

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23089 : akuankka
Sarah, tuo paikka/lääkäri ei ole tullutkaan googlailuissani vastaan. Onko sulla kuvia lopputuloksesta täällä missään? Tai voisiko niitä nähdä jossain? Ja kuinka kalliiksi koko lysti tuli?

En ehkä itse uskaltaisi mennä esim. Viroon, kun suurin osa rinnoista näyttää olevan kuin suoraan jostain kauhugalleriasta vaikkapa tässä linkissä: rintojensuurennusfinest.fi/ Implantin reunat näkyy nahan alta, on ryppyjä, nännit sojottaa minne sattuu ym. Mahoista ei taas ole juurikaan kuvia, mutta jos esteettistä silmää ei ole tuon vertaa....

Suomessa vatsaleikkaukset vaan ovat hirveissä hinnoissa. :dry:

Pimpim, hienoa jos oot säästynyt komplikaatiotta. :)

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23090 : Susannah
Akuankka, mun mielestä nuo rinnat on kauniita ja luonnollisen näköisiä, makuja on niin monia ettet voi yleistää ja sanoa tuota kauhugalleriaksi. Mietipä vähän kaikkia noita naisia kenen kuvat tuolla on, sanoisitko heille että hei sun tissit on kuin Frankensteinilla?! Moni on varmasti täysin tyytyväisiä ja onnellisia rinnoistaan ja sinä sanot niitä kauheiksi..

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kesäksinagorit, sagabel, lehtosa, subk

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten - 4 vuotta 1 kuukausi sitten #23091 : akuankka
Susannah, hmm. Jos potilasgalleria on laitettu yrityksen toimesta näkyviin niin voinen ilmaista mielipiteeni kirurgin kädenjäljestä, ilman että siitä menee herne kenenkään nenään. Sehän on vain minun mielipiteeni. Jos täällä taas yksittäinen keskustelija laittaa kuvaa lopputuloksestaan, en menisi sitä nimittelemään miksikään ainakaan jos arviota ei erikseen kysytä.

Sinulle kauniin ja luonnollisen näköisiä rintoja, minulle kauhugalleria. Molemmat samanarvoisia mielipiteitä.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 1 kuukausi sitten : akuankka. Syy: kirjoitusvirheet

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23092 : T2015
Niin kauheelta kuin se kuulostaakin niin oon akuankan kanssa täysin samaa mieltä tosta Fin estin galleriasta. :S Varmasti paljon hyviä lopputuloksiakin löytyy niin mä ihmettelen, että galleria on tota luokkaa!! :sick:

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23094 : Mctve
Mulla ei oo ollut mitään ongelmia rintojen kanssa. Aluks oli tunnottomuutta mutta sehän ei ole komplikaatio vaan ihan normaalia, nyt kaikki tunto palannut. Ei mitään kauheita kipuja, hyvin pehmenneet, arvet on siistit ja olen todella tyytyväinen kokoon ja näköön.

Nagor Anatominen 375cc High Profile. Jyri Hukki, Karhupuisto 5.8.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23095 : Lili
Mulla on kaikki mennyt oikein hyvin. Leikkauksesta on nyt 7 viikkoa ja tissit ovat parantuneet hyvin. Koko on hyvä, turvotus hyvin vähäistä ja tunto on tallella. Olen tosi onnellinen tisseistäni

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23096 : mulperi

Helmikuu 2015 / Jyri Hukki
Lähtötilanteena kerran imetetty 75B »
Lihaksen alla, 400cc Motiva Ergonomix™ Round SILKSURFACE
Näyttää joltain pieneltä D:ltä, urheiluliivi koko ~ 70-75 E:stä ylöspäin ja kaarituelliset ~70-75F
165/55

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23099 : Mctve
Huomasin pikkuhiljaa. Mulla oli alussa toinen nänni tunnoton myös ja rintojen alaosa molemmissa. Nänniin alkoi tulla 'sähköiskuja' ja sitä nipistäessä alkoi tuntumaan normaalilta. Rintojen alaosaan tunto palautui ehkä 2kk kohdalla myös pikkuhiljaa. Silloin iho oli vielä tosi herkkä ja silittäminen tuntui melkein inhottavalta.

