× Yleinen keskustelu

Kuinka pian takaisin töihin leikkauksen jälkeen?

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12233 : könni
Olen suunnitellut rintojensuurennusta jo pitkän aikaa, ja nyt päätin että ensi kesäksi käyn ne hankkimassa. Kuitenkin mietin kuinka pian leikkauksen jälkeen voi palata töihin? Olen vaatekaupassa töissä ja siellä saa kyllä kyykkiä ja kurotella ja nostella joka päivä.. :dry:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12248 : sinttii
En nyt suoranaisesti osaa vastata kysymykseesi kun oma leikkaus vasta edessäpäin mutta itse olen hoitoalalla töissä. Eli paljon juuri kyyristelyä yms. Olen varautunut 3viikon sairaslomaan ja mahdollisesti pidempäänkin jos tarvetta on..

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12249 : miikoo
Minä luulin, että viikon loma riittäisi. Nyt toinen viikko menossa eikä työssäolo tänään vielä onnistunut. Mulla on kevyt toimistotyö (=tietokoneella koko pv).

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12255 : 300 cc

könni kirjoitti: Olen suunnitellut rintojensuurennusta jo pitkän aikaa, ja nyt päätin että ensi kesäksi käyn ne hankkimassa. Kuitenkin mietin kuinka pian leikkauksen jälkeen voi palata töihin? Olen vaatekaupassa töissä ja siellä saa kyllä kyykkiä ja kurotella ja nostella joka päivä.. :dry:

Taitaa olla tuuristaan kiinni kuinka nopeasti alkaa paranemaan. Minut leikattiin keskiviikkona ja maanantaina olin töissä. Työ on toimistotyötä, mutta myös leikin lasten kanssa niin ulkona kuin sisällä. Tai minun tehtävänäni oli ohjata lasten leikkejä, pelejä ja askarteluja.

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12344 : könni
Kiitti vastauksesta, myös muille vastanneille! Jos saan kysyä vielä, että kuinka kerroitte työnantajalle saikustanne, ja kuka sen kirjoitti? Ei varmaan tartte suoraan sanoa että tämä tyttö lähtee hakemaan virosta tissit..

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12345 : miikoo

könni kirjoitti: Kiitti vastauksesta, myös muille vastanneille! Jos saan kysyä vielä, että kuinka kerroitte työnantajalle saikustanne, ja kuka sen kirjoitti? Ei varmaan tartte suoraan sanoa että tämä tyttö lähtee hakemaan virosta tissit..

Voitko pitää vuosilomaa? Tai saatko pitää muuta omaa palkatonta vapaata?

En usko, että kirurgi kirjoittaa varsinaista lääkärintodistusta, koska toimenpide ei ole Kela-korvattavaa. Tästä syystä työnantaja ei pysty hakemaan Kela-korvausta palkkamenoista, ja tuskin yksikään työnantaja siis maksaa palkkaa tältä ajalta.

On kai paljon esimiehestä ja yleensä henkilöstä ja työyhteisöstä kiinni, voiko/haluaako toimenpiteestä kertoa. Itse kerroin, koska minulla on ihan superymmärtäväinen esimies, ja koska toipumiseni ei ollutkaan ihan niin nopeaa kuin olin luullut.

1. Mentor HP 375cc 2/2014 Helsinki Clinic
2. Nagor HR 460cc 12/2014 Helsinki Clinic

Suunnitteilla Motiva 800-1000cc

169cm/56kg

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12363 : Naiseksi
Kyl yleensä klinikalta kirjotetaan saikkua jos haluu/tarvii. Mutta se on tosiaan palkatonta, kun on kyse esteettisestä kirurgiasta.

I hope!
I want!
I need!

