× Yleinen keskustelu

juri kullamaa

• Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13548 : Maria
Kokemuksia kyseisestä kirurgista ja työnjälkiä? kuvia olisi kiva nähdä. itse olen harkinnut tätä ja haluaisin lisää infoa ennekuin uskallan tehdä päätöksen. Onko tullut mitään komplikaatioita ja ootteko tyytyväisiä lopputuloksiin?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Muumi
  • Muumi hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Nagor impleo 330cc , puoliksi lihaksen alla :)
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13550 : Muumi
Heippa! Mä olin fin estille kullamaan leikattavana 10.2. Lääkärinä oli todella mukava vähät sanainen kyllä mutta mukava. Leikkauksen jälkeen tavallisesti kirurgi käy rinnat tarkastamassa ennen lähtöä mutta minua hän ei kerennyt käydä katsomaan mikä jäi vaivaamaan. Minulla oli ennen leikkausta koko eroa mitä olisin halunnut että korjataan mutta kullamaa ei suostunut alkaa korjaamaan mikä harmittaa vieläkin koska nyt koko ero on pahempi kun ennen. :) Ja minulle piti tulla 360cc lihaksen päälle mutta tulikin 330cc puoliksi lihaksen alle mutta tämä johtui siitä että leikkauksessa huomattiin omien kudoksien vähäisyys. Muuten jäi kaikesta hyvä kokemus ja vaikka oma reissu ei mennyt ihan putkeen niin kyllä suosittelen paikka lämpimästi! :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ellu, Era

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13556 : ST
Täällä myös yksi Kullamaan tyytyväinen asiakas :) lähdinkin fin-est täysin pelkkien suosituksien takia ja halusin juuri Kullamaalle. Kaikki sujui hienosti, haavat on pienet ja kunhan paranevat niin myös huomaamattomat. Lopullisen implantin koon annoin Kullamaan päättää. Mulle laitettu Nagorin pyöreä HP 300cc. Oon supertyytyväinen. Halusin luonnollisen kokoiset omaan vartalooni ja sellaiset sain. :)
Kuvia voin laittaa myöhemmin, nyt löytyy vain 16vrk ikäisistä. Torstaina tuli leikkauksesta 7viikkoa.
Mutta voin suositella kirurgia :)

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13581 : rituliini
Joo hyvä lääkäri.. me juteltiin aika paljonkin! harmittaa vaan joo kun mullakin tissit eri paria eikä suostunut eroa korjaamaan! ja halusin 330cc mutta hän sanoi että laitetaan 300cc.. liian pienet! :D Mutta leikkaus meni hyvin yms. Mulla leikkauksesta 15päivää nyt.

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13594 : Janeiro
Kävin myös Kullamaalla reilu 3kk sitten :) Profiilikuvassa tulos n. 6vko jälkeen, alla olevassa bikini 2kk (ainoo "tuore" sivukuva, sorry) ja edestä kuvassa 3kk :) .. Eriparisuuttaha oli LIEVÄSTI ennen leikkausta, mutta isommat lollothan tekee myös vioista isommat... :blink:

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Era

• Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13597 : Maria
Janeiro , onko sulla lihaksen alla vai päällä ? :-)

Sivu luotiin ajassa: 0.355 sekuntia