Vieläkin löytyy herkempiä kohtia ja sellasia kohtia missä tuntuu vähemmän (mutta tuntuu kuitenkin) mutta näissä menee aikaa ja vuoden verran saattaa mennä että ns normaali tunto palautuu.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mulperi

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23105 : Maria
akuankka, kun sanoit rumiksi kaikkia rintoja niin odotan nyt myös sulta rehellistä kommenttia omistanii :) en loukkaannu eli saat sanoa ihan vapaasti.. itse olen niin tyytyväinen näihin :)

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23109 : akuankka
Maria, okei, jos haluat niin minusta nännisi ovat hieman liian ylhäällä ja rinta näyttää täyteen sullotulta. Vaikutelma on muovinen ja epäluonnollinen. Jos kävelet, rinnat tuskin liikkuvat yhtään? Huutavat kilometrin päähän että silarit. Sinulla on varmaan ollut tosi kaunis lähtökohta, kiinteä ja nätin muotoinen, mutta pieni. Itse en olisi laittanut silikoneja sellaiseen, pienet rinnat ovat aina nätimmät kuin muoviset, jos muoto on hyvä eivätkä ne roiku tyhjinä. Siltä ei sinun kohdalla vaikuta.

Mutta tärkeintähän on että olet itse tyytyväinen. En tiedä miksi halusit arvioni, toivottavasti et loukkaantunut siitä.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23111 : akuankka
Ja jos pitää omaa esteettistä silmää miellyttävät silikonit jostain kaivaa, niin tuossa galleriassa näyttää olevan paikoin aika kaunista ja luonnollista käsityötä:

www.oceanclinic.net/breast-augmentation-...photo-gallery-08.php

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23112 : Susannah
Maria, mun mielestä sulla on kauniit ja sopivan kokoiset rinnat, oikein nätit eikä näytä feikiltä. Tossa akuankan linkittämässä on kyllä muutamat nätit mut suurin osa aikas.. kauniisti sanottuna palloja ja liian ylhäällä olevia ja nuo jos mitkä huutaa kilometrin päähän olevansa silikonit. Mutta, makuja on monia niinkuin aiemmin sanoinkin, eikä makuasioista voi muuta, kuin kiistellä, turhaan.

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sagabel

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23113 : Hilima83
Marian rinnat ovat minunkin mielestäni upeat! Eivät todellakaan näytä edes silareilta.. Itselläni kun on kiitorataa.. Paitsi ettei implantin reunat kuitenkaan erotu. :) vaan aivan sama, koska kaikki päihittää lähtökohdan. ;)

10.11-14 sebbin LS 90 390cc ja kohotus

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten - 4 vuotta 1 kuukausi sitten #23119 : Mctve
Jos on pieni lähtökohta ja rinta ei roiku ollenkaan niin siihen kun laitetaan silarit niin ei ne kauheasti käveltäessä liiku :D

Munkin mielestä Marialla on tosi nätti tulos ja ei yhtään silarimainen. Mulla on kaveri jolla on luomut ja ihan saman näköiset :)

ihmisillä on niin eri käsitys kauniista, mun mielestä taas nätein tulos tulee niin että nänni on hieman ylempänä. Jostain olen lukenut että esteettisesti kaunein on kun alla on n 55% ja yläpuolella 45% rinnasta.

Mulla on itsellänikin noin ja olen tosi tyytyväinen.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 4 vuotta 1 kuukausi sitten : Mctve.

Lisää
4 vuotta 1 kuukausi sitten #23120 : LLL

nagor impleo 300cc osittain lihaksen alle
Kullamaa, fin-est 31.3.
160cm/56kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: lollero1, sagabel

Sivu luotiin ajassa: 0.459 sekuntia