× Yleinen keskustelu

Miksi otitte/otatte silikonit?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten - 2 vuotta 11 kuukautta sitten #25312 : Irene
Tsemppiä leikkaukseen ja ei varmasti tule mitään Pameloja tolla koolla :)

Luin artikkelin, jossa oli tarkasteltu silikonit ottavien naisten ikää, ja Suomesssa suurin osa on 30-40-vuotiaita imettäneitä naisia, paljon pienempi osa niitä parikymppisiä.
Harva täälläkään ikäänsä mainitsee, sitä mullakin enemmän kuin sulla ;) Sun iässä otin implantit, pari v sitten. Harkitsen uutta leikkausta, sillä nykyiset on anatomiset joten mun makuun liian kiinteät ja lisäksi voisin ottaa vähän kokoa lisää, nyt kun on B-kupin kokoiset (silkkarithan vaatii yleensä 1-2 kuppia isommat liivit kuin mitä niiden koko oikeasti on). Mulla oli lähtökohta just se pelkkä riippuva nahka, ihan tyhjä. Sä saat tolla koolla varmaan hyvän C:n vaikutelman kun olet noin hoikkakin (liivit varsinkin Changesta ostettuna voi antaakin sitten melkein minkä vaan koon, sen ei kannata antaa hämätä ;) )

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 11 kuukautta sitten : Irene.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten - 3 kuukautta 1 viikko sitten #46842 : Alexa
Nyt löytyi hyvä vanha ketju.. :)
Onkohan täällä muita jotka nuorempina eivät tykänneet ollenkaan ajatuksesta silikonirinnoista? Minä olin aina pienirintainen, eivät kasvaneet kunnolla missään vaiheessä ja asia kyllä häiritsi silloin tällöin välillä enemmänkin mutta koska itsetuntoa oli riittävästi en halunnut laittaa itseeni mitään ns. muovia. Ehkä myös toivoin että lasten ja iän myötä olisin saanut tarpeeksi isot rinnat (minulle olisi riittänyt täyteläinen A tai B ) Olin kuitenkin aina aika tyytyväinen kroppaani enkä näitä AA-tisuja piilotellut, tunnen itseäni todella naiselliseksi näilläkin. Muoto on kaunis eivätkä ole yhtään kärsineet imetyksestä.
En tiedä mikä minuun sitten yhtäkkiä tuli kun päätin hankkia silikonit. Ehkä se on ikä.. olen pian 40 ja minulla on edelleen samat tissit kuin 17-vuotiaana... ehkä haluan olla ulkonäöllisesti yhtä naisellinen ja muodokas kuin olen henkisesti.. Plus se että kyllästyin siihen ettei sopivia rintsikoita löydy mistään, avoselkäisiä mekkoja ei voi pitää jne.. tuli kyllästyminen tähän tilanteeseen ja yhtäkkiä olin jo päättänyt hankkia ne tissit! :lol:

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 1 viikko sitten : Alexa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.389 sekuntia