× Yleinen keskustelu

Anatominen/pyöreä/anatominen/pyöreä.....???

• Ballerina
  • Ballerina hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Lähtökohta ~70A (159cm/47kg) Natrelle 295 mod+
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17833 : Ballerina
Heissan,

Olen menossa suurennuttamaan imetyksen kutistamat rintani ensi kuussa. "Pyörsin" tässä juuri alkuperäisen päätökseni pyöreästä implantista, koska aloin pelätä liian tyrkkyä(tai ylipäätään lähinnä liian feikin näköisiä) rintoja. Kävin parissa konsultaatiossa, joista ensimmäisessä minulle sanottiin, ettei kokenutkaan kirurgi välttämättä erota lopputuloksests pyöreää osittain lihaksen alla olevaa implanttia anatomisesta. Siis kun kyse on maltillisesta koosta... Joten tämän tiedon varassa sanoin valitsemalleni toiselle kirurgille, että tuon pyöreän haluan(+pyöreä oli tuntuvasti halvempi, joten myös se vaikutti..)Nyt kuitenkin kuvia katseltuani en ole asiasta enää lainkaan varma. En siis halua silmiinpistävää varustusta, vaan toivoisin, että rinnoista ei näkyisi välittömästi, etteivät ole omani. Eikös se pyöreistä yleensä paremmin näy..?

Osaatteko te kokemusta omaavat sanoa, voiko tuo pyöreä lihaksen alla tosiaan olla lähes samannäköinen kuin anatominen lihaksen alla?? Mittani ovat 159/47 ja lähtötilanne suht kiinteä(ei roikkuva) ~65-70A(ennen lapsia 70B/65C) ja alustava suunnitelma oli pyöreä Natrellen 325 osittain lihaksen alle(oli rintojen leveyteen nähden sopivin koko) ja tavoitekoko pieni C.

Nyt siis lukuisten kysymys-vastaus sähköpostien jälkeen sanoin kirurgille haluavani vaihtaa anatomiseen, ja hänen mukaansa minulle sopii kumpi tahansa. Ja silti vaan edelleen päässäni jahkaan päivät pitkät tätä asiaa, luen loputtomia keskustelupalstoja ja kiroan kun kristallipalloa ei ole olemassa, josta voisin nähdä lopputuloksen eri implanttimalleilla.

Pelottaa joko liian silmiinpistävät tai sitten vaan vastaavasti muuten huononnäköiset tissit, enkä ole lainkaan varma päätöksestäni, kun kirurgikaan ei preferoinut mielestäni kumpaakaan mallia. Olen menossa hänelle kyllä vielä näytille ennen toimenpidettä, joten ehkä häneltä vielä jonkun selkeämmän mielipiteen saan, kumpi minulle paremmin sopisi.

Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksoi tämän jahkausviestin lukea loppuun ja jos vielä jonkun neuvon osaisi antaa, niin vielä parempi!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17835 : Maria
pyöreä lihaksen alla on todella luonnollinen kunhan koko suht maltillinen :) itselläni ennen anatomiset ja nyt pyöreät ja en enää harkitsisi anatomista sen kovuuden takia. nämä ulkonäöllisesti kuitenkin lähes samat kuin vanhat :)

• Ballerina
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17836 : Ballerina
Kiitos vastauksesta!! Ilmeisesti edestäpäin eroa ei tosiaan ole niinkään, mutta sivuprofiili lienee "pallomaisempi"..? Vai onko myös pitkälti kiinni siitä implantin korkeudesta? Mulle ajateltiin pyöreään sitä moderate plussaa.. Voiko tosiaan olla niin, ettei lopputuloksessa tosiaan ole eroa. Vaikka tämä ei ole nyt rahasta kiinni, niin käy tuo silti mielessä, että maksanko turhaan anatomisesta jos pyöreäkin toisi luonnollisen lopputuloksen.

Ja saanko vielä kysyä, minkä verran sinulla on omaa kudosta? Minulla varsin vähän ja hoikkana pelkään pyöreän erottuvan rinnasta anatomista selkeämmin.

