× Yleinen keskustelu

Leikkauksesta 3 päivää...

• Binkku2
  • Binkku2 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Mentor Anatominen 475 cc Moderate Plus
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12970 : Binkku2
Eli mastopeksia+implantit tehty paikallispuudutuksessa 3 päivää sitten ja miten tän nyt sanois... Nää on ihan jättiläiset, kivikovat ja kainalossa! Olihan nämä jutut tavallaan tiedossa mutta on nää aika shokeeraavat kuitenkin... Voisitteko kokeneet konkarit vielä vähän lohdutella ja valaa minuun uskoa että näistä tulee vielä ihan hyvät :)
Toinen ylläri oli nää kivut... ihan järkkyjä, onhan siinä ollut kyllä iso operaatiokin kun oli se kohotus siinä samalla..eli onhan ne kudokset saanut siellä kyytiä.. Särkylääkettä kuluu kyllä kolmen tunnin välein maksimiannoksilla ja vähän ylikin... On tuo sohvannurkka tullut kyllä tutuksi, kun ei mitään pysty tekemään... joku jossain ketjussa mainitsi mielialanvaihteluista ym. ja nyt kyllä vähän ymmärrän..on niin kipeä ettei kykene mihinkään ja niin ruma ettei voi peiliin katsoa :P
Kiva jos joku jaksaa nyt vähän laittaa jotain kannustavaa, kiitos :kiss:

12.3.2014 KC Clinic
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: miikoo

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #12971 : miikoo
Tsemppiä tsemppiä vaan toipumiseen! :)

Kyllä aivan varmasti niistä tulee hyvät.

Mulla oli myös tosi kovat kivut, ja mielialan vaihteluita. Mä olen aika kova pitämään aina ohjat omissa käsissä, enkä ole/halua olla kenestäkään toisesta ihmisestä riippuvainen. Niin kyllä otti koville tuo alkuaika! N. 1,5vk:n päästä leikkauksesta alkoi rytinällä helpottaa nuo säryt ja yleiskipuilu. Haavakipua oli n. 2vk. Nyt tänään 4vk leikkauksesta, ja hyvin menee :)

Onnea tuplista!!

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten : miikoo. Syy: Kirjoitusvirhe
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Binkku2

• minkki
  • minkki hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor 330cc pyöreä, osittain lihaksen alla
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12972 : minkki
Binkku2!

sulla on ihan "uunituoreet" rinnat (ja onnea siitä!!), joten ei mitään hätää vaikka ne onkin siellä kainaloissa ja kivikovat! kivut kuuluu myös asiaan, kenellä voimakkaampina, kenellä lievempinä..itsekin olin tositosi kipeä, ja olin varma ettei kukaan muu voi näin kipeä ollakkaan, ja oliko tässä mitään järkeä kun näyttävät tältä jne ;) mutta ne alkavat siitä kyllä pehmenemään ja asettumaan paikoilleen, mutta on ihan hyvä pitää mielessä että pitkä prosessihan se on, eli vasta 5-6kk kuluttua ne on ns.lopullisessa muodossa (ja ilmeiseswti vielä senkin jälkeen pientä muutosta voi tapahtua..) :)
tsemppiä sulle toipumiseen! oot ollu isossa operaatiossa, joten lääkkeitä vaan reilusti kipuihin! niistä tulee ihan varmasti hyvännäköiset tuplat, kunhan malttaa ottaa toipumisen tosissaan ja lepäilee ja välttää liian aikaisin lähtemästä esim.liikuntaa harrastamaan jne. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Binkku2

• Binkku2
  • Binkku2 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Mentor Anatominen 475 cc Moderate Plus
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12974 : Binkku2
voi kiitos teille! Tää on niin huippupaikka kun saa tukea teiltä :)

12.3.2014 KC Clinic

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12980 : Suttura
Kun viikko sitten torstaina heräsin leikkauksesta, ni manasin mielessäni, et mitä hittoo oon menny tekeen, ku olo oli niin tuskanen. Ite ei voinu ees sitä peittoo vetää päälleen! Mut nyt menny jo pari päivää ilman lääkkeitä ja melki kaikkee voi tehä (rauhassa). Eli olo muuttuu aika pian! :) kohta jo koittaa se päivä ku pääsee shoppaan rintsikoita... No 3 viikkoo viä. Parantelet vaan ittees rauhassa. :)

• Eltsukka
  • Eltsukka hahmo
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Natrelle anatominen 375 osittain lihaksen alla
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12981 : Eltsukka
Tsemppiä! Mulla oli myös kauheat kivut ja söin lääkkeitä kaksin käsin...eka viikko oli tuskaisin ja sitten alkoi helpottaa. Jos syöt paljon ibuprofeenia, niin kannattaa suojata mahan limakalvo Somac-nimisellä lääkkeellä. Mä en tehnyt niin, ja sain järkyt mahakivut lopulta. Somac pelasti :)

Kyllä se vielä iloksi muuttuu! Mä olen niin onnellinen aina, kun näen itseni peilistä: vihdoin kunnon rinnat B)

Leikkaus Sairaala KL Helsinki 24.2.2014
Kirurgi Asko Salmi

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12983 : Suttura
Juu, ne mahakivut oli yllätys! Ite en tajunnu hommata vatsansuojalääkkeitä. :(

Sivu luotiin ajassa: 0.415 sekuntia