× Yleinen keskustelu

158cm / 53kg Round HP 425cc liian iso tulossa??

• Muru
  • Muru hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Natrelle inspira moderate 310cc lihaksen päällä
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13394 : Muru
Auttakaa!
18.4 on leikkaus, päätetty on että Mentor pyöreä tulee, lihaksen päälle. Nyt olen alkanut pohtimaan koko asiaa, onkohan tuo suunniteltu HP 425cc liian iso muuhun kroppaani nähden tai pitäiskö profiilia vaihtaa Moderate plussaan?
Alkutilanne siis 2x imetetyt pussukat joissa "tilaa" siis riittää. Joskus ennen toista lasta oli D kuppi ja nyt en edes tiedä mikä lienee nahkarullakuppikoko. Haluan täytettä pusseihini mutta kuitenkin hirvittää ettei vaan tule liian "tyrkyt" tai liian isot. Urheilen suht paljon, salilla ja lenkeillä käyn. Olisiko muita saman kokoisia naisia joille olis laitettu saman verran sisältöä :dry:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13396 : BiuBau
Riippuu kuinka isoa haluaa ;) mulle tulossa sama koko ja olen 164/51, en ole ajatellut että olisi liian iso, tosin mulle tulee lihaksen alle osittain joka syö vähän kokoa, samoin kun pituus. Veikkaan että on aika sopiva sulle myös tuo koko..

Lähtökohta a
Natrelle anatominen 2, 45( 2009)
Mentor hp pyöreä 4, 25 (2014)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Muru

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13401 : katrigee
Isompi parempi. En usko että noita tulet kokemaan liian isoina jos olet joskus jo omistanut D-kupin rinnat ja tilaa on. Sinulle ehkä jopa pitää/kannattaa laittaa korkeaprofiiliset jotta saat tarpeeksi täytettä ja kohotusta välttyäksesi mastopeksialta.

04.2012: Mentor high profile 325cc rintalihaksen päällä --> ~70D/DD
04.2014: Natrelle 45 extra high profile 800cc rintalihaksen päällä --> ~70G/H
2016: suunnitteilla suuremmat, n. 1000cc
Mittoja: 161cm/57kg. Lähtökohta 70C

• Muru
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13405 : Muru
Niin, olen tosiaan omistanut aikaisemmin D- kupin rinnat ja raskauden ja imetyksen aikaan olivat kyllä vielä reilusti isommat :whistle: Tosin silloin oli painoa muutoinkin hieman enemmän…Kieltämättä ajattelin silloin että huh alkaa olemaan jo aika melonit mutta en varsinaisesti "kärsinyt" niiden suuruudesta.

Nyt olen 3 vuotta elänyt näiden nahkarukkasten kanssa ja odottanut sopivaa tilaisuutta korjata tilanne. Jotenkin tuntuu vain nyt leikkauksen lähestyessä että miten osaankaan taas olla isompien rintojen kanssa ja tietenkin ihmisten reaktiot asiaan jännittää. Koska totuus taitaa olla se, että en mä niitä piilotettuakaan sitten saa tiettyjen ihmisten seurassa.

Kaikki kommentit auttavat tässä pohdinnassa :) Ja katrigee, olet varmasti oikeassa. Luotan kyllä kirurgiini (Jyränki) mutta silti mietityttää.

• Binkku2
  • Binkku2 hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Mentor Anatominen 475 cc Moderate Plus
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13425 : Binkku2
Tästä nyt ei varmaan varsinaisesti ole apua, mutta sen verran lähellä omat kokemukset koon pohdinnasta että ajattelin kirjoittaa... Mitat mulla 165/60 ja päädyin anatomiseen 475 implanttiin kun vaihtoehdot oli 420 tai 475. Leikkauksen jälkeen oli shokki nähdä jätti-koripallot leuan alla, kun en ollut varautunut että sitä turvotusta on niin paljon ja tissit tietty aluksi kainalossa ja kivikovat... ajattelin että mitä hittoo oon menny tekemään! Mutta nyt kun leikkauksesta on mennyt kaksi viikkoa, on tilanne jo ihan toisenlainen..eli turvotukset laskenut hyvin ja rintojen mutoto alkaa vähän hahmottumaan, ja tämä näky on kyllä ihan toista kun se kahden viikon takainen! Olen tosi tyytyväinebn että päädyin tähän kokoon, näistä tulee ihan täydelliset :)
Pointtina tässä se että ei kannata säikähtää sitä ensinäkymää, se ei todellakaan tule olemaan lopullinen!
Varmaan tuolla sinun 425 koolla lopputuloksesta tulee upea mutta jos arvelluttaa niin varmasti kokoa pienemmälläkin tulee hyvät :)