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17837 : Maria
mulla tosiaan vanhat ja nykyset lihaksen alla joten ei mitään eroa :) rajat ei näy mistään kohtaa rintaa kun kokonaan alla :) paljon pehmeämmät on nää pyöreet jo nyt ku ne vanhat anatomiset ja leikkauksesta vasta 2 kk ja pehmenee koko ajan :) eikä erotu pallomaisuus ees sivustapäin:) kauniin luonnolliset kun lihaksen alla, lähtötilanne oli AA eli lihaksen päällä olisi erottunut olisi ollu anatominen tai pyöreä .

• Ballerina
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17839 : Ballerina
Toi sun vastaus saa mut taas palaamaan siihen alkuperäiseen suunnitelmaan.. Voi vitsi, miten ikinä pääsen mihinkään konseksukseen itseni kanssa!! :D

Pelkään, et teen niin tai näin niin jälkeen päin kaduttaa.. suurin pelko tuossa pyöreässä on tosiaan se, että kaikki tulevat huomaamaan samantien eron entiseen, jos tulee liiveillä mulle epätyypillinen "push-up"vako.. Myös tuo koko asia mietityttää, kun 325 tuntuu paljolta, mutta oli ilmeisesti pakko laittaa, jotta rinnan mitta täyttyy sivusuunnassa. Joillakin tuo koko näyttää maltilliselta ja toisella taas mun silmään isolta. Varmaan kiinni sit tuosta implantin korkeusaspektista, tuleeko pallo vai luonnollisen näköinen.

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17864 : Tiputissi
Ballerina: Mulla on pyöreä implantti ja kudosta oli 70B/75A verran. Kerran imetetty. Toinen nänni osoitti ulospäin ja toinen suurinpiirtein sinne mihin kuuluukin.. :D Mutta siis mulla laitettiin 425cc ja lihaksen PÄÄLLE kokonaan. Oon itse ollut erittäin tyytyväinen kokoon (KETÄÄN joka ei tiennyt leikkauksesta ole huomannut eroa entiseen, niin napilleen meni koko valinta vaikka otin niin paljon kuin kirurgi minulle suostui laittamaan.)Ja siis joo mulla ainakin rinnat on hieman pallomaiset yläpuolelta ja sen ehkä tulevaisuudessa tulee huomaamaan rintaliivejä käyttäessä. Tyrkkyjä minä en näistä kyllä tule varmana saamaan muuten kuin hirveillä push upeilla ja syvällä kaula aukolla. :laugh: Muuten on mun mielestä erittäin sopivat ja huomaamattomat. Tuntuma tisseissä on tosi pehmeä jo nyt ja mulla leikkauksesta aikaa tasan kolme viikkoa. :) ja mun mielestä 325 ei ole paljoa tietenkin riippuen NIIN täysin ihmisen rakenteesta. :) Itselle olisin melkein ottanut vieläkin isomman implantin! :D

Leikkaus 1.9.2014, kirurgina Jaan Troost
Mentor 425cc, pyöreä High Profile. Lihaksen päälle.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: idaelisa

• Ballerina
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17867 : Ballerina
Kiitos kommentista! Ja loistavaa, että kokovalinta ja implanttimalli osui nappiin, samaa toivon minäkin..
Olen aika pieni ja siro, mutta kuitenkin urheilullinen, joten eiköhän tuo suunniteltu koko ihan hyvä ole. Edelleen en vaan ole varma, maksanko tuntuvasti enemmän anatomisista vai luotanko siihen, että moderate korkeudella pyöreä on kutakuinkin samannäköinen.

Ovatko kaikki sitä mieltä, että anatominen tuntuu pyöreää kovemmalta, eli näyttää luonnollisemmalta kuin tuntuu? Miksiköhän sitten nuo anatomiset on(kuulemma) nostaneet suosiotaan ja esim. A.Salmi taitaa omilla sivuillaan liputtaa niiden puolesta..?

