× Yleinen keskustelu

"mandariini kainalossa"

• jade
  • jade hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12916 : jade
Leikkauksesta tänään tasan 2kk ja toipuminen on sujunyt hyvin, arvet on siistit, rinnat ovat alkaneet hieman pehmenemään jne. Yksi asia mikä vaivaa/häiritsee on pieni ero rintojen ulkonäössä keskenään; oikea rinta on pyöreähkömpi ja tuleekin nätimmin rintakehän sisäsyrjälle ..kun taas vasen tuosta rintakehän sisäpuolelta melkein "vinkottaa" ja rinnan ulkopuoli on kuin ns. mandariini kainalossa :dry:

Itsehän noita rintoja tuijottelee kriittisemmin eikä tuo ihan silmiinpistävää ole muttaonkohan enää tässä vaiheessa toivoakaan että vasen rintakin nätisti pyöristyisi sisäänpäin..? Ja siis osittain lihaksen alla on Nagor Impleo 330cc..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12921 : Irene
Verrattuna tuohon profiilikuvaasi, onko tilanne muuttunut? Eikö se ollut aika tuore?
Kuten Omega, kyselen mäkin oliko epäsymmetriaa ennen leikkausta?
Katselin kuvaasi niin, että peitin ensin oikean ja sitten vasemman puolen ja kyllähän se sanoa täytyy että ovat ne erilaiset. Itse en jotenkin oikein tavoita mikä se ero on, mutta samannäköiset ne eivät ole.
Vaikea sanoa... Olisiko mahdollista kysyä kirurgilta?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12951 : Moona
Tuolla toisessa kuvaketjussa (sivu 14)on mun ennen kuva, josta näkee miten epäsymmetriset mulla oli ja sieltä löytyy myös kuvia viikkoja leikkauksesta. Epäsymmetria on tasoittunut huomattavasti. Mulla hiukan kikkailtiin oikean rinnan osalta, mihin kohtaan haava tuli. Eihän näistä identtisiä tule, mutta mä olen supertyytyväinen näihin.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

• jade
  • jade hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo,HP,330cc,dual-plane,1/2014
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12961 : jade
Irene: juu, tuo mun kuva on otettu 3vkoa(?) leikkauksesta ja mielestäni kovin paljoa tilanne ei ole muuttunut; rintojen koko on pysynyt samana eli turvotusta kun ei alunperinkään juuri ollut, eivät rinnat ole pienentyneet siltä osin.

Mutta vasen rintani oli himpun verran ennen leikkausta isompi, mutta ei niin paljoa että sitä olisi lähdetty korjaamaan eri kokoisilla implanteilla tms. Ja nänneissä oli pientä korkeuseroa.

Omega: mulla on sama tuon vasemman (lähtöjään isomman) rinnan kanssa; rinta näyttää laskeutuneemmalta yläosastaan kuin oikea rinta.

Sikäli tuo lievä eriparisuus ei haittaa, mieluummin tuo kuin ne vanhat lätyt, mutta itsekseni mietin että kuinka rinnat vielä muuttavat muotoaan.. Jälkitarkastushan Fin-Est:llä oli 4-6kk(?) leikkauksesta ja asun täällä Jumalan selän takana, joten tuosta noin vaan en voi käydä "välitarkastuksessa" =)

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12973 : miikoo
Näinpä. Mä myös aika ajoin palauttelen mieleen ennen-kuvat. Vaikka mun toipuminen ja rintojen muotoutuminen on vasta alkutekijöissä, on nää miljoona kertaa hienommat kuin ennen leikkausta!

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12976 : jansku
Mullakin oli lievä kokoero ja nännit hiukan eritasossa ennen leikkausta. Kokoeroa ei ainakaan nyt turvotukselta huomaa, nännit on edelleen hiukan eritasossa ja on varmaan ikuisesti mut se ei ole sellanen asia, joka mua häiritsee. Enkä tiedä onko Kullamaa tehnyt jotain asian korjaamiseksi, kun mun mielestä sitä korkeuseroa ei ainakaan tässä vaiheessa ole niin paljoa verraten entiseen. Aika näyttää millaset näistä lopulta tulee. :)

Leikkaus 10.3. Tallinnassa
Implantti Nagor Impleo-HR 360cc osittain lihaksen alla
Kirurgi Jyri Kullamaa

Sivu luotiin ajassa: 0.416 sekuntia