12.3.2014 KC Clinic
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Muru, Kallio

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13460 : rituliini
Joo 425cc et saa mitään järkyttävän isoja tissejä. Monet katuvat että ottivat liian pienet implantit (minä olen yksi heistä, mutta kun ei isompaa vielä mahtunut.. ehkä siis menen joskus vaihtamaan isommat). Ja nimenomaan jos olet imettänyt, 425cc sopii sinne mainiosti! :)

• Muru
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13472 : Muru
Niin olen kyllä kuullut / lukenut että enemmän saattaisi liian pienet kaduttaa kuin isommat. Kirurgi itseasiassa sanoi että 450cc mahtuisi myös mutta siinä kohtaa mun silmät tais olla ihan lautasen kokoset kun sanoi sitten että laitetaanko 425cc :laugh: Ehkä mä sitten lopetan tän pohtimisen ja alan vaan jännityksellä odottelemaan leikkausaikaa!

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13473 : Repotar
Hei!
Mikä sulla Muru on vartalonympärys? Onko lantioita?
Eiköhän tuosta tuu kuule oikein mieluisat!

CPG322, puoliksi alla ja kohotus. 75C -> 70G. 163cm/49kg

• Muru
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13497 : Muru
Rintojen alta mitattuna ympärys oli 81cm ja lantiota / peppua ei luonnostaan ihan hirveästi ole, treenaamalla takamusta on kyllä saanut pyöristettyä hieman :)

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13523 : Repotar
No jos on 81 mitta, niin vallan mainiosti varmasti menee 425 ja toisaalta se on vaan alle 2rkl pienempi ku 450...että 450 ei voi kamalan paljon isommalta näyttää... Mulla vartalonmitta 72cm ja 375cc laitettiin c-kuppiin + kohotus tuli kans. Ei nämä kyllä liian isoilta näytä, oikein kivet.
Kyllä tässä vissiin joku vauhtisokeus iskee ku tuntuu että sais olla vaikka kuinka kokoa, muiltakin palstallakävijöiltä oon tällasta rivien välistä lukenu...
Toisaalta kyllä riittää että haen nyt liikkeistä 70G liivejä (Changessa 65I).. silti ei hurjilta näytä, ehkä D/E:ltä. Imetysaikana pli 75E.
Isompi siis! :laugh:

CPG322, puoliksi alla ja kohotus. 75C -> 70G. 163cm/49kg

• Muru
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13525 : Muru
Kyllä jonkinlainen vauhtisokeus varmastikin tulee ja tässä vaiheessa kun ei ole vielä ensimmäisiäkään laitettu niin on jotenkin todella vaikea hahmottaa minkä kokoiset itsellä näyttäisi hyvälle. Niinkuin nytkin mietin että onko tuo 425cc liian ison näköinen ja luultavasti se tulee olemaan ihan hyvä ;) En tietenkään halua liian pieniä… kyllä kaikki kommentit auttavat, tässä nyt ehtii panikoida vielä monta kertaa ennen 18.4 :)

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #13529 : Irene
81cm rinnan alta on kyllä aika iso mitta.. Eli on rintakehässä kokoa, varmaan tulee hyvä tolla koolla.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Muru
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten - 4 vuotta 5 kuukautta sitten #13539 : Muru
Niin, onhan siinä senttejä, taisin hengittää sisään juuri kun mitattiin ja on mulla noita lihaksiakin selässä ja riippuu kyllä mistä kohdasta mittaa, hieman alempaa on jo heti 75cm,ettäettä... ;) mutta juu, iso on mitta niin kai sitten pitää laittaa kunnolla täytettäkin B)
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 5 kuukautta sitten : Muru.

Sivu luotiin ajassa: 0.720 sekuntia