Vai onko se tosiaan niin, kuten mieheni vastasi kysyessäni häneltä tähän asiaan mielipidettä: "tää on varmaan vähän sama, kuin että ostaisinko mustan vai valkoisen auton. Molemmat ihan yhtä hyviä"
Että näin. :laugh:

Lisää
3 vuotta 4 kuukautta sitten #17873 : Tiputissi
Haha! Sun mieheltä aika kommentti :laugh: siis mä luulen et se on sen takia noussut suosiooon että se on kaikkein luonnollisimman näkönen. Mut kovempi kuin pyöreä implantti. Ja sitä ei edes ilmeisesti niin pehmeänä saa kuin pyöreä implanttia (korjatkaa jos olen väärässä) mutta siis itte en edes miettinyt anatomista joten en siihen ole sen enempää tutustunut. :)

Leikkaus 1.9.2014, kirurgina Jaan Troost
Mentor 425cc, pyöreä High Profile. Lihaksen päälle.

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17912 : Maria
anatominen on aina kovinta geeliä jotta säilyttää muotonsa ja anatomisissa se vika että ovat siinä muodossa ihan joka asennossa ja esim selällä maatessa luonnollisuus kaukana kun alaosa jää kovalle möykylle . Tämä oli itselläni suurin syy implanttien vaihtoon. tuntuma ei ollut yhtään hyvä :( ja kunte sanoin ei varmasti lihaksen alla erota onko anatominen vai pyöreä. ja kyllä ne anatomisetkin push upeilla korostuu. Jos pelkäät tyrkkyjä tissejä älä ota ainakaan kovin korkeaa profiilia ja isoja implantteja :)

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17914 : Irene
Mulla on anatomiset ja on liian kiinteät. Olen kovasti miettinyt vaihtoa pyöreisiin ja vähän isompiin, kun kyllähän tuo kiinteys vähän häiritsee, varsinkin makuulla ovat suorastaan kovat.

Maria, sulla on siis kokemusta sekä anatomisesta että pyöreästä, niin onko se ero ihan selkeä? Mitkä implantit sulle nyt laitettiinkaan (se muuten auttaa hurjasti jos laittaa siihen omaan profiilitekstiin mitä on laitetu)? Voitko laittaa uusia kuvia kun sun paranemisprosessi etenee?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Ballerina
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17917 : Ballerina
Nämä teidän kommentit on mulle kullan arvoisia! Etenkin kun kuulee useamman vaihtaneen/haluavan vaihtaa pyöreisiin anatomisten sijaan, niin enpä itse haluaisi välttämättä siihen tilanteeseen. Eli toivon eläväni näillä tulevilla tisseillä happily ever after(eli niin kauan kunnes on pakko uusia). Uskaltanen nyt pysyä siis alkuperäisessä suunnitelmassa ottaa pyöreä ja moderate+ korkeudella(lienee sellanen suhteellisen maltillinen korkeus).
Jos jollain vielä kokemuksia/mielipiteitä puolesta vastaan, niin ilolla otan vastaan!
Ja kun muuten kysyin kirurgilta tuon anatomisen käyttäytymisestä makuulla(siis jääkö se "töröttämään" vai laskeutuuko hieman sivulle kuten pyöreä), niin vastaus oli

"Implantin liikkuminen sivulle ei riipu implantin muodosta.."

Kovuudesta en huomannut kysyä, mutta ei hän myöskään sitä esiin tuonut. Mietin vaan, että miksi tuosta ei infota jos/kun se makuulla tuntuu luonnottamalta..??

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17921 : Sandy83
Minulle suunnitelmissa siis Natrellen 425 osittain lihaksen alla, ja anatominen. Olen tässä asiassa samaa mieltä Salmen kanssa, minulla on niin rasvaton ja kuiva yläosa että jos tuon kokoisen pyöreän laittaisi niin kyllä reuna näkyisi, ja sitä en missään nimessä halua. Minulla siis lut näkyy rinta kehässä vaikka olen ihan normaalipainoinen. Valitsen mieluummin sen kovemman (joka ei myöskään kupruile)

Laitettu tammikuussa natrelle anatominen FF 425 gr, osittain lihaksen alle. Omat mitat 165/55.

• Ballerina
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17923 : Ballerina
Helpoin tilannehan lienee tosiaan silloin, jos kirurgi selkeästi perustellen suosittelee jompaa kumpaa vaihtoehtoa. Näin toivoisin omallakin kohdalla, eikä niin, että "sinulle voidaan laittaa kumpi vaan" mikä sysää lopullisen vastuun valinnasta yksin asiakkaalle..

