× Yleinen keskustelu

Mistä rahat operaatioon?

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #14429 : Naiseksi
Onko täällä muita työttömiä tai opiskelijoita, joilla ei siis oo/oo ollu sitä rahaa yhtään ylimäärästä pistää sivuun, eikä mahdollista saada lainaa/luottoo? Mitä keinoja tissien rahotukseen? Ehdotuksia kuulisin mielelläni, jos jollain olis ideoita, mitä en ite oo tajunnu ees ajatella. Jos kirpputorilla myis vanhoja vaatteita ym, niin ei siitäkään paljoo sais kasaan.

I hope!
I want!
I need!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #14433 : Lumiatar
Tulee mieleen klinikka kohtainen rahoitus.Sopisi että alussa lyhentää pienemmän summan ja kun saa töitä niin lyhentää enempi. :)

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #14434 : Minttumari
Mulla mies otti lainan pankista sille osalle, jota en ollut saanut säästettyä. Ja kokeiltiin kyllä tuota rahoitustakin saada, mutta ei saatu, vaikka hänellä on kohtuullisen hyvä palkka. Lainan saamiseen pankista taas ei ollut mitään ongelmia ja sen sai yhdellä puhelinsoitolla. Eli sen rahoituksen varaan ei kannata laskea.

Niin ja itsehän tosiaan olen tällä hetkellä työtön, opiskelut loppuivat vuosi sitten ja hitaasti sain säästettyä n. puolet. Vaikka vain muutaman euron kuussa laittaisi säästöön niin on sekin jotain.

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #14459 : ssusanna
Itse laitoin pankkiin lainahakemuksen. Tällä hetkellä määräaikainen työsoppari,
mutta syyskuussa vakinaistetaan.

Nagor high profile 390cc lihaksen päällä, 29.9.2014 Fin-Est, Jyri Kullamaa

Mitat: 177cm/67kg

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten #15011 : Sorofiina
itse aijon säästää kahden kuukauden palkastani vähän yli puolet hinnasta ja loput mieheni lainaa :)

Lisää
4 vuotta 5 kuukautta sitten - 4 vuotta 5 kuukautta sitten #15013 : sometimesoon

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Natrelle anatominen implantti, 395cc
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 5 kuukautta sitten : sometimesoon. Syy: korjattu kirjoitusvirheet

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22590 : Ankkuri88
Hei, olisin menossa näillä näkyvin operoitavaksi 17.4.2015. Avopuolisoni koitti ottaa lainaa Finestin suosittelemasta laina firmasta mutta sieltä myönnettiin nyt vain 300€ ja se nyt ei ihan riitä n.4000€ hintaiseen operaatioon. Toinen vaihtoehto on vielä jokin muu firma ja sitten oma pankki mutta osaako kukaan teistä sanoa että miksi tuo Finestin laina firma ei myöntänyt kuin tuon verran?? :huh: Toivottavasti pankista saa sit ainakin, itsehän en saa ko on omaa typeryyttäni luottotietoni menettänyt, niin ja olen itse vielä opiskelijan roolissa.

Lähtötilanne 75B

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22600 : Pimpim

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Pyöreä, Mentor HP 350cc, lihaksen päälle
20.1.2015

162cm/53kg, rinnan ympärys 74cm, rinnan leveys 12,5cm

Blogi:
Unelmatissit.blogspot.com

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22601 : JAAV
Ei varmaan sitten vaan heidän laskureiden ja laskelmiensa mukaan maksukyky riitä sen suurempaan. Ottavat varmasti huomioon elämismenot, muut lainat ja luotot (luottokortit) jne ja niiden perusteella laskevat asiakkaan maksukyvyn. Niin kuin muutkin yritykset, myös pankit.

