× Yleinen keskustelu

Plastiikkakirurgia Fin-Est kokemuksia?

• minkkis
  • minkkis hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Tulossa Nagorin pyöreä HP 330cc
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11427 : minkkis
Moikka!

Onko kellään kokemusta kyseisestä firmasta? Positiivista/ negatiivista? Entäs kirurgista nimeltä Juri Kullamaa?

Please, kertokaa ihmeessä! Mulla rintojen suurennus leikkaus suunnitteilla sinne!

Leikkaus 26.3
Kirurgi Juri Kullamaa
Nagor Impleo HP 330cc
Tällä hetkellä 75a/b -> tavote 75c

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11510 : Nuppu
Mä suosittelen kans fin-estiä omasta kokemuksesta. Fin-estillä on niin mahtavat konsultit, että en ymmärrä mistä ne ammentaa sen asiakaspalveluhengen! Ne on aina valmiita auttaan kaikissa asioissa :) Ja kullamaa on tosi hyvä kirurgi, sillä ei syyttä ole hyvä maine.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Janeiro

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11517 : Janeiro
Yhdyn ylempään ehdottomasti :)

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11628 : uppis
Täältä myös lämpimät suositukset firmalle. Ystävällistä,asiantuntevaa ja sujuvaa palvelua. Nopeat vastaukset, jos jokin painaa mieltä, niin leikkausta ennen kuin leikkauksen jälkeenkin. Kullamaasta jäi hyvä kuva myöskin, samoin sairaalasta.

• minkkis
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11651 : minkkis
Okei no hyvä tietää Uppis!
Mulle jäi konsultaatiosta vähän huono maku suuhun.. :( Sitten ku se nainen soitti sieltä pari päivää sen jälkeen kun oli saanu Jurin mielipiteen asiaan niin ehdotin samalla, että onnistuisko toinen konsultaatio käynti vielä kun jotenkin oli tullut paljon lisää kysymyksiä ja pari asiaa oli jäänyt epäselväksi ja plus vielä pähkäilen sen koon kanssa, niin se nainen vaan vastas että: " Mä en oikee voi sua tän enempää auttaa, että sitte Jurin kanssa leikkauspäivänä voitte sitä kokoa vielä kattoa."
Mut eihän mun oo ylipäätään kiva lähtee leikkaukseen jos kaikki on vielä auki ja ns "epäselvää". Kyllä mä oon nyt itekki ettiny tietoa asioista ja kauheest saanu tältä sivustoltakin apuja, mutta jotenkin olisin kaivannu enemmän informaatiota erilaisista implanteista ja siitä mikä koko minulle olisi sopivin... :blush:

Leikkaus 26.3
Kirurgi Juri Kullamaa
Nagor Impleo HP 330cc

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11654 : ST
Mut on leikattu 6.2 fin-Estin kautta. Joten lopputuloksesta en mitään uskalla sanoa, mutta konsultaatiosta jäi todella hyvä fiilis, mut en en olisikaan firmaa valinnut. Sähköposteihini ja mun kysymyksiin vastattiin todella nopeasti.
Mutta täytyy sanoa etten ollut kuitenkaan ihan 100% tyytyväinen itse sairaalan toimintaan. Mulle hoitajat olivat todella tympeitä eikä kyl hyvää suomea puhuneet vaikka niin jostain luin. En saanut edes selvää monta kertaa päivässä otan antibiootteja, sen asian jouduin kysymään toiselta samana päivänä leikatulta. :D Lähtöaamuna Kullamaa unohti tehdä mulle jälkitarkastuksen, jouduin itse lähteä etsimään kirurgia :D
Mutta muuten kyllä fin-Estin kautta kaikki on sujunut niinkuin pitääkin :)

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11656 : ST
Mut on leikattu 6.2 fin-Estin kautta. Joten lopputuloksesta en mitään uskalla sanoa, mutta konsultaatiosta jäi todella hyvä fiilis, muuten en olisikaan firmaa valinnut. Sähköposteihini ja mun kysymyksiin vastattiin todella nopeasti.
Mutta täytyy sanoa etten ollut kuitenkaan ihan 100% tyytyväinen itse sairaalan toimintaan. Mulle hoitajat olivat todella tympeitä eikä kyl hyvää suomea puhuneet vaikka niin jostain luin. En saanut edes selvää monta kertaa päivässä otan antibiootteja, sen asian jouduin kysymään toiselta samana päivänä leikatulta. :D Lähtöaamuna Kullamaa unohti tehdä mulle jälkitarkastuksen, jouduin itse lähteä etsimään kirurgia :D
Mutta muuten kyllä fin-Estin kautta kaikki on sujunut niinkuin pitääkin :)

