× Yleinen keskustelu

Valinnan vaikeus....

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #13624 : miumiu
Apua!! Tulinkin katumapäälle hinnan suhteen. Tallinassa hinta
olisi kuitenkin sen verran edullisempi kuin täällä Suomessa.
Voisitteko kertoa kokemuksianne The Lookista??
Kiitos jo etukäteen. :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #13629 : Enigma
Mun mielipide on ettei hyvä ja halpa tule aina välttämättä samassa paketissa. 1000€ säästö on pientä jos tulee komplikaatioita..
Toki monella on varmasti hyviä kokemuksia ja tuloksia Viron puolelta.
Mutta kuinka monta kirjoitusta olet lukenut täällä että mitä jos kaikki meneekin pieleen?
Kuinka helposti pääsee uusintaoperaatioon, kuka maksaa, matkustus taas Viroon uudelleen jne..
Suomessa paljon turvallisempi fiilis mennä leikkaukseen kun tietää että apu on lähellä jos tulee ongelmia leikkauksen jälkeen..
Lisäksi Suomessa joudutaan korjaamaan jonkun verran Virossa laitettuna silikonirintoja, maksumieheksi joutuu potilas itse :woohoo:

Mutta tää vain mun mielipide..Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.
Tsemppiä! :)

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

• Muru
  • Muru hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Natrelle inspira moderate 310cc lihaksen päällä
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #13632 : Muru
Samaa mieltä, itsekin mietin alussa hintaa ja onko siinä lopputuloksessa nyt niin suuri ero, mutta hyvin pian päätin että ehdottomasti laitan itse Suomessa. Potilasturvallisuus ja vastuukysymykset kannattaa ottaa huomioon valintaa tehdessä ja itse näkisin että 1000-2000e enemmän on pieni raha sijoittaa tässä kohtaa. Mutta tsemppiä leikkaukseen missä tahansa! :)

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #13635 : ST
Itse lähdin Viron puolella vain kyseisen kirurgin takia (Kullamaa)Tiedän että on ammattitaitoinen ja tehnyt rintaleikkauksia jo pitkän aikaa. Fin-est kautta siis. Oon kuullut että joillain on komplikaatioita tullut ja kaikista olen kuullut että on mennyt "takuuseen" ja on hoidettu kuntoon. Hinta oli tietenkin itselle plussaa :) mutta siis ainakin fin-estillä luvataan hyvät takuut.

Lookista en uskalla mitään sanoa koska ei ole kokemuksia :)

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor anatominen CPG322 330cc laitettu 04/2014
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #13636 : Amy
miumiu, minä kirjoittelin kerran Sosiaali- ja terveysministeriöön ja vastaus sieltä löytyy asiantuntijapalstalta, ketju "Viron rintatoimenpiteet".

Edullisuus houkutteli myös minua aluksi, mutta joku vain takaraivossa sanoi, että se olisi riski, että turvallisempaa Suomessa. Reippaasti kalliimpi, mutta on hyvä mieli asiasta ja ihan tarpeeksi operaatio jännittää näinkin :) Säästän sitten jostain muusta.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #13639 : Maj
Tiedätko Amy ketään joka olisi saanut korvauksia kauneusleikkauksesta kuluttajasuojan tai potilasvakuutuksen kautta? Itse en ole edes kuullut, mutta siitä olen lukenut paljonkin että klinkat korjaavat ilman lainsäädännöllisiä pakotteita. Kuinka kauan firma on pystyssä joka ei korjaa omia virheitään ? Kävin leikkauksessa Fertilitas sairaalassa, joka on montaa Suomalaissairaalaa siistimpi ja modernimpi. Kirurgini oli tehnyt varmasti vähintään kymmenkertaisen määrän rintalaikkauksia verrattuna Suomalaisiin gollegoihinsa. Alkaa vähitellen tämä Viro rasismi nyppimään. :angry: Jos ei ole tieto asioista, niin ei tarvi luulojakaan levitellä. Ja jos saan taas vastauksen että olipa epäkohteliasta, niin tiedoksi vaan että minua kiinnostaa enemmän faktat kuin teennäinen kohteliaisuus.

• Amy
  • Amy hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Mentor anatominen CPG322 330cc laitettu 04/2014
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #13640 : Amy
Maj, ??? Laitoin tänne vain yhden vastauksen, jonka sain. Ei minulla ole mitään Viron vastaista missiota tässä. Jokainen tekee oman päätöksensä, minä vain kerroin omasta valinnastani. Minua ei paljoa häiritse, missä muut tissinsä laitattavat, itse olen onnellinen, kun on omasta valinnastani tosi hyvät fiilikset ja niinhän sen pitää ollakin.

Sivu luotiin ajassa: 0.477 sekuntia