Mä sain pankista 6000 € lainaa ilman takaajaa. Se oli suurin, mitä myönsivät. Sairaanhoitajan alustava arvio toimenpiteen hinnaksi oli reilu 7000 €, joten maani jo myyneenä ja valmiina pettymään menin kirurgin konsultaatioon samaan firmaan, ja meinasin saada sydänkohtauksen, kun tajusin, että lopullinen hinta toimenpiteelle olikin 6010 €. Järjetön munkki! :)

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22614 : Susannah
Säästöön laitoin rahaa vuoden verran. Työttömänänä se ei TODELLAKAAN ollut pieceof cake, sain yli tonnin säästöön mut yllättävä menoerä imaisi yli 300e jossain vaiheessa ja pari kertaa jouduin ottaa elämiseen rahaa. No, sen tontun sain siis säästettyä ja kyllästyin odotteluun ja ehdotin sukulaiselle, että ottaisi mun puolesta lainaa ja maksaisin hälle kuukausierät. Otti osan pankista ja osan omilla luottokorteillaan, joten pääsen aika pienillä kuukausierillä maksamaan velkaa pois.

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22664 : Ankkuri88
Okei, no me ollaan nyt pankista koitettu ottaa lainaa ja lisätä hänen luottorajaa mut nämä ei onnistunut, yhdestä paikasta odotamme päätöstä vielä mutta jos ei sekään onnistu niin sitten perun aikani ja rupeamme säästämään kanssa. I don't give up!!! :silly:

Lähtötilanne 75B

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22669 : Chloee
Ankkuri, ihmettelen sun unelmaa saada 85-90d. Toivotko siis lihovasi ennen leikkausta reippaasti, jotta ympäryksesi lisääntyisi 10-15 sentillä? Kuulostaa vähän hassulta.. 85-90D on rinnakkaiskoko koille 75F tai 75G, meinasitko siis haluavasi noita vastaavan?

21.11.2014 Jyri Hukki, Karhupuisto
Nagorin pyöreä MR-profiili 360cc ja 390cc lihaksen päällä
175cm/65kg

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22670 : sinttii
Omasta pankista se laina kannattaa hakea. Klinikoiden tarjoamissa rahoituksissa on ihan törkeät korot. Itse säästin noin puolet leikkausrahoista ja toisen puolikkaan otin lainaa pankista. Pankistakin on saatavilla erilaisia lainoja mm vakuudettomia ja vakuudellisia. Sain äitini taakaamaan lainan joten sekin vaikuttaa korkoihin paljon kun on takaaja. Lisäksi lainaan kannattaa ottaa lainaturva joka on hyvä suoja siinä tilanteessa jos sairastuu pitkäaikaisesti tai jää työttömömäksi :)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #22694 : suski
Hei vaan!

En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta kannattaa muistaa myös se, että leikkauksen jälkeenkin voi tulla menoeriä. Jos joutuukin vaikka johonkin korjausleikkaukseen vielä. Klinikat tulevat kyllä vastaan joissain asioissa, mutta jos tuleekin tyytymättömyyttä kokoon tai valittuun proteesimalliin... siinä eivät auta.

Itse olen ehkä niin "vanha", että olen asennoitunut säästämiseen. Se on ikävää ja vie aikaa, mutta lainan ottaminen vähän joka asiaan nykypäivänä on arveluttavaa. Kukin tosin tavallaan. Parisuhdekin pitää olla vakaa, jos ajattelee, että mies maksaa/ottaa lainaa. Mitäs sitten, kun vaikka syystä tai toisesta erotaan?

Suosittelen säästämään ainakin puolet leikkauksen hinnasta. Rahoituksen luulisi saavan helpommin, kun on jo osa kasassa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Cristina, JAAV

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23033 : lehtosa
Olen jonku verran samoilla linjoilla kuin suski, ja täytyy sanoa että yllätyin kuika paljon ihmiset ottavat lainaa tämmösiin. mutta tietysti jokainen tyylillään eikä mulla ole oikeutta tuomita toisia :) mun mielestä äärettömän hienoa, että uskaltaa ottaa sen joskus aika pelottavaltakin tuntuvan askeleen ''parempaan'' päin.