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11658 : Moona
Mua ei ole leikattu Fin-Estin kautta, mutta samassa sairaalassa kuitenkin. Mun mielestä Fertilitaksessa oli loistava henkilökunta, tyypilliseen Eestiläiseen tapaan voivat vaikuttaa töksähteleviltä ja hiukan tylyiltäkin, mitä he tuskin ovat. Kielimuuri on jonkinlainen, sen myönnän. Itse osaan hieman Eestiä ja kieliongelmaa ei hirveästi ollut. Hoitaja, joka mulla oli koko aja,n heräämöstä seuraavaan aamuun oli Venäläinen ja puhui vain Eestiä, Venäjää ja Englantia. Pärjäsin hänen kanssaan hyvin, vaikka hän vasta töksähtävä puheissaan olikin :), mutta erittäin ammattitaitoinen. Ruoka sairaalassa oli hyvää ja sain pizzaa illalla klo 21, jota oikeasti tosi herttainen yökkö toi. Mulle oli antibiootti paketin päälle kirjoitettu kellon ajat, jolloin otan ne ja hoitaja vielä topakasti selitti ajat suomeksi ja englanniksi.
Aamulla mut tuli leikannut kirurgi tsekkaamaan jo klo 7, koska lupasi mulle niin ja kotiinlähdön aikaan Kullamaa tuli myös katsomaan, hän oli ollut avustavana kirurgina mun leikkauksessa.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11660 : Naiseksi
Minkkis: Koskas se sun leikkaus on? Mietin vaan, et ehtisitköhän vielä sitä ennen käymään Fin-Estillä konsussa, jossa Kullamaa olis ite paikalla? Eikös se käy välillä Suomessa? Sillon saisit vastauksia kysymyksiis ja olis varmempi ja turvallisempi mieli varmasti lähtee leikkaukseen.

I hope!
I want!
I need!

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11669 : marjukka
Minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa , varsinkin Miriam vastaa aina viesteihin välittömästi ja aina ystävällisesti. Sairaalan henkilökunta oli mielestäni erittäin ystävällistä. Leikkauksen jälkeisenä päivänä itselläni oli kiire laivaan ( lähdin aikaisemmalla) eikä Jyri ehtinyt tarkastamaan, mutta Troost tarjoutui ystävällisesti tekemään lähtötarkastuksen.

• minkkis
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11670 : minkkis
Naiseksi, mulla on leikkaus maaliskuun vikalla viikolla. Mä en jotenkin viiti soittaa taas sille Miriamille(?) ku viime puhelussa jo ehdotin toista konsultaatiota eikä siinä hänen mielestään ollut mitään järkeä. Ehkä mä laitan sähköpostia tällä kertaa. :laugh:
Musta tuntuu että oon jotenkin vaikea asiakas ja kyselen tyhmiä siltä konsultilta. Haluan vaan, että mun olo ns "turvallinen" ennen leikkaukseen lähtöä ja kaikki on mahdollisimman selvää. Enkä silleen et nyt lähen randomisti tissioperaatioon ja 5min ennen leikkausta valitaan implantin koko. :huh:

Leikkaus 26.3
Kirurgi Juri Kullamaa
Nagor Impleo HP 330cc

• ST
  • ST hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Nagor Impleo HP 300g
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11671 : ST

minkkis kirjoitti: Naiseksi, mulla on leikkaus maaliskuun vikalla viikolla. Mä en jotenkin viiti soittaa taas sille Miriamille(?) ku viime puhelussa jo ehdotin toista konsultaatiota eikä siinä hänen mielestään ollut mitään järkeä. Ehkä mä laitan sähköpostia tällä kertaa. :laugh:
Musta tuntuu että oon jotenkin vaikea asiakas ja kyselen tyhmiä siltä konsultilta. Haluan vaan, että mun olo ns "turvallinen" ennen leikkaukseen lähtöä ja kaikki on mahdollisimman selvää. Enkä silleen et nyt lähen randomisti tissioperaatioon ja 5min ennen leikkausta valitaan implantin koko. :huh:

Tottakai viitsit :) oot lähdössä suureen operaatioon niin tottakai sun täytyy myös lähteä varmoin mielin ja tietää että saat rahalle vastinetta ja sellaisen lopputuloksen kuin haluat :) mustakin tuntui et kiusasin Miriamia ihan koko ajan mun typerillä kysymyksillä sähköpostitse mutta aina se vastasi kysymyksiini ja todella nopeastikin.
Koita vaikka laittaa sähköpostia jos et enää halua soittaa. Itse kertoisin kaikki huolenaiheeni jotta kaikki selviäisi ajoissa ennen leikkausta ja kaikki ovat varmasti samaa mieltä implantin koosta yms :)