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12365 : Moona
Mulla oli se tilanne, etten todellakaan voinut kertoa pomolle, miksi pitäisin palkatonta saikkua ja ratkaisin asian pitämällä pois kaikki kertyneet ylityö yms. vapaat.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 10 kuukautta sitten #12375 : könni
Wau, kiitos kovasti vastauksista! Pitäneekin alkaa kerryttää vähän ylimääräisiä tunteja.. ;)

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #15012 : Sorofiina
Täällä myös hoitsu! Olen vielä nyt menossa uuteen työpaikkaan ja mietin kehtaanko pyytää sieltä muutaman viikon palkattoman loman... Sitten jos siihen yhdistelisi jotain vapaapäiviä niin saisi yhteensä 3 viikon loman. Työssäni siis nostelen potilaita ja siirtelen paljon...

Mitenköhän selviän... Mitään kuukautta en kyllä millään voi olla toipumassa...

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #15019 : salille.com
Mulla implantit lihaksen päällä. Ke leikattiin seuraavana ti yövuoroon. Työnkuva ensihoitajana ambulanssissa. Työkaverit todella kivasti auttoivat esim. Raskaissa nostoissa ;)

Lääkäri Asko Salmi

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten - 3 vuotta 8 kuukautta sitten #15020 : Kissanainen

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 8 kuukautta sitten : Kissanainen.

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #15022 : sometimesoon

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Natrelle anatominen implantti, 395cc

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #15024 : Evenaa
Mut leikattiin perjantaina ja tiistaina palasin jo töihin (kevyt toimistotyö), mutta toiseen työhöni joka on fyysisesti raskaampaa, palaan vasta kolmen viikon päästä..

Natrelle 325cc, lihaksen päällä
Jaan Troost
2.5.2014

Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #15030 : bikerbeib
itse palasin raskaaseen market nostotyöhön 2 vkon kuluttua.

Leikkaus 3.3.2014
Kirurgi Jyri Kullamaa
Nagor impleo 420cc
Leikkaus 1.11.2016
Kirurgi Jyri Kullamaa
Eurosilicone 750cc pyöreä
Ekstra korkea profiili

• Nagor 86
  • Nagor 86 hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 360cc puoliksi lihaksen alla
Lisää
3 vuotta 8 kuukautta sitten #15034 : Nagor 86
Itse olen ruokakaupassa töissä ja pidän yhden viikon vuosilomaa ja 3 päivää vapaata siihen päälle ja uskoisin että silloin ei ongelmia palata töihin kun nostot pystyn siirtämään muille tarpeentullen! Esimiehelleni en todellakaan operaatiosta kerro, työkavereille vähän pakko että tietää mun tilanteen ja rajoitukset..

Mitat: 160cm / 56kg, lähtökohta A/B
Leikkaus: 5.5.2014, Fin-est / Jyri Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #45849 : MinäVaan
Mä oon miettinyt tätä aihetta todella paljon. Itselläni implanttien hankinta on vasta suunnitteluasteella (johtuen rahasta), mutta tänä syksynä olen kuitenkin vuosien pohdinnan jälkeen päättänyt, että aion ne hankkia.

Olen tällä hetkellä opiskelija, eli rahan säästäminen silikoneihin on tällä hetkellä todella suuri haaste. Sitten kuitenkin toisaalta olisi fiksua hankkia implantit vielä tässä opiskeluaikana, koska koulusta poissaoleminen on kuitenkin huomattavasti helpompaa kuin töistä. Ja opiskelen siis sairaanhoitajaksi, eli parempi varmasti leikkauksesta toipuessa on istua luennoilla ja lukea tentteihin kuin tehdä itse varsinaista työtä... Ja siihenkin menisi kuitenkin varmasti oma aikansa ennen kuin ensimmäisestä työpaikasta saisi tarpeeksi pitkän loman...

Jos kenelläkään (opiskelijalla tms) on aiheesta kokemusta, niin olisi mukava kuulla kokemuksia esim siitä, että miten on saanut tarvittavat rahat kokoon. :)

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45851 : Hansu82
Mä olen hoitajana vanhainkodilla, ja fyysisesti raskas työ. Pidin kesälomani 4vkoa toipumisaikana ja se oli hyvä päätös!

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Sivu luotiin ajassa: 0.939 sekuntia