itse oon leikkauksesta haaveillu jo jonkun 3 vuotta, ja koko saakelin ajasta 2,5 vuotta olin opiskelija joten ihan turha yrittää säästää mitään, opintotuesta ja asumislisästä ei kyllä jää mitään säästettävää. nyt ollut töissä noin 9kk ja sainkin jo 3000e kasaan kun yli puol vuotta säästin ja kitkutin (noin 1500-2000e palkka, säästin joka kuu 500e) kunnes tuli itselläkin yllättävä meno mikä oli vaan pakko maksaa ellei halunnut luottotietoihin merkintää, joten se siitä säästöstä :angry:

nyt kovin taas yritän alotella säästämistä, haaveena olis päästä leikkaukseen ensi syksynä, joskus elo-syyskuun tienoon ja tarkoitus olisi säästää noin puolet itse ja loput otan säästötililtäni. mullakin puoliso haluaisi maksaa osan, koska kuulemma hänkin pääsee niistä sit iloitsemaan :laugh: mutta en itse suostunut siihen, koska jos erottaisiin niin itseni tuntien ajattelisin vaan koko ajan et 'se omistaa mun toisen tissin' :laugh: mut lupasin hälle sit et saa maksaa mein hotellit ja laivat (kun meen luultavasti viroon karhupuiston kautta ja ollaan siellä sit leikkauksen jälkeen pari päivää) ja arpivoiteen, vaikutti ihan tyytyväiseltä järjestelyyn :laugh:

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23035 : JAAV
Mulle lainan ottaminen pankista oli ihan fine, mutta mua ihmetyttää toi, että joku toinen ottaa sun puolesta lainaa, että saa tissit. Mä en ottais kenenkään puolesta, enkä varsinkaan mitään luottokorttia vinguttais nolliin toisen takia :O mun mies oli valmis tulee takaamaan pankkilainaa, mutta noinkin "mitättömään" summaan tarvittiin kaksi takaajaa, enkä muutenkaan ollut oikein sinut sen asian kanssa.

Vaikka lainaa otetaankin niin aina pitäis olla vähän sitä puskuriakin taloudessa. Mä otin lainan, mutta säästössä ja sijoituksissa on rahaa, jolla pystyy reagoimaan äkillisiin tilanteisiin - ja suunnitelmien mukaan lyhentämään vähän suurempia summia sitten kun säästöön on vuoden lopussa kertynyt suurempi summa, josta irrottaa.

Eli itse en halunnut vetää säästöjä nolliin, siksi otin koko summan lainaa ja pyrin maksamaan sen mahdollisimman nopeasti pois.

Tisseistä vaan tulee kalliit varsinkin sillä tyylillä kun raavitaan monesta eri paikasta lainoja ja luottoja :S

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23082 : sinttii
Mä olen aina ajatellut ton tissilainan ottamisen niin että joku käyttää jo autoon sen 200e kuussa millä minä maksan lainaa pois.. minulla ei ole autoa eikä muitakaan ns ylimääräisiä kustannuksia kuukausittain joita on tosi monella. En haluaisi missään nimessä asettaa omaa talouttani liian tiukalle. Mulle ei vaan käy järkeen se että jos on jo paljon lainaa ja rahat ei meinaa riittää niiden maksamiseen ja elämiseen niin miksi pitää ottaa vielä uusi laina. Muttakun meitä on niin moneen lähtöön :)

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

• Susannah
  • Susannah hahmo
  • Poissa
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
  • 165cm/54kg/a70-a75/nyt e70-f65/näyttää c-kupilta
Lisää
3 vuotta 6 kuukautta sitten #23087 : Susannah
Mullakaan ei ole autoa eikä asuntolainaa eikä mitään muutakaan velkaa, niin uskalsin ottaa lainan koska omiakin säästöjä oli. Sitä paitsi olen elänyt joskus OIKEASTI köyhää elämää, jossa rahaa ruokaan on pahimmillaan ollut alle 100e kuussa ja silti olen aina pärjännyt, olen ehkä hiukan hullu ja impulsiivinen, mutta aina olen pärjännyt. Nykyään toki paremmat tulot ja parempi elintaso, niin laina sukulaiselta pienillä kuukausierillä ei talouttani kaada. Pitää vaan uskaltaa luottaa elämän kantavan.

21.4.2015. Subfascial, Nagor Impleo hr 390cc, Fin-Est/Jyri Kullamaa.

Sivu luotiin ajassa: 0.745 sekuntia