× Yleinen keskustelu

Plastiikkakirurgia Fin-Est kokemuksia?

• Andreea
  • Andreea hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nyt 260cc/320cc vaihto 30.5 nagor 300cc/360cc
Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #38393 : Andreea
Kärsimys: voitko kertoa lisää tapauksestasi, kiinnostaisi tietää. Miten se epäonnistui? Miten kuluttajalautakunta otti sen? Kuka sinut leikkasi?

Ollut 260/320 (en tiedä merkkiä) vaihto 30.5.16 Nagor 330/360
Tulikin Motiva Matrix Silksurface Plus 375 full

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #38399 : Kärsimys
Jyri Kullamaa leikkasi. Kuluttajalautakunnassa se on vielä käsittelyssä, jo 11 kuukautta. Keräävät aineistoa ja lausuntoja. Fin-Estin toimitusjohtaja pitkitti vastaamista lautakunnan kyselyihin, ilmeisesti siinä toivossa, että luovun kantelusta.
Itse leikkaustapaus on surullinen: rinnan eri korkeudella, nännit erimuotoisia, implantti rypistynyt, kun tasku, minne se asetetaan, oli liian pieni. Ja Luoja, miten kovia ne rinnat olivat! Ei mitään mahdollisuutta maata vatsalla. Fin-Estin vastaus aina oli, että se on normaalia ja menee ohi. Mutta kun 9 kuukaudessa ei tullut muutosta, pakko oli mennä korjausleikkaukseen Suomessa. En mainitse klinikkaa eikä kirurgin nimeä, muuten heti saa haukkuja mainostamisesta. Kannattaa ottaa huomioon myös sellainen asia, että ulkomailla tehdyt liekaukset eivät kuulu Suomessa potilasvahingon piiriin, eikä siitä pysty valittamaan mille muulle viranomasille paitsi Kuluttajavirastolle. Suomessa vastaavien tapauksien varalle on potilasasiamies, joka on jokaisessa sairaalassa yleensä; sitten on Potilasvahinkokeskus, Aluehallintavirasto yms. tahoja, jolta saa apua (mahdollisesti). Mitään apua et saa, jos leikkaus suoritetaan Virossa. Paitsi - tietysti – Viron viranomaisilta. Mutta juu-juu on siinä, että teet sopimuksen Suomessa rekisteröidyn palvelutarjoajan kanssa, mutta itse toimenpide suoritetaan ulkomailla. Siinäpäs on miettimistä omasta potilasturvasta. Minäkin ajattelin, että panettelua kaikki, mitä Viron plastiikkakirurgeista sanotaan, ei voi olla totta, ja hyväksyin Fin-Estin tarjouksen, josta sain syyttää vain itseäni. Omalla nahalla totesin, että kyllä näissä negatiivisissä kirjoituksissa on sittenkin perää
Esteettisestä kirurgiasta on nyt olemassa standardi, jonka Suomi hyväksynyt viime kesäkuussa (jos muistan oikein). Siinä on määritelty millä tavalla esteettisen kirurgian toimenpiteet tulee suunnitella, suorittaa ja jälki seurata - eli alusta loppuun.

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #38403 : pulla

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten #38406 : MillaF

Kärsimys kirjoitti: Jyri Kullamaa leikkasi. ... Fin-Estin vastaus aina oli, että se on normaalia ja menee ohi.

Helou, tsemppiä taistoon! Nostan kyllä hattua kattoon asti kun vedät ne vastuuseen, en voi ymmärtää miten joku suostuu päästämään koijarit kuin koiran veräjästä ja pahimmillaan syytää vielä lisää rahaa samaan puulaakiin :evil:

MUTTA, oletko ottanut yhteyttä itse Kullamaahan (ainakin facebookissa taisi olla, ja kai sähköpostikin löytyy jostain)? Tarkoitan siis että tiedätkö, että onko hän tietoinen tilanteestasi? Koska voisipa jopa olla että jos lopputuloksesi on todella huomattavan pielessä, olisi sen verran ammattiylpeyttä herralla että voisi ottaa sut leikkuriin uudelleen, korvauksetta tietysti.

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.

Lisää
2 vuotta 9 kuukautta sitten - 2 vuotta 9 kuukautta sitten #38413 : pulla
:(

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 9 kuukautta sitten : pulla.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #38646 : Meow
Veikkaan et oli paikka mikä tahansa, niin jos tulee komplikaatioita niin asia riintautuu ja hankaloituu suurimmassa osassa tapauksista :/ itse kävin fin-estin kautta diim simmolla. Palvelu pelasi hyvin. Kävin 2 kertaa konsultaatiossa ilmaiseksi koska halusin lisä konsua. Viesteihin vastattiin päivän varoajalla. Ainut miinus,että simmolla unohti minut koska olin ainut Simon potilas siltä päivää. No kullanmaa tuli tarkistamaan sit minut. Kohdallani kaikki mennyt tähän mennessä hyvin ja koska ei ole ollut komplikaatiota, niin ei ole ongelmaa myöskään palvelussa. Onnekas olen siinämäärin tähän asti, mutta ei sitä koskaan tiiä jos jtn tulee. Mutta suosittelen itse fin-estiä.

25.4 Fin-Est Siim Simmo Nagor HR 420cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mamamur, Haaveenahyväolo

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #49765 : Cesca

Kärsimys kirjoitti: En suosittele. Laikkauksestani noin 2 vuotta. Tulos oli karmea ja kohtelu välinpitämätöntä. Haukuttiin ihan maan rakoon, kun ilmaisin tyytymättömyyteni lopputulokseen. Nyt asia on Kuluttajariitalautakunnalla tutkittavana. Joudun tekemään korjausleikkauksen toisella kirurgilla, ja vieläkin korjattavaa jäi. Eli Fin-Estin periaate – ota rahat ja juokse, lopputuloksesta ei niinkään väliä. Ehkä ensimmäiset silikoonit he onnistuvat tekemään hyvin, mutta implantin vaihtoa ei suosittele heillä eikä muutakaan vaativampaa korjausta.

Hei. Mulla myös huonoja kokemuksia. Miten tämä lopulta päättyi?

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Sivu luotiin ajassa: 0.231 sekuntia