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten - 3 vuotta 3 kuukautta sitten #17929 : Lintunen
Minä täällä melkeen komppailen tuota Ballerinan miehen kommenttia ongelmaan :lol:

Myös minulle olisi voinut valita ihan kumman vain. Kumminkin päädyin itse pyöreään koska halusin poistaa sen pienen pyörähtämisriskin ja myös ajattelin ettei sillä omassa tapauksessani olisi ollut juuri ulkonäöllistäkään eroa, sillä sijoitustapa on osittain lihaksen alla. Mun tapauksessa pyöreä implantti kuulemma näyttää anatomiselta useamman kirurgin mukaan (mistä voi päätellä ettei ne kovin erilaisilta näytä). Kuvia toisessa kuvaketjussa.

Yleisestiottaen päällepäin ei maallikko todellakaan osaa arvioida onko kyseessä pyöreä vai anatominen implantti, niin samanlaisilta ne laitettuina näyttävät. Molemmissa on myös erilaisia profiileita, anatomisen kanssa tarjonta profiilien suhteen on laajempi sillä implantin mittoihin voidaan vaikuttaa monipuolisemmin.

Leikkaus 03/2013
Natrelle inspira pyöreä 365cc FF/korkea profiili
osittain lihaksen alla

Toinen leikkaus 03/2014
Natrelle inspira pyöreä 520cc FF/korkea profiili
osittain ihaksen alla

Helsinki Clinic
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 3 kuukautta sitten : Lintunen.

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17930 : Maria
Irene, mulla nagor high profile ja se 100% täytetty impleo malli :) tuntuvat hyvältä jo näin 2kk jälkeen vaikka tulee pehmeneen vielä ja paljon :) Tässähän ei ole sitä kupruilun riskiä vaikka onkin tosi pehmeä implantti :) olen laittanut kuvia ainakin kuvaketjuun ja jossai muualla taitaa olla kans, laitan myöhemmin lisää kun paraneminen etenee :)

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17939 : miikoo
Minä taas en allekirjoita sitä etteikö eroa huomaisi. Ainoastaan, jos omaa rintaa on reilusti, voi ero olla aika huomaamaton pyöreän ja anatomisen välillä. Mutta sivuprofiilista kyllä huomaa, onko implantti pyöreä vai anatominen, varsinkin jos omaa kudosta ei ole. Esimerkiksi mulla on hyvin rasvaton rintakehä eikä omaa rintaa ollut lainkaan. Ja vaikka implantit on osittain lihaksen alla ja ovat Mentorin pehmeintä geeliä, on sivusta katsottuna aivan päivänselvää, että mulla on pyöreät.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17969 : Irene
Mä olen tullut siihen käsitykseen, että anatomien vs, pyöreä erot on siinä että anatominen voi olla pystyasennossa luonnollisemman näköinen (maaten ym. asennoissa taas luonnottomampi kun #uhmaa painovoimaa") kun taas pyöreä luonnollisemman tuntuinen.
Että ottaako mieluummin luonnollisemman tuntuman vai ulkonäön. Vaikka olen kyllä nähnyt tosi luonnollisen näköisiä pyöreitä, luonnollisen tuntuisia anatomisia ei taida olla olemassakaan koska ne ei tunnu luonnollislta (ainakaan makuulla).

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Lisää
3 vuotta 3 kuukautta sitten #17977 : Maria
täysin samoilla kannoilla Irenen kanssa :) näin se vaan menee :/ mutta tosiaan se onko lihaksen alla vai päällä vaikutta myös siihen pyöreyteen

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45824 : Bonxit68
Hei vieläkö olet täällä linjoilla? Saanko kysyä että jos rintakehäsi on kovin rasvaton, ja sinulla on Nagorin HR pyöreä, niin oliko joku syy mikset valinnut samaa kokoa ja projektiota anatomisena?
Olen joutumassa uusintaleikkaukseen, long story, mutta etsin vastauksia josko palaisin anatomiseen juurikin rasvattomuuden takia.

Sivu luotiin ajassa: 0.795 sekuntia