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11672 : Naiseksi
Ota ihmeessä yhteyttä sinne. Vaikka tosiaan sitä sähköpostia jos et soittaa kehtaa. Kuten ST sano, kerro kaikki kysymykset, mitkä painaa mieltä. Kyllä konsultin työhön pitäis kuulua kysymyksiin vastaaminen, eli rohkeesti vaan. Ja tosiaan kannattaa pyytää uus aika, missä Kullamaa on ite paikalla. Sun leikkaukseen on kuitenkin vielä aikaa. Tai sit käy vaikka jossain toisessa konsussa selvittämässä mieltä painavat asiat. Ei leikkaukseen kannata lähtee jos on vielä liian moni juttu auki ja liikaa tärkeitä kysymyksiä. Eikös kuitenkin pitäis ehtiä jonkin aikaa miettiä/puntaroida leikkaukseen liittyviä seikkoja? Että kaikki on selvää ja tietää, mitä on odotettavissa. Eihän sitä muuten pysty tekeen päätöstä, ellei tiedä tarpeeks. Niin iso ja kallis juttu kuitenkin, että toiseen maahan matkustaessa leikkaukseen pitäis voida mennä turvallisin mielin.

I hope!
I want!
I need!

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11673 : Maj
Kannattaa laittaa sähköpostia. Itse kyselin todella juurta jaksaen kaiken mikä tuli mieleen ja sain aina ystävällisen ja asiantuntevan vastauksen. Jos soittaa niin heillähän saattaa suurella todennäköisyydellä olla juuri toinen asiakas. Iltaisin en taas kehdannut soittaa, mutta silloinkin sain nopean vastauksen sähköpostiini :) Mielestäni palvelu oli mitä parhainta ja minä kyselin ainakin 20 kertaa :blush:

• minkkis
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11674 : minkkis
Totta puhutte! Mä pistin sähköpostia menemään :)

Leikkaus 26.3
Kirurgi Juri Kullamaa
Nagor Impleo HP 330cc

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11681 : sinttii
Huh, leikkausaika vihdoinkin varattu 1.4 ja olen ikionnellinen. Vielä aikaa pudottaa painoa ennen leikkausta. Ainoa mikä jäi harmittamaan niin oli tosiaan tuo implantin koko. Haluaisin niin 460cc ja joudun odottelemaan tuohon päivään saakka että saan tietää mihin kokoon päädytään loppujenlopuksi...hittolainen :laugh:

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: annnihh

• minkkis
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11692 : minkkis
Mihin meet leikkaukseen sinttii? Mä varasin 26.3 !!!! JEEEE :cheer: Oon innoissani :P

Leikkaus 26.3
Kirurgi Juri Kullamaa
Nagor Impleo HP 330cc

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11693 : jansku
Mulle ei oo vieläkään tullu soittoa sieltä fin-estiltä. Se kyllä sanokin et soittavat tällä viikolla mut en malttais odottaa. Mun tekis mieli leikkauspäiväkin ottaa heti maaliskuun alkuun, jos mahdollista. Mua lähinnä mietityttää et miten saan työasiat järjestettyä, kun pakko olla se 4 viikkoa pois koska teen fyysisesti todella raskasta työtä. Se kyl sano, että sieltä voidaan kirjottaa sairaslomaa. Jäi vaan hiukan epäselväksi et voiko ne kirjottaa sen 4 viikkoa. Vai kirjottaaks ne esim. 2 viikkoa ja loput sit täytyy hakee muualta.

Leikkaus 10.3. Tallinnassa
Implantti Nagor Impleo-HR 360cc osittain lihaksen alla
Kirurgi Jyri Kullamaa

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11697 : Moona

jansku kirjoitti: Mulle ei oo vieläkään tullu soittoa sieltä fin-estiltä. Se kyllä sanokin et soittavat tällä viikolla mut en malttais odottaa. Mun tekis mieli leikkauspäiväkin ottaa heti maaliskuun alkuun, jos mahdollista. Mua lähinnä mietityttää et miten saan työasiat järjestettyä, kun pakko olla se 4 viikkoa pois koska teen fyysisesti todella raskasta työtä. Se kyl sano, että sieltä voidaan kirjottaa sairaslomaa. Jäi vaan hiukan epäselväksi et voiko ne kirjottaa sen 4 viikkoa. Vai kirjottaaks ne esim. 2 viikkoa ja loput sit täytyy hakee muualta.

Saisitko mitenkään otettua kesälomana, kun eihän työnantaja maksaa palkkaa saikulta, jos se on rintojen suurrennusleikkauksen vuoksi. Saikkuna menetät kk palkan, mutta lomana kun pidät et menetä ja ei tarvi hakea saikkua.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
5 vuotta 1 kuukausi sitten #11712 : jansku
Mulla on ollu opintovapaata et lomapäiviä ei oo kauheesti kertyny. Eikä se kuukauden palkattomuus haittaa. Oon varautunu siihen. Palkatonta lomaa voisin hakea, mutta en tiiä myönnetäänkö ku on työntekijöistä pulaa.

Leikkaus 10.3. Tallinnassa
Implantti Nagor Impleo-HR 360cc osittain lihaksen alla
Kirurgi Jyri Kullamaa

Sivu luotiin ajassa: 1.365 sekuntia