× Yleinen keskustelu

Hyvä toipuminen leikkauksesta ja kotitöiden teko

• Uusiminä
  • Uusiminä hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Natrelle anatominen MM 280cc osittain lihaksen all
Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #12458 : Uusiminä
Kuinka te - jotka olette hyvin toipuneet leikkauksesta, maltatte olla tekemättä kotosalla kummempia?
Eikö se kaksi viikkoa ole se rajapyykki, mikä pitäisi ottaa maltilla ja varoa rintalihasten käyttöä.

Itsellä on leikkauksesta nyt reilu viikko. Implantti sijoitettiin osittain lihaksen alle. Toipuminen on ollut hyvää, kipulääkettä ei ollut tarve ottaa kuin noin neljänä päivänä. Kun toipuminen on ollut helppoa, kotona tulee tehtyä herkästi eri hommia, pöydän pyyhkimistä, ruuanlaittoa, astianpesukoneen tyhjennystä, ruokapöydän ympäriltä harjalla lakaisua, jopa lasten nostelua (heti kyllä jarruttelen, kun huomaan mitä olen tekemässä). Kauppakassien kantamisen olen ymmärtänyt unohtaa :)Kävelylenkkejä olen tehnyt, välillä reippaammalla tahdilla ja välillä aivan hitaasti, fiiliksen mukaan.

Muutamana aamuna olen havahtunut unesta, siihen että oinistelen (venyttelen kädet alhaalla, rintalihaksen jännittyneinä. Kauhistuneena lopetan ja pelkään, että apua, kiinnittyvätkö nämä lainkaan kun rintalihas liikkuu.
Välillä pelottaa, että teenkö hallaa toipumiselleni, mutta on niin vaikea olla tekemättä yhtään mitään. Onko muilla tälläisiä fiiliksiä?
Tietenkin, jos toipuminen on kivuliasta, ei tule varmaan mieleenkään puuhastella mitään.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.